Twee stoere mannen.....quote:Op maandag 25 juni 2018 19:47 schreef sjampoeh het volgende:
hij leg mij wakker t houwe
ga terug naar je mat
mike: hij mot weheg
Wat is daar nieuw aan dan?quote:Op maandag 25 juni 2018 19:48 schreef sjampoeh het volgende:
john: als hij met de scepter gaat zwaaien, zal ik ook met de scepter zwaaien en ga ik overal tegenin blabla
grote jongen hoor
Ze hebben met 5 mensen een gesprek gehad vanmiddag en deelden hetzelfde gevoel. Enige domme is dat ze niet meteen de anderen (eerste vijf) erbij betrokken hebben want ze hadden een heel goed gesprek met veel goede punten. Ze hebben gewoon gelijk. Jammer dat Sanne nu zo dom doet want zij was het er ook mee eens vanmiddag. (o.a. Nieuwe mensen motiveren en kansen geven om hun ideeen uit te werken.)quote:Op maandag 25 juni 2018 19:43 schreef AnneliesvdB het volgende: [..] Ze heeft er eerst ook nog met hem over gehad. Als je er dan niet uitkomt en je hebt het idee dat iemand het groepsbelang kapot wil maken, dan vind ik het heel verstandig om het in de groep te gooien. Gerrit is een gluiperdje.
ja echt welquote:Op maandag 25 juni 2018 19:50 schreef snetje het volgende:
Volgens mij hebben de eerste 5 wel degelijk een afspraak om elkaar de handen boven het hoofd te houden en elkaar erin te laten...
quote:Op maandag 25 juni 2018 19:50 schreef snetje het volgende:
Volgens mij hebben de eerste 5 wel degelijk een afspraak om elkaar de handen boven het hoofd te houden en elkaar erin te laten...
Klopt hoor,vooral Brandon heb ik daar over horen praten.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:50 schreef snetje het volgende:
nee het was een dubbel gesprek, en Sanne zei gelijk dat het haar niet lekker zat, Jeffrey en Adriaan zeiden ook, hier willen we op deze manier niet aan mee doen, als je met goede ideeen komt ok, maar niet zoquote:Op maandag 25 juni 2018 19:50 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ze hebben met 5 mensen een gesprek gehad vanmiddag en deelden hetzelfde gevoel. Enige domme is dat ze niet meteen de anderen (eerste vijf) erbij betrokken hebben want ze hadden een heel goed gesprek met veel goede punten. Ze hebben gewoon gelijk. Jammer dat Sanne nu zo dom doet want zij was het er ook mee eens vanmiddag. (o.a. Nieuwe mensen motiveren en kansen geven om hun ideeen uit te werken.)
Ga je hem eruit stemmen?quote:Op maandag 25 juni 2018 19:52 schreef Jemoederniet het volgende:
Gerritje kan wel inpakken.
Verkeerd gegokt en verloren.
Doei loser.![]()
![]()
Is een moment opname,volgende week is een ander aan de beurt.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:52 schreef Jemoederniet het volgende:
Gerritje kan wel inpakken.
Verkeerd gegokt en verloren.
Doei loser.![]()
![]()
Adriaan heb ik gehoord de anderen niet.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee het was een dubbel gesprek, en Sanne zei gelijk dat het haar niet lekker zat, Jeffrey en Adriaan zeiden ook, hier willen we op deze manier niet aan mee doen, als je met goede ideeen komt ok, maar niet zo
Ze hebben geleerd van Utopia 1, veel ruzie maken dan komen er veel gastenquote:Op maandag 25 juni 2018 19:52 schreef Bonken het volgende:
Dacht dat ze met de zaterdagmarkt bezig moesten zijn en die twee grieten zitten alleen maar over hun emoties en gevoelens te praten. Mens, ga slapen, morgen heb je vast weer wat nieuws om over te mopperen
er is wel 1 ongesteld jaquote:Op maandag 25 juni 2018 19:52 schreef Bonken het volgende:
Dacht dat ze met de zaterdagmarkt bezig moesten zijn en die twee grieten zitten alleen maar over hun emoties en gevoelens te praten. Mens, ga slapen, morgen heb je vast weer wat nieuws om over te mopperen
Dat heb ik ook zo gelezen hier.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee het was een dubbel gesprek, en Sanne zei gelijk dat het haar niet lekker zat, Jeffrey en Adriaan zeiden ook, hier willen we op deze manier niet aan mee doen, als je met goede ideeen komt ok, maar niet zo
* FreshFruit72 pakt bingokaart er bij.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2018 19:53 schreef Charmian het volgende:
hiske heeft goed naar de nanny gekeken...altijd op ooghoogte van de kinderen gaan zitten
Die stem, die stem, knippen die amandelen, nu, gewoon knippen, ja knip, knip, knipquote:Op maandag 25 juni 2018 19:52 schreef Dotteke het volgende:
Jemig wat een irritant mokkel zeg die Jes en die stem pppffff
quote:Op maandag 25 juni 2018 19:53 schreef Charmian het volgende:
hiske heeft goed naar de nanny gekeken...altijd op ooghoogte van de kinderen gaan zitten
nu je het zegt, ze lijkt er ook op!quote:Op maandag 25 juni 2018 19:53 schreef Charmian het volgende:
Ik zit ook graag op ooghoogte van kinderen, ze werden een beetje blauwquote:Op maandag 25 juni 2018 19:53 schreef Charmian het volgende:
5quote:Op maandag 25 juni 2018 19:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
Damn,welke stream moet ik kijken nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |