Ik strijk helemaal niets.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom opvouwen? Je bent toch niet zo iemand die dat ook nog netjes gaat staan strijken he?
Ik denk niet dat dat zou hebben uitgemaakt.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2018 19:33 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Simpel, de hoeken van de korte zijden in elkaar stoppen, de punten beet houden en naar elkaar vouwen, blijft ie mooi recht en vierkant.. wacht.. ik ga kijken als ik een filmpje kan vinden..!!
Werkt niet! Ik doe inderdaad die hoeken in elkaar, leg het neer op mijn bed en trek dan alles recht en dan pas doe ik het dubbel.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:33 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Simpel, de hoeken van de korte zijden in elkaar stoppen, de punten beet houden en naar elkaar vouwen, blijft ie mooi recht en vierkant.. wacht.. ik ga kijken als ik een filmpje kan vinden..!!
Die hoeslakens hebben alleen elastiek in de hoeken. Die kan ik ook wel netjes vouwen.quote:
Werkt juist wel, lekker simpel!quote:Op maandag 25 juni 2018 19:34 schreef kuolema het volgende:
[..]
Werkt niet! Ik doe inderdaad die hoeken in elkaar, leg het neer op mijn bed en trek dan alles recht en dan pas doe ik het dubbel.
Je wil gewoon niet.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:36 schreef kuolema het volgende:
[..]
Die hoeslakens hebben alleen elastiek in de hoeken. Die kan ik ook wel netjes vouwen.
Krijg hier alleen een ander filmpje als die ik gekozen had..quote:
Die ken ook meer die dat doen en dan gewoon in een mandje in de kast bijvoorbeeld..quote:Op maandag 25 juni 2018 20:01 schreef houdjemond het volgende:
Ik rol ze op, net zoals handdoeken. Beetje vakantie-resort meets luiheid
Moet je eens kinderkleertje gaan opbouwen, dan is een hoeslaken peanuts.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:15 schreef MadJackthePirate het volgende:
Waarom opvouwen sowieso? Gewoon wassen, laten drogen en in een zak/doos. Hekel aan dingen die niet fatsoenlijk vouwen.
Ik heb nog geen kinderen, maar ik kan me er wel iets bij voorstellenquote:Op maandag 25 juni 2018 21:16 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Moet je eens kinderkleertje gaan opbouwen, dan is een hoeslaken peanuts.
Rompers bijvoorbeeld
Ik lag ze languit op elkaar, werkt perfectquote:Op maandag 25 juni 2018 21:18 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kinderen, maar ik kan me er wel iets bij voorstellenDan maar oprollen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |