Dat zei ik ook al maar bediende heeft geen zin meer op de beelden op cd'tje te branden (usb stick kennen ze daar niet?) en op te sturen want word toch niets mee gedaan.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Raar, met allemaal camera's op je gericht.
Sterker nog, kennis van mij had dit op een gegeven moment moeten doen in de wijk op advies van meerdere buurtbewoners en zo slecht was de buurt nog niet toentertijd. Hij is nu bezig met verhuizen.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:52 schreef Kolibri2014 het volgende:
Dit is precies wat er aan de hand is in bv Columbia (zomaar een derde wereld land) waar de criminaliteit het wint van het gezag. Ook deze kant gaat het met Nederland op. Jarenlang wegkijken en binnenhalen van criminelen heeft dit veroorzaakt. Het is eigenlijk al tijd om tralies voor je ramen te installeren zoals in de ons omringende landen omdat ze het thuis bij je komen halen en geweld niet schuwen.
Iedereen verklaart je voor gek als je dit een aantal jaren voorspelt had. Het is al zover. En het zal erger worden. Slaap lekker links Nederland.
raar. Zal wel teveel tijd kosten.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:03 schreef DatDitKanJoh het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al maar bediende heeft geen zin meer op de beelden op cd'tje te branden (usb stick kennen ze daar niet?) en op te sturen want word toch niets mee gedaan.
Of ze is gewaarschuwd het niet meer te doen......................
Nah, dat zal wel te spectaculair zijn.
Het is je bekend dat we inmiddels zijn aanbeland bij Rutte III?quote:Op maandag 25 juni 2018 18:52 schreef Kolibri2014 het volgende:
Dit is precies wat er aan de hand is in bv Columbia (zomaar een derde wereld land) waar de criminaliteit het wint van het gezag. Ook deze kant gaat het met Nederland op. Jarenlang wegkijken en binnenhalen van criminelen heeft dit veroorzaakt. Het is eigenlijk al tijd om tralies voor je ramen te installeren zoals in de ons omringende landen omdat ze het thuis bij je komen halen en geweld niet schuwen.
Iedereen verklaart je voor gek als je dit een aantal jaren voorspelt had. Het is al zover. En het zal erger worden. Slaap lekker links Nederland.
Misschien even wat duidelijker wezen in wat je bedoelt.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:58 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Het is je bekend dat we inmiddels zijn aanbeland bij Rutte III?
Domheid kent geen tijden
Vroeg of laat worden de shirts verkopers ooit opgeladen.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:41 schreef DatDitKanJoh het volgende:
Stond ik vandaag te wachten tot ik kon tanken komt er een opgepoetste veel te dikke Audi aan rijden met veel te jonge gast erin aangezoefd. Vervolgens stapt er uit een witte bestelbus die bij een tank stond een jonge gozer uit, pakt een schraal ingepakte doos uit de bus geeft het aan de Audi bestuurder en Audi bestuurder en witte bus meneer gaan er alle twee vandoor ieder een kant op. Dit op klaarlichte dag in de drukte zonder schaamte.
Misschien dat ik vooroordelen maak hier maar dat waren denk ik geen t-shirts. Ik ga ook niet vertellen uit welke windstreek deze mensen komen want dan heb ik het weer gedaan.
Hoe dan ook, ik heb het erover bij de tankbediende dat het er wel heel erg vreemd uitziet schiet zij gelijk in de stress. Verteld zij mij dat er continu pakketjes heen en weer worden geschoven rond elke tijd van de dag. Politie komt niet meer. Zelfs al kwam er paar keer een beschonken bestuurder langs komt de politie niet meer! Beelden worden ook niets mee gedaan naar het blijkt.
Ik snap de dealers t-shirt verkopers wel op deze manier. Makkelijk verdienen zo.
Ik wist dat de juten weinig deden maar dit is wel heel debiel. Mij boeit het dan ook niet meer. Ik zou nou ook wel een mooi t-shirt willen!
Klacht: Politie doet nog minder dan ik al had gedacht! Zelfs al hoeven ze er nagenoeg niets voor te doen.
Klacht 2: Ik wil weten hoe de t-shirts eruit zagen maar dat kom ik nooit te weten
quote:Op maandag 25 juni 2018 18:52 schreef Kolibri2014 het volgende:
Dat onze Politie die niet optreed tegen dit soort figurenquote:Op maandag 25 juni 2018 18:41 schreef DatDitKanJoh het volgende:
Stond ik vandaag te wachten tot ik kon tanken komt er een opgepoetste veel te dikke Audi aan rijden met veel te jonge gast erin aangezoefd. Vervolgens stapt er uit een witte bestelbus die bij een tank stond een jonge gozer uit, pakt een schraal ingepakte doos uit de bus geeft het aan de Audi bestuurder en Audi bestuurder en witte bus meneer gaan er alle twee vandoor ieder een kant op. Dit op klaarlichte dag in de drukte zonder schaamte.
Misschien dat ik vooroordelen maak hier maar dat waren denk ik geen t-shirts. Ik ga ook niet vertellen uit welke windstreek deze mensen komen want dan heb ik het weer gedaan.
Hoe dan ook, ik heb het erover bij de tankbediende dat het er wel heel erg vreemd uitziet schiet zij gelijk in de stress. Verteld zij mij dat er continu pakketjes heen en weer worden geschoven rond elke tijd van de dag. Politie komt niet meer. Zelfs al kwam er paar keer een beschonken bestuurder langs komt de politie niet meer! Beelden worden ook niets mee gedaan naar het blijkt.
Ik snap de dealers t-shirt verkopers wel op deze manier. Makkelijk verdienen zo.
Ik wist dat de juten weinig deden maar dit is wel heel debiel. Mij boeit het dan ook niet meer. Ik zou nou ook wel een mooi t-shirt willen!
Klacht: Politie doet nog minder dan ik al had gedacht! Zelfs al hoeven ze er nagenoeg niets voor te doen.
Klacht 2: Ik wil weten hoe de t-shirts eruit zagen maar dat kom ik nooit te weten
quote:Op maandag 25 juni 2018 20:27 schreef machtpen het volgende:
Er is bijna geen politie meer op straat.
Raar genoeg wel op dure bureaufuncties.
quote:Op maandag 25 juni 2018 18:52 schreef Kolibri2014 het volgende:
Het is eigenlijk al tijd om tralies voor je ramen te installeren zoals in de ons omringende landen omdat ze het thuis bij je komen halen en geweld niet schuwen.
Zo blijven de gevangenissen leegquote:Op maandag 25 juni 2018 18:41 schreef DatDitKanJoh het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |