waarom zijn nu somige boos?quote:Op maandag 25 juni 2018 18:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mike en Sanne hebben een stok om mee te slaan hoor.
Lang verhaal,Gerrit moet dood.quote:
Sorry dat ik het over de streams had ipv van jouw? Wie ben je eikquote:
Echt hoor,hier geniet ze van.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:11 schreef Prulke het volgende:
Dat Sanne zo doordraait slaat meteen, wat een relkikker is het toch ook
Maar Gerrit riep Mike op het matje vanmorgen dat er iets besteld was wat niet was goedgekeurd. Dan is dit niet handigquote:Op maandag 25 juni 2018 18:11 schreef sjampoeh het volgende:
mike nu boos op gerrit .. john hep ut besteld hoor gozerrrr
quote:Op maandag 25 juni 2018 18:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
op de BBQ
morgen via de kringloop
[..]
op de BBQ
morgen via de kringloop
ja beetje jammerquote:Op maandag 25 juni 2018 18:12 schreef Prulke het volgende:
[..]
Maar Gerrit riep Mike op het matje vanmorgen dat er iets besteld was wat niet was goedgekeurd. Dan is dit niet handig
[..]
op de BBQ
morgen via de kringloop
200 euro.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat moest er worden betaald bij Cornelissen van de gamma
zag Gerrit 20 keer iets aftikken
hij snijd zichzelf in de vingers,die gerrit kan helemaal niks van finance,ze mieten hem afzetten.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:12 schreef Prulke het volgende:
[..]
Maar Gerrit riep Mike op het matje vanmorgen dat er iets besteld was wat niet was goedgekeurd. Dan is dit niet handig
Ik heb het niet gezien, wel gehoordquote:Op maandag 25 juni 2018 18:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat moest er worden betaald bij Cornelissen van de gamma
zag Gerrit 20 keer iets aftikken
Ik vind het heerlijk. Vind Mike en John niet alles, maar Gerrit irriteert me erger dus dan is dit wel even lekkerquote:
Ik zeg Brandon. Die softie kan niet eens bellenquote:Op maandag 25 juni 2018 18:13 schreef krabje het volgende:
[..]
hij snijd zichzelf in de vingers,die gerrit kan helemaal niks van finance,ze mieten hem afzetten.
quote:Op maandag 25 juni 2018 18:14 schreef krabje het volgende:
ik ben gerrit en ik steel als de raven.......................
Ik ben een boef,in de ogen der braven.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:14 schreef krabje het volgende:
ik ben gerrit en ik steel als de raven.......................
alle 3 dusquote:Op maandag 25 juni 2018 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zeg Brandon. Die softie kan niet eens bellen
quote:Op maandag 25 juni 2018 18:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ben een boef,in de ogen der braven.![]()
![]()
volgens mij had ik het over de streams, en wie ik ben? iemand die boven jouw kut humeur staat.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry dat ik het over de streams had ipv van jouw? Wie ben je eik
is ook onzin dit,want het geld is van de hele groep.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:15 schreef Soulraven het volgende:
Het is ook gewoon onzin dat finance zou mogen beslissen wat er gekocht word. Zo maken ze zichzelf heel makkelijk de baas van heel Utopia.
appeltje in zijn mond en t spit opquote:Op maandag 25 juni 2018 18:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
op de BBQ
morgen via de kringloop
quote:Op maandag 25 juni 2018 18:15 schreef AnneliesvdB het volgende:
[..]
volgens mij had ik het over de streams, en wie ik ben? iemand die boven jouw kut humeur staat.
quote:Op maandag 25 juni 2018 18:16 schreef AnneliesvdB het volgende:
[..]
appeltje in zijn mond en t spit op
Gerrit?quote:
zegt genoeg over de mensen die dat doen.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:18 schreef AnneliesvdB het volgende:
Damn, de mensen daar gaan geniepige Gerrit zijn kant kiezen. brrr...
Dat heb jij helemaal goed.quote:
das waar ja. triest!quote:Op maandag 25 juni 2018 18:18 schreef krabje het volgende:
[..]
zegt genoeg over de mensen die dat doen.
Mike is ook een gluiperd. Dus de kampen zijn er alquote:Op maandag 25 juni 2018 18:18 schreef krabje het volgende:
[..]
zegt genoeg over de mensen die dat doen.
Details.quote:
Nu patat bestellenquote:Op maandag 25 juni 2018 18:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee ruzie over geld en bestellingen enz
En bier.quote:
Oh jouw feestje jou leven Primaquote:Op maandag 25 juni 2018 18:15 schreef AnneliesvdB het volgende:
[..]
volgens mij had ik het over de streams, en wie ik ben? iemand die boven jouw kut humeur staat.
Zijn zaag,sssst.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Zjon bij Flens borstvoeding
of janken bij Hubbert ?
appart stil ineens die sjon
Ik denk dat John er klaar mee isquote:
Gevonden https://www.gamma.nl/asso(...)-90x300-cm/p/B583275quote:Op maandag 25 juni 2018 18:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
van die matten / afzetting roldingen
Achter de ellebogen vind ik haar. En in de groep de leuke, gezellige, motiverende juf uithangenquote:Op maandag 25 juni 2018 18:23 schreef AnneliesvdB het volgende:
Die Hiske is me ook een figuur... bij Gerrit heeft ze heel wat te vertellen over iedereen, tot er iemand op wordt aangesproken, dan staat ze stilletjes in haar kookhoekje.
Niet duur ansich.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Gevonden https://www.gamma.nl/asso(...)-90x300-cm/p/B583275
Natte sla in je decolletéquote:Op maandag 25 juni 2018 18:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
vliegende slaai over de tafelt![]()
Dat nare wijf stookt de boel op.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:24 schreef Prulke het volgende:
Christel begint over de twee kampen, go Chrissieeeee
dat segh ikquote:Op maandag 25 juni 2018 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Gevonden https://www.gamma.nl/asso(...)-90x300-cm/p/B583275
Gerrits kist.... Dat kind denkt nu dat het Leger Des Heils geregeld is door haar dat ze opeens heel wat is ....quote:Op maandag 25 juni 2018 18:24 schreef Goldencharly het volgende:
Sanne gaat der kist pakken hoor,dat u dat weet
Ja precies.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:24 schreef Prulke het volgende:
[..]
Achter de ellebogen vind ik haar. En in de groep de leuke, gezellige, motiverende juf uithangen
Maar zowel Gerrit, als Hiske, durven niet precies te zeggen waar het over gingquote:Op maandag 25 juni 2018 18:24 schreef Prulke het volgende:
Christel begint over de twee kampen, go Chrissieeeee
Zoals ik het begreep wist Christel er tot net niks van en komt er achter dat er een bondje gesloten wordt achter andermans rug. Van mij mag zequote:
De huichelaarsquote:Op maandag 25 juni 2018 18:26 schreef AnneliesvdB het volgende:
[..]
Ja precies.
Haha en net vraagt Christel het op de man af, en weten gerrit en hiske ineens niets meer over 2 kampen.
Ik heb er geen problemen mee. Wel dat ze Sanne noemt.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2018 18:26 schreef Prulke het volgende:
[..]
Zoals ik het begreep wist Christel er tot net niks van en komt er achter dat er een bondje gesloten wordt achter andermans rug. Van mij mag ze
Daar ga ik even voor zittenquote:
ik ook nietquote:Op maandag 25 juni 2018 18:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En gelijk heeft hij.
Ik begrijp echt niet dat de schuld niet bij John gelegd wordt.
Ook zoiets ja. Die lamlul heeft vandaag misschien een uurtje gewerkt en verder alleen ge-ouwehoerd.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:28 schreef chufi het volgende:
Hoe zit het met die schommelstoel Mike !!???
quote:Op maandag 25 juni 2018 18:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo zei Sanne het.
Tegeltje van An O Niem.
Ik liep als eerste door de poort dus.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ook zoiets ja. Die lamlul heeft vandaag misschien een uurtje gewerkt en verder alleen ge-ouwehoerd.![]()
scheitbakken zijn hetquote:Op maandag 25 juni 2018 18:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En gelijk heeft hij.
dat verstaa ik nietquote:Op maandag 25 juni 2018 18:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo zei Sanne het.
Tegeltje van An O Niem.
omdat mike op het moment iets tegen gerrit heeft, vanwege het gestook van sannequote:Op maandag 25 juni 2018 18:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En gelijk heeft hij.
Dat had Paul in Uto 1 wel, van Hornbachquote:Op maandag 25 juni 2018 18:31 schreef chufi het volgende:
Heeft de Gamma geen boekwerk van al hun produkten , incl. prijs indicatie
Is ook fout,scroll maar overheen.quote:
Nou ook zonder dat, want Gerrit heeft het gewaagd om Mike aan te spreken op een bestelling.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
omdat mike op het moment iets tegen gerrit heeft, vanwege het gestook van sanne
Nou dan heeft de G er vast ook wel 1quote:Op maandag 25 juni 2018 18:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat had Paul in Uto 1 wel, van Hornbach
Dat soort drukwerk is er niet meerquote:Op maandag 25 juni 2018 18:31 schreef chufi het volgende:
Heeft de Gamma geen boekwerk van al hun produkten , incl. prijs indicatie
Die bestelde er ook gretig vanquote:Op maandag 25 juni 2018 18:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat had Paul in Uto 1 wel, van Hornbach
mike zei gister tegen Sjonquote:Op maandag 25 juni 2018 18:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
omdat mike op het moment iets tegen gerrit heeft, vanwege het gestook van sanne
Gezellig he?quote:
ook een steukerdquote:Op maandag 25 juni 2018 18:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
mike zei gister tegen Sjon
over die extra zaag ..alleen voor sjon
bestel gewoon joh
dat heeft sjon dus ook gewoon gedaan
het most de duurste weeze
Wat een gelul.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:21 schreef Prulke het volgende:
Gerrit durft Mike niet aan te spreken: die is niet voor rede vatbaar.
Finance heeft de overhand in alles. Dat is zo. Dat moet ook. Hiske en Gerrit hebben het wel hoog in de bol imho.
zat ook al te kijkenquote:Op maandag 25 juni 2018 18:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
slaai met vanalles
geen aardappelen , vlees dr bij
slaai avond
ontslaai uzelf
Ik zei het vanmiddag nog, zodra Gerrit de positie van John of Mike ondermijnt zijn de rapen gaar.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
De meesten hier lijken dat heel normaal te vinden. Of die missen veel of roepen maar wat.
overdreven hard zelfsquote:
ardapellen,vlees waar koelen ze dat vlees?quote:Op maandag 25 juni 2018 18:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
slaai met vanalles
geen aardappelen , vlees dr bij
slaai avond
ontslaai uzelf
quote:Op maandag 25 juni 2018 18:34 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ik zei het vanmiddag nog, zodra Gerrit de positie van John of Mike ondermijnt zijn de rapen gaar.
Dat ging sneller dan ik had verwacht wel
Ze is al getrouwd met Jesus. Maakt niet meer uitquote:Op maandag 25 juni 2018 18:36 schreef sjampoeh het volgende:
ik zie sanne trouwens ook nooit bidden vh eten ende zulks
kloptquote:Op maandag 25 juni 2018 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Mike is ook een gluiperd. Dus de kampen zijn er al
oh nee nu niet hoorquote:Op maandag 25 juni 2018 18:37 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Een eventuele nieuwe zou nu wel met zijn of haar neus in de boter vallenDikke bonje daar.
quote:Op maandag 25 juni 2018 18:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oh nee nu niet hoorkomt nu niet uit
quote:Op maandag 25 juni 2018 18:38 schreef Goldencharly het volgende:
Hop lading Mayo erbij voor de smaak.
quote:
in een bedrijf bepaald financiën uiteindelijk ook niet wat er gekocht gaat worden .quote:Op maandag 25 juni 2018 18:15 schreef Soulraven het volgende:
Het is ook gewoon onzin dat finance zou mogen beslissen wat er gekocht word. Zo maken ze zichzelf heel makkelijk de baas van heel Utopia.
En in dit bedrijf ook niet, ze willen juist overleg, maar John en Mike blijven maar bestellen.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:41 schreef goldback het volgende:
[..]
in een bedrijf bepaald financiën uiteindelijk ook niet wat er gekocht gaat worden .
quote:Op maandag 25 juni 2018 18:42 schreef sjampoeh het volgende:
ja spring lekker uit een heli john, zonder parachute graag, laffe hond
John die een geintje maakt.....quote:Op maandag 25 juni 2018 18:43 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[ afbeelding ]Geen gezeur onder het eten, anders ga ik uit mijn stekker, nee hoor geintje..zegt John
quote:Op maandag 25 juni 2018 18:44 schreef sjampoeh het volgende:
nou schiet eens op met t eten, ik wil bonje bloed aan het zeil
Kan ik nog even plassen?quote:Op maandag 25 juni 2018 18:44 schreef sjampoeh het volgende:
nou schiet eens op met t eten, ik wil bonje bloed aan het zeil
prachtigquote:Op maandag 25 juni 2018 18:45 schreef Yaksa het volgende:
Deze rollen hebben ze van de gamma ontvangen.
Ze wilden eigenlijk riet, maar dat had de vestiging zeker niet op voorraad.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 juni 2018 18:45 schreef Yaksa het volgende:
waarom.. die tering reclame hier
Brandonquote:Op maandag 25 juni 2018 18:47 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik vermoed dat ze gaan stemmen dat Gerrit van de Finance weg moet
Die van Chufi waren goedkoper.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:45 schreef Yaksa het volgende:
[ afbeelding ]
Pure sabotagequote:Op maandag 25 juni 2018 18:49 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[ afbeelding ]Sanne is aan het rekken. 1 maiskorrel per hap
het is een beetje vaag allemaal. Maar mike had het moeten wetenquote:Op maandag 25 juni 2018 18:49 schreef snetje het volgende:
Even een resumé .... Jeff heeft dus doorgegeven dat hij die rieten matten wilde hebben ....John heeft deze besteld en Brandon heeft daarbij gezeten? ...Zo ja ..waarom krijgt Gerrit op zijn flikker dan?...
Volgens mij snapt niemand het, ook daar nietquote:Op maandag 25 juni 2018 18:49 schreef snetje het volgende:
Even een resumé .... Jeff heeft dus doorgegeven dat hij die rieten matten wilde hebben ....John heeft deze besteld en Brandon heeft daarbij gezeten? ...Zo ja ..waarom krijgt Gerrit op zijn flikker dan?...
quote:
Is leuk voor de streamersquote:Op maandag 25 juni 2018 18:51 schreef sjampoeh het volgende:
waarom niet nu vergaderen ? nog een uur roddelen en stoken
Toch snapt Gerrit al heel goed waar Mike nu mee bezig is...quote:Op maandag 25 juni 2018 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij snapt niemand het, ook daar niet
Gerrit en Jef hebben die matten nodig,en Gerrit is van de finance.En Mike en Sanne willen Gerrit kapotmaken.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:49 schreef snetje het volgende:
Ja maar Mike is de cute guy daar.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:52 schreef snetje het volgende:
[..]
Toch snapt Gerrit al heel goed waar Mike nu mee bezig is...
ik wou het net typen. wat slecht camerawerkquote:Op maandag 25 juni 2018 18:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
De streams zijn maar kut in die tent.
Echt hoor. Dicht erop en donker of 200 meter er vanafquote:Op maandag 25 juni 2018 18:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
De streams zijn maar kut in die tent.
Wat dom.quote:
Of een plank er voor.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:56 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Echt hoor. Dicht erop en donker of 200 meter er vanaf
Een helicopter boven mijn huis helpt ook nietquote:Op maandag 25 juni 2018 18:56 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Echt hoor. Dicht erop en donker of 200 meter er vanaf
quote:Op maandag 25 juni 2018 18:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
Sinas ,cola en ranja met echt water verkopen.
quote:
Allemaal irritantquote:Op maandag 25 juni 2018 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Een helicopter boven mijn huis helpt ook niet
Dat krijg je in grote tenten ook. Een beetje smaak met spuitwaterquote:Op maandag 25 juni 2018 18:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
Sinas ,cola en ranja met echt water verkopen.
Ze overleggen daar ook om te overleggen he, zo vaak het gaat nergens overquote:Op maandag 25 juni 2018 18:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
za 10 juni .. rommelmarkt
o nee 30 juni van 10 tot 14uur
aanmelden vanaf 09.30
verder ..Adje wil een boogzaag grove tand is accoord
"centraal vanmorgen ""
evaluatie vandaag
iedereen alles klaar
gerrit ; zullen we het rijtje afgaan
Mike lootjes klaar ,wacht op megafoon ..via kringloop
Jeff; wat ik nodig hbe is naar financ en klaar heel goed uitgewerkt
terras zijn we mee bezig
Sanne ; even over dat drinken ..is dat klaar ..??
Jeff ; saat dr bij
we doen 3 soorten .cola,sins,ranja...
Kriss ; woensdag bestellen??
Sanne wil touw bestelllen "kleding lijn .. meuk van ldh
Dat is postmix meuk.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat krijg je in grote tenten ook. Een beetje smaak met spuitwater
Oh die hoorde ik ook. Kon al niet bepalen waar ie vandaan kwamquote:Op maandag 25 juni 2018 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Een helicopter boven mijn huis helpt ook niet
Moest jij ook lachen?quote:Op maandag 25 juni 2018 19:01 schreef Dotteke het volgende:
John wil 100 tot 150 euro voor een kraampje gaan vragen Christel denkt eerder een 60 euro
Ze moeten zelf wel voor stroom zorgen
AT5quote:Op maandag 25 juni 2018 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh die hoorde ik ook. Kon al niet bepalen waar ie vandaan kwam
John denkt dat er voor in de rij staanquote:
Kleedje kost 15 euro.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:03 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Is het een kraampje of een kleedje?
omdat het Gerrit is?quote:Op maandag 25 juni 2018 18:49 schreef snetje het volgende:
Brandon belt keuzen menu'squote:Op maandag 25 juni 2018 19:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Brandson ; ik heb gebeld voor lampekappen
"Brandson vanmidd.. kringloop bestelling gedaan
zonder over leg dus ook
Daar gaan ze wel van uit.Ik hoorde ze over 30 kraampjes zelf.En 500 bezoekers.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:04 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Oh dus er komen ook nog kraampjes bij?
Anthony ?quote:Op maandag 25 juni 2018 19:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hebben ze kramen geregeld ??
wanneer dan en bij wie ?
dat mot toch opgebouwd worden
op zijn dat van die houten schragen van sjon...
RaaaaaaaaaaaaaarR
Die hoorde ik ook.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
omdat het Gerrit is?![]()
Zoals Adriaan vanmiddag zij: hij is nu de pispaal.
quote:Op maandag 25 juni 2018 19:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar gaan ze wel van uit.Ik hoorde ze over 30 kraampjes zelf.En 500 bezoekers.
Ja ruzie rond twee uurquote:
Mooi man is dat.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2018 19:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
sjon ga es ff pisseh .. je bier wrd lauw
quote:
quote:
sla zonder ui dan wel.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:12 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[ afbeelding ]Adriaan wil pannenkoekjes maken en een pan kerrierijst Christel wil gegrilde groente maken. John zegt en iets van sla met komkommer en mais erbij.
En geen tomaat,dat lust Brandon niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |