quote:Hongerige Wolf is een gehucht in de gemeente Oldambt in de Nederlandse provincie Groningen. Het ligt ten noordoosten van Finsterwolde, voorbij Ganzedijk. De naam duikt in 1877 voor het eerst op in een krantenbericht en is vermoedelijk afkomstig van een herberg, wellicht een herberg waar polderjongens die werkten aan de indijking van de Reiderwolderpolder hun vertier vonden.
Hadden eerder een kennis die werkte op de eerste hulp, die kwam soms ook met hilarische verhalen, uiteraard wel zonder naam i v m privacyquote:
lijkt me best grappig voor een dagquote:Op maandag 25 juni 2018 18:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hadden eerder een kennis die werkte op de eerste hulp, die kwam soms ook met hilarische verhalen, uiteraard wel zonder naam i v m privacy
Niet alles, maar dit soort stunts wel. Heb destijds met cammen ook wel eens dingen gezien dat ik dacht, daarna zou ik niet meer gaan hoesten of zoquote:Op maandag 25 juni 2018 18:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lijkt me best grappig voor een dag
heb je gecamd?quote:Op maandag 25 juni 2018 18:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Niet alles, maar dit soort stunts wel. Heb destijds met cammen ook wel eens dingen gezien dat ik dacht, daarna zou ik niet meer gaan hoesten of zo
ging je uit de kleren? of deed je dildo's in je maag?quote:Op maandag 25 juni 2018 18:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja denk nu een 13 jaar geleden, toen was ik nog een onopvallend muisje
Nee enige wat ik aan het doen was was tijd rekkenquote:Op maandag 25 juni 2018 18:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
ging je uit de kleren? of deed je dildo's in je maag?
quote:Op maandag 25 juni 2018 18:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
ging je uit de kleren? of deed je dildo's in je maag?
wat gemeenquote:Op maandag 25 juni 2018 18:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee enige wat ik aan het doen was was tijd rekken
lolquote:Op maandag 25 juni 2018 18:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Niet alles, maar dit soort stunts wel. Heb destijds met cammen ook wel eens dingen gezien dat ik dacht, daarna zou ik niet meer gaan hoesten of zo
Ik een beetje.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
LEF / Krijgt Nouri contractverlenging?
Moest lachen
De OP maakte het feestje wel compleetquote:Op maandag 25 juni 2018 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
LEF / Krijgt Nouri contractverlenging?
Moest lachen
Je bent van onopvallend muisje naar femme fatale gegaan waarvoor iedereen hun nek omdraait?quote:Op maandag 25 juni 2018 18:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja denk nu een 13 jaar geleden, toen was ik nog een onopvallend muisje
Nee maar val nu gewoon op, door alle tattoo's en heb geen zin om herkend te worden als ik met mijn dochtertje rondloopquote:Op maandag 25 juni 2018 18:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bent van onopvallend muisje naar femme fatale gegaan waarvoor iedereen hun nek omdraait?
alle mannen die je even een bloemetje komen brengenquote:Op maandag 25 juni 2018 18:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee maar val nu gewoon op, door alle tattoo's en heb geen zin om herkend te worden als ik met mijn dochtertje rondloop
je mag tegenwoordig ook niks meer!quote:Op maandag 25 juni 2018 19:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sneu om over Nouri grapjes te maken
🇮🇷quote:
Toch mis ik jequote:
Ik jou ookquote:
Probeer je weer hossels te zettenquote:Op maandag 25 juni 2018 21:21 schreef VanderWoodsen het volgende:
Mag ik even weten waarom ik een dm ban heb
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi gesprokenquote:Op maandag 25 juni 2018 21:25 schreef VanderWoodsen het volgende:
Je bent geblokkeerd uit het DM-systeem wegens een ban voor het berichtensysteem.
rustig jongenquote:Op maandag 25 juni 2018 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
FIFA MAFFIA
FIFA MAFFIA
FIFA MAFFIA
FIFA MAFFIA
FIFA MAFFIA
FIFA MAFFIA
FIFA MAFFIA
Oké Franske19quote:Op maandag 25 juni 2018 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
FIFA MAFFIA
FIFA MAFFIA
FIFA MAFFIA
FIFA MAFFIA
FIFA MAFFIA
FIFA MAFFIA
FIFA MAFFIA
Niet gezienquote:Op maandag 25 juni 2018 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was gewoon rood voor Ronaldo natuurlijk.
zeker, belachelijk dat ie er geel voor geeftquote:Op maandag 25 juni 2018 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was gewoon rood voor Ronaldo natuurlijk.
Zelfde als gister.quote:
Ja, het is nog best lekker buitenquote:
Dat zou pas topshow zijn geweestquote:Op maandag 25 juni 2018 22:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
waardeloze uitslag, had gewoon 2-1 voor iran moeten worden
Suarez en Cavani sturen dat kutteam volgende wedstrijd mooi naar huisquote:Op maandag 25 juni 2018 22:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
zeker, belachelijk dat ie er geel voor geeft
vergeet Godin niet, de beste van dat elftalquote:Op maandag 25 juni 2018 22:21 schreef LCMS het volgende:
[..]
Suarez en Cavani sturen dat kutteam volgende wedstrijd mooi naar huis
Ik verwacht een bijtincident op Ronaldoquote:Op maandag 25 juni 2018 22:21 schreef LCMS het volgende:
[..]
Suarez en Cavani sturen dat kutteam volgende wedstrijd mooi naar huis
Wel in zijn gezicht danquote:Op maandag 25 juni 2018 22:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik verwacht een bijtincident op Ronaldo
Je bent zelf een Godinquote:Op maandag 25 juni 2018 22:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
vergeet Godin niet, de beste van dat elftal
Dat wordt weer lekker jankenquote:
Godin - Gimenezquote:Op maandag 25 juni 2018 22:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
vergeet Godin niet, de beste van dat elftal
Ja, nou...quote:
Al een week niet gejanktquote:Op maandag 25 juni 2018 22:32 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ja sorry, bij lekker janken moet ik altijd aan een voormalige user denken
Gelukkig kan je uitdelen en incasseren, dat maakt je een kwaliteitsuserquote:
Dat was dan een mindere jankerd, als je het mij vraagt.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gelukkig kan je uitdelen en incasseren, dat maakt je een kwaliteitsuser
Wat fijn dat ik troost van vinden bij een ware vriend die zich over mij ontfermtquote:Op maandag 25 juni 2018 22:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik wil wel je grote lepel zijn hoor.
quote:Op maandag 25 juni 2018 22:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat fijn dat ik troost van vinden bij een ware vriend die zich over mij ontfermt
Gaat dit nou over VK of Niels?quote:Op maandag 25 juni 2018 22:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gelukkig kan je uitdelen en incasseren, dat maakt je een kwaliteitsuser
watquote:Op maandag 25 juni 2018 22:47 schreef LCMS het volgende:
Net mijn avondeten op, dat wordt heerlijk slapen vannacht
waarom de neuk eet je zo laat? Nieuw molecuul ontdekt?quote:Op maandag 25 juni 2018 22:48 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dat eerste is serieus, dat tweede sarcasme
magnetron was vast kapotquote:Op maandag 25 juni 2018 22:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
waarom de neuk eet je zo laat? Nieuw molecuul ontdekt?
haha neequote:Op maandag 25 juni 2018 22:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
waarom de neuk eet je zo laat? Nieuw molecuul ontdekt?
gekke tyden.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:52 schreef LCMS het volgende:
[..]
haha nee![]()
Ik zou met wat gasten gaan fietsen, maar redde het niet met avondeten, dus snel wat boterhammen naar binnen geschrokt. En toen had ik honger toen ik terug kwam
Echt he, nou welterusten schat, zal wel zwaar voor je worden zo'n dag in de beschavingquote:Op maandag 25 juni 2018 22:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
gekke tyden.
Maar goed, ik moet morgen vanuit het nederige Maastricht naar het kwade Noorden afreizen, dus ik ga ook slapen. Lange reis voor de boeg dit dat.
truste homeboys
Ik stort mijn hart en ziel in de ontwikkelingshulp voor dergelijke onderontwikkelde gebieden.quote:Op maandag 25 juni 2018 22:55 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt he, nou welterusten schat, zal wel zwaar voor je worden zo'n dag in de wildernis
Bedankt, dat waarderen wequote:Op maandag 25 juni 2018 22:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik stort mijn hart en ziel in de ontwikkelingshulp voor dergelijke bovenontwikkelde gebieden.
Heeft je vriend je zo vermoeid achter gelaten?quote:
Die heb ik vandaag niet gezien.quote:Op maandag 25 juni 2018 23:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft je vriend je zo vermoeid achter gelaten?
Hans, reden der sc, zin der sc, bestaansrecht der sc...quote:
Van het weekend was hij toch bij je?quote:
Jaquote:Op maandag 25 juni 2018 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van het weekend was hij toch bij je?
Iets wat Gordon zingt kan onmogelijk prachtig zijn!quote:
najaaa zeg... TR wegens homofobiequote:Op maandag 25 juni 2018 23:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iets wat Gordon zingt kan onmogelijk prachtig zijn!
Hallo.quote:Op maandag 25 juni 2018 23:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
gridlok, mij volstrekt onbekende user der sc...
quote:Op maandag 25 juni 2018 23:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iets wat Gordon zingt kan onmogelijk prachtig zijn!
Nouja .....quote:Op maandag 25 juni 2018 23:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
najaaa zeg... TR wegens homofobie
Oh ja? Tegen-TR wegens ophitsing en de teloorgang der tafelmanieren in het algemeen.quote:Op maandag 25 juni 2018 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nouja .....![]()
Maar even een TR gezet wegens verkeerde betichting van homofobie.
Jazeker, klaarwakker maar lig toch in bedquote:Op maandag 25 juni 2018 23:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kapotmoe... en met u? Lekker gefietst?
idem.. zij het op de bankquote:Op maandag 25 juni 2018 23:28 schreef LCMS het volgende:
[..]
Jazeker, klaarwakker maar lig toch in bed
maar het is wel over?quote:Op maandag 25 juni 2018 23:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
no news... dus zal wel good zijn
thx
Al je geliefden?quote:Op maandag 25 juni 2018 23:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
het zal wel, ga deze zomer eerst breeduit met al mijn geliefden naar La France
leuk zo'n vakantie alleen hequote:Op maandag 25 juni 2018 23:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
het zal wel, ga deze zomer eerst breeduit met al mijn geliefden naar La France
Allemaal tegelijk?quote:Op maandag 25 juni 2018 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, vrinden, familie, de engel der... alles.
Waarom zo veel mensen?quote:Op maandag 25 juni 2018 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, vrinden, familie, de engel der... alles.
Oh zou ik ook wel doen.quote:Op maandag 25 juni 2018 23:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
heb ik nooit begrepen, mensen die helemaal solo ergens op vakantie gaan...
pas als je 20 accounts op FOK! heb en niemand je meer mag dan zul je dit begrijpenquote:Op maandag 25 juni 2018 23:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
heb ik nooit begrepen, mensen die helemaal solo ergens op vakantie gaan...
Katalonië zeker ahahahahaquote:
20... wow...quote:Op maandag 25 juni 2018 23:36 schreef LCMS het volgende:
[..]
pas als je 20 accounts op FOK! heb en niemand je meer mag dan zul je dit begrijpen
Haha aah.quote:Op maandag 25 juni 2018 23:36 schreef LCMS het volgende:
[..]
pas als je 20 accounts op FOK! heb en niemand je meer mag dan zul je dit begrijpen
natuurlijk niet... zou willen dat er meer Hansen waren...quote:Op maandag 25 juni 2018 23:38 schreef LCMS het volgende:
nu denken jullie zeker dat ik het over mezelf heb![]()
Ja duh.quote:Op maandag 25 juni 2018 23:38 schreef LCMS het volgende:
nu denken jullie zeker dat ik het over mezelf heb![]()
ja lekker gemakkelijk, je kraakt gewoon een willekeurig huisquote:Op maandag 25 juni 2018 23:36 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik ben best sociaal dus ik ontmoet wel mensen op vakantie.
Op vakantie ja....quote:Op maandag 25 juni 2018 23:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja lekker gemakkelijk, je kraakt gewoon een willekeurig huis
"Hallo, ik ben de nieuwe gast alhier!"quote:
Ik kan alleen maar Engels.quote:Op maandag 25 juni 2018 23:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
"Hallo, ik ben de nieuwe gast alhier!"
Maar dan in het Frans c.q. Duits c.q. Engels.
"Wie is dit meisje en waarom heeft ze onze deur vernietigd?"quote:
Ik ben heel braaf.quote:Op maandag 25 juni 2018 23:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
"Wie is dit meisje en waarom heeft ze onze deur vernietigd?"
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 00:07 schreef Amarantha het volgende:
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 2011 haags_kwartiertje
Damn
1 dag?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 00:07 schreef Amarantha het volgende:
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 2011 haags_kwartiertje
Damn
Zolang mijn adonis status maar in takt blijft kan ik het wel over mijn hart verkrijgen.quote:
die status van jou is mij onbekendquote:Op dinsdag 26 juni 2018 00:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang mijn adonis status maar in takt blijft kan ik het wel over mijn hart verkrijgen.
Kleine selfie dan maarquote:Op dinsdag 26 juni 2018 00:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
die status van jou is mij onbekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 00:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kleine selfie dan maar
ik werd hardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
ow, sorry van je tandenborstel dan.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 00:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
moet mijn tanden nog poetsen, viespeuk
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 00:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
ow, sorry van je tandenborstel dan.
10 denk ik? Zie het nu pasquote:Op dinsdag 26 juni 2018 00:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
vanaf hoeveel jaar kan je in dat gedeelte?
Handige harryquote:Op dinsdag 26 juni 2018 00:45 schreef DerRabbit het volgende:
Nu vind ik het wel weer ergens jammer dat ik de inlog gegevens van mijn oudste account kwijt ben
Heb ook nooit beweerd dat ik altijd even handig benquote:
why?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 00:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb ook nooit beweerd dat ik altijd even handig ben![]()
Ik sta wel nog altijd achter de reden waarom ik die door de schredder heb gehaald tough.
Ik kreeg een leven aangeboden in ruil voor mijn Fok Account.quote:
ah top!quote:Op dinsdag 26 juni 2018 00:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg een leven aangeboden in ruil voor mijn Fok Account.
Dus toen heb ik de UN Danny maar opgegeven
luxe scholieren leven.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 07:52 schreef xcachet het volgende:
Na vandaag 10 weken vakantie. Weet niet wat ik ermee moet
traagquote:
Beetje zuipen beetje stelenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 07:52 schreef xcachet het volgende:
nou, ze reageert niet echt snel, dus vandaar traagquote:
op vakantie naar Spanje ofzoquote:Op dinsdag 26 juni 2018 07:52 schreef xcachet het volgende:
Ik heb nog wel wat klusjes voor jequote:Op dinsdag 26 juni 2018 07:52 schreef xcachet het volgende:
Vraag dr nummer.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 07:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, ze reageert niet echt snel, dus vandaar traag
Zit ik wel aan te denken. Maar kost geld en wil niet in het hoogseizoen.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 07:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
op vakantie naar Spanje ofzo
keuzes keuzes keuzesquote:Op dinsdag 26 juni 2018 08:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zit ik wel aan te denken. Maar kost geld en wil niet in het hoogseizoen.
ik wens mijzelf niet met een snoepje te identificerenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 08:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
als niemand jou begroet doe ik het maar. Goedemiddag
Je bent om op te etenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wens mijzelf niet met een snoepje te identificeren
ik ben cachie niet..quote:
Dat is erg aardigquote:Op dinsdag 26 juni 2018 08:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
als niemand jou begroet doe ik het maar. Goedemiddag
de dag is net begonnen..quote:Op dinsdag 26 juni 2018 08:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik dacht dat het vandaag zonniger zou worden
hoeft voor mij niet. wordt weer zweten vandaagquote:Op dinsdag 26 juni 2018 08:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik dacht dat het vandaag zonniger zou worden
Ik heb geen tussenjas meerquote:
ik heb meerdere jassen, maar zal er met dit weer geen aantrekken.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 08:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen tussenjas meer
Heb alleen maar een winterjas of een vest nu.![]()
Deze week zal je ook absoluut geen jas nodig hebben.
enquote:
in de winter draag ik ook zelden een jasquote:Op dinsdag 26 juni 2018 08:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen tussenjas meer
Heb alleen maar een winterjas of een vest nu.![]()
Deze week zal je ook absoluut geen jas nodig hebben.
hahaatjesquote:
Toen ik in NY was, tikte de thermometer -8 aanquote:Op dinsdag 26 juni 2018 08:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
in de winter draag ik ook zelden een jas
mja, dat maak je hier niet vaak mee.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen ik in NY was, tikte de thermometer -8 aan
Dat is wel redelijk koud.
Zelden meerquote:Op dinsdag 26 juni 2018 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
mja, dat maak je hier niet vaak mee.
Hallootjesquote:
Heytjes! u hiertjes?quote:
owquote:Op dinsdag 26 juni 2018 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
was niet naar jou gericht toch
quote:
welk mooie weer?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Jazeker
Met dit mooie weer
Fuck my life
noujatjesquote:
Is het mooi weer daar? hier nog niet en vind binnen zitten met airco wel primaquote:Op dinsdag 26 juni 2018 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Jazeker
Met dit mooie weer
Fuck my life
Strak blauwe lucht.. graadje of 17quote:
Ja ik heb geen aircoquote:Op dinsdag 26 juni 2018 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is het mooi weer daar? hier nog niet en vind binnen zitten met airco wel prima
Mietjes altijd op kantoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik heb geen aircodus nu ben ik alleen in een hok gaan zitten met het raam wijd open, want niemand doet ooit een raam open in de kantoortuin, want dan krijgen ze het koud
prima temperatuurtje. warmer hoeft bijna nietquote:Op dinsdag 26 juni 2018 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Strak blauwe lucht.. graadje of 17
Ja, vrouwen... standaard zeikverhaal.. maar niet alleen vrouwen.. ook de 'mannen' zeiken over kouquote:
Kantoortuin is de hel.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 10:46 schreef LCMS het volgende:
wat is een kantoortuin? Ik moet dan altijd denken aan een openluchtkantoor
Max 25 vind ik nog wel lekker hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2018 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
prima temperatuurtje. warmer hoeft bijna niet
maar warmer ook nietquote:Op dinsdag 26 juni 2018 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Max 25 vind ik nog wel lekker hoor
Meestal de vrouwen maar mannen lijken daar steeds meer opquote:Op dinsdag 26 juni 2018 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, vrouwen... standaard zeikverhaal.. maar niet alleen vrouwen.. ook de 'mannen' zeiken over kou
misschien zijn ze wel dood... dan heb je het altijd koud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |