Sommige mensen hebben de nare eigenschap al hun belangrijke zooi op één plek te bewaren.quote:
Dat hoeft niet meer, tenminste niet bij de politie. je kan gewoon een formulier invullen bij de gemeente tijdens je aanvraag.quote:Op maandag 25 juni 2018 14:33 schreef murp het volgende:
Je kan een spoedaanvraag doen bij de gemeente, al moet je eerst aangifte doen van diefstal
kan pas morgen en dan is die er vrijdag pas, ik heb al n kaartje vanaf donderdagquote:Op maandag 25 juni 2018 14:33 schreef murp het volgende:
Je kan een spoedaanvraag doen bij de gemeente, al moet je eerst aangifte doen van diefstal
wel, ik zet hem altijd in een afgelegen hoekje in de stad waar bijna niemand die parkeerplek kent, ruitje ingetikt ,alles wegquote:
Er was toch nog iemand die die plek kende.quote:Op maandag 25 juni 2018 16:02 schreef jigggy het volgende:
[..]
wel, ik zet hem altijd in een afgelegen hoekje in de stad waar bijna niemand die parkeerplek kent, ruitje ingetikt ,alles weg
Je moest eens weten wat voor stricte figuren er rond lopen somsquote:Op maandag 25 juni 2018 14:35 schreef gianni61 het volgende:
heb je nog zo'n babyface dat je je bij elk biertje moet legitimeren?
Niemand parkeert daar omdat er een notoire ruitjestikker zit.quote:Op maandag 25 juni 2018 16:02 schreef jigggy het volgende:
[..]
wel, ik zet hem altijd in een afgelegen hoekje in de stad waar bijna niemand die parkeerplek kent, ruitje ingetikt ,alles weg
Zuur man. Maar je weet toch dat je geen waardevolle spullen in je auto moet achterlaten?quote:Op maandag 25 juni 2018 16:02 schreef jigggy het volgende:
[..]
concert at sea zou dan nog mn minste zorg zijn..quote:Op maandag 25 juni 2018 16:02 schreef jigggy het volgende:
Gore teringflikkers ,jas van 400 euro weg, portomonee weg , en dat in de 10 minuutjes dat ik even een bos bloemen voor Mn moeder ging kopen
zal wel in Biddinghuizen zijn geweest. Gaat toch al richting Almere en Lelystad he.quote:Op maandag 25 juni 2018 14:44 schreef LCMS het volgende:
In welke aftandse buurt ben je dat ze jassen uit een auto stelen?
Dus grotere kans op diefstal.quote:Op maandag 25 juni 2018 16:02 schreef jigggy het volgende:
[..]
wel, ik zet hem altijd in een afgelegen hoekje in de stad waar bijna niemand die parkeerplek kent
"Hé ja, ik ga mijn auto wel op een plek neerzetten waar niemand hem kan zien en dan laat ik ook maar gewoon mijn waardevolle spullen erin. Ikke slim!"quote:Op maandag 25 juni 2018 16:02 schreef jigggy het volgende:
Zonder portemonnee?quote:Op maandag 25 juni 2018 16:02 schreef jigggy het volgende:
Gore teringflikkers ,jas van 400 euro weg, portomonee weg , en dat in de 10 minuutjes dat ik even een bos bloemen voor Mn moeder ging kopen
Misschien smartphone contactloos betalen? misschien betaalt hij wel in natura.quote:
Lijkt me sterk dat bontkraagjes bontkraagjes bestelen.quote:Op maandag 25 juni 2018 17:54 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Misschien smartphone contactloos betalen? misschien betaalt hij wel in natura.
Lijk je hier op ts?
https://scontent-sea1-1.c(...)czOTQ3MjY4OA%3D%3D.2
Ik geef zijn moeder alleen maar zaad.quote:Op maandag 25 juni 2018 17:36 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Paar paardenbloemetjes voor moeders zijn wel genoeg.
Ze hebben niet voor niets van die nektasjes zodat ze minder makkelijk gerold worden.quote:Op maandag 25 juni 2018 17:57 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat bontkraagjes bontkraagjes bestelen.
Reallyquote:Op maandag 25 juni 2018 15:16 schreef H0D3NPYL het volgende:
Als je er enigszins volwassen uit ziet vragen ze nooit om je ID
Wat voor festivals? Ik ga alleen naar techno festivals namelijkquote:Op maandag 25 juni 2018 18:17 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Really?
Ik ben al een aardig eindje boven de 40 "30", maar bij mij vragen ze juist erg vaak om mijn ID..I'm so proud..!!
Ohnee, ik ga niet zo zeer naar festivals, maar meer in het algemeen zeg maar, bijna alsof sommigen denken dat ik een illegale ben ofzo..quote:Op maandag 25 juni 2018 18:19 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Wat voor festivals? Ik ga alleen naar techno festivals namelijk
quote:Op maandag 25 juni 2018 16:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Hé ja, ik ga mijn auto wel op een plek neerzetten waar niemand hem kan zien en dan laat ik ook maar gewoon mijn waardevolle spullen erin. Ikke slim!"
Misschien zie je er een beetje retarded uit en vragen ze je ID ook om te checken of het wel de bedoeling is dat je alleen op pad bent.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:24 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Ohnee, ik ga niet zo zeer naar festivals, maar meer in het algemeen zeg maar, bijna alsof sommigen denken dat ik een illegale ben ofzo..of gewoon een heel jong menneke..
Logisch dat ook jij vanuit je eigen beleving redeneert, dat dan weer wel..!!quote:Op maandag 25 juni 2018 18:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien zie je er een beetje retarded uit en vragen ze je ID ook om te checken of het wel de bedoeling is dat je alleen op pad bent.
quote:Op maandag 25 juni 2018 16:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Hé ja, ik ga mijn auto wel op een plek neerzetten waar niemand hem kan zien en dan laat ik ook maar gewoon mijn waardevolle spullen erin. Ikke slim!"
bij de ingang moet ik mij legitimeren en dat moet overeen komen met je ID, drank is geen probleem want ik ben De Bob voor Mn broertje en zn vriendinquote:Op maandag 25 juni 2018 21:08 schreef junkiexp het volgende:
Ook een keer zoiets gehad, nu laat ik nooit meer iets in de auto liggen.
Ik weet hoe je je voelt TS, sterkte.
Id is voor drank te kunnen kopen neem ik aan?
Mail of bel ze ff, misschien is er wel een oplossing met een bandje oid?
Dan zou ik zeker even de organisator bellen of mailen, dat moet op te lossen zijn.quote:Op maandag 25 juni 2018 21:24 schreef jigggy het volgende:
[..]
bij de ingang moet ik mij legitimeren en dat moet overeen komen met je ID, drank is geen probleem want ik ben De Bob voor Mn broertje en zn vriendin
is je rijbewijs ook gestolen? Dan mag je toch ook niet gaan rijden?quote:Op maandag 25 juni 2018 21:24 schreef jigggy het volgende:
[..]
bij de ingang moet ik mij legitimeren en dat moet overeen komen met je ID, drank is geen probleem want ik ben De Bob voor Mn broertje en zn vriendin
Wat heb je dan voor fucking babyface zeg.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:17 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Really?
Ik ben al een aardig eindje boven de 40 "30", maar bij mij vragen ze juist erg vaak om mijn ID..I'm so proud..!!
Dat mag niet en kun je serieus een bekeuring voor krijgen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |