Doet ze vaker, net zoals Jessie.quote:
En ze had al tegen Gerrit gezegd dat als iemand er naar vraagt zij gewoon gaat zeggen waar ze het over hebben gehad.quote:Op maandag 25 juni 2018 14:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
er is dan ook nooit gezegd dat het een leuk kind is
Kromme tenen krijg ik ervan. Ook trekt hij alles naar zich toe in een discussie om de baas te kunnen spelen, met als doel ontzag te kweken bij de rest. Brrrrr......quote:Op maandag 25 juni 2018 14:28 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dan ken je mij dus niet... Ik heb mijn deur altijd openstaan en luister naar iedereen...Dat was mijn vak ook he? Dan krijg je een soort van beroepsdeformatie..
Maar Mike ratelt en ratelt, om maar gelijk te krijgen en walst mensen eronder, dat vind ik zo erg..
En ook als doel dat anderen hem laten omdat ze geen zin hebben in een langdurige discussie..quote:Op maandag 25 juni 2018 14:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kromme tenen krijg ik ervan. Ook trekt hij alles naar zich toe in een discussie om de baas te kunnen spelen, met als doel ontzag te kweken bij de rest. Brrrrr......
Shoot, gemist, zat bij Sanne.quote:Op maandag 25 juni 2018 14:33 schreef sjampoeh het volgende:
gerritf lekker jessie over de emmer krijgen
Exact en het de volgende keer misschien uit hun hoofd laten om tegen hem in te gaan.quote:Op maandag 25 juni 2018 14:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En ook als doel dat anderen hem laten omdat ze geen zin hebben in een langdurige discussie..
Tegeltje gemaakt:quote:Op maandag 25 juni 2018 14:31 schreef snetje het volgende:
Sanne tegen Mike: Er worden fronts gebouwen...
quote:
Ik begin al te snappen dat ik bijna niet meer kijk , raar bij elkaar geraapt zootje is het .quote:Op maandag 25 juni 2018 14:41 schreef Sambalbaai het volgende:
Zo Mike gaat iets doen.....zo lijkt het iig.....staat die taak wel op de lijst?
Wat een nare mensen trouwens bij elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |