Wat is dit?quote:Op maandag 25 juni 2018 11:14 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
TS ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Ironisch dit.quote:
Jaloers.quote:Op maandag 25 juni 2018 11:16 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Tering wat een feest was dat..
En natuurlijk lekker Duitsers jennen op de Nieuwstraat in Kerkrade..
Een snelle schets van TS.quote:
Die wedstrijd en het WK van 2010 komen wel het dichtste in de buurt ja.quote:Op maandag 25 juni 2018 11:26 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Ik vond de 5-1 wel mooi
[ afbeelding ]
Verder ben ik uit '92, dus heb ook nooit iets meegemaakt.
Ik herinner me de huilende mensen nog na die finale.quote:Op maandag 25 juni 2018 11:29 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Die wedstrijd en het WK van 2010 komt wel het dichtste in de buurt ja.
Huilen heb ik niet gedaan, maar ik was er wel een poosje goed ziek van.quote:Op maandag 25 juni 2018 11:30 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Ik herinner me de huilende mensen nog na die finale.
Triest
2014 toch?quote:Op maandag 25 juni 2018 11:29 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Die wedstrijd en het WK van 2010 komt wel het dichtste in de buurt ja.
Ja. Moest 'komen' zijn ipv 'komt'.quote:Op maandag 25 juni 2018 12:23 schreef SpecialK het volgende:
[..]
2014 toch?
edit: ah. je hebt het over 2 dingen.
Feyenoord.quote:Op maandag 25 juni 2018 12:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Lekker boeiend, een wereldtitel van Oranje zal voor mij persoonlijk toch nooit tippen aan de UEFA Cup-winst van Feyenoord in 2002 of het kampioenschap van 2017.
De echte klacht is dat je het ook nooit meer gaat meemaken.quote:Op maandag 25 juni 2018 11:13 schreef Sanddr het volgende:
Vandaag is het dus 30 jaar geleden dat Nederland het voor het eerst en laatst het EK heeft gewonnen. Fantastisch natuurlijk, maar toen bestond ik nog niet.Nu zijn we er überhaupt niet bij op het WK en met de spelers die we nu hebben gaan we op het EK van 2020 (als we dat halen) ook geen potten breken.
Klacht: het prachtige kampioenschap van 1988 niet hebben meegemaakt.
Extra klacht: wellicht nooit een écht succes van het Nederlands elftal meemaken.
Moeders, waarom heb je me dit niet gegund?
Kampioenschap ook? Nou ja snap dat jullie wanhopig waren na 18 jaar.quote:Op maandag 25 juni 2018 12:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Lekker boeiend, een wereldtitel van Oranje zal voor mij persoonlijk toch nooit tippen aan de UEFA Cup-winst van Feyenoord in 2002 of het kampioenschap van 2017.
Heb je mijn extra klacht niet gelezen?quote:Op maandag 25 juni 2018 13:19 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
De echte klacht is dat je het ook nooit meer gaat meemaken.
Over het hoofd gezien, maar het is waarschijnlijk wel wat erger dan alleen wellicht.quote:Op maandag 25 juni 2018 13:20 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Heb je mijn extra klacht niet gelezen?
Dat vrees ik ook, maar je weet het nooit!quote:Op maandag 25 juni 2018 13:21 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Over het hoofd gezien, maar het is waarschijnlijk wel wat erger dan alleen wellicht.
quote:Op maandag 25 juni 2018 11:14 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
TS ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 juni 2018 11:13 schreef Sanddr het volgende:
Vandaag is het dus 30 jaar geleden dat Nederland het voor het eerst en laatst het EK heeft gewonnen.
guuspech6quote:
De lokale FC hier heeft afgelopen jaar de vierde klasse gewonnen. Interesseert ook alleen de mensen die op het veld stonden.quote:
Dat gaat dan ook niet over "Nederland" en "EK". Mijn post wel.quote:Op maandag 25 juni 2018 14:38 schreef Nobu het volgende:
[..]
De lokale FC hier heeft afgelopen jaar de vierde klasse gewonnen. Interesseert ook alleen de mensen die op het veld stonden.
Welnee. Dat gaat over een groepje Nederlandse vrouwen op een VEK.quote:Op maandag 25 juni 2018 14:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat gaat dan ook niet over "Nederland" en "EK". Mijn post wel.
Dat zeg ik: Nederland en EK.quote:Op maandag 25 juni 2018 15:04 schreef Nobu het volgende:
[..]
Welnee. Dat gaat over een groepje Nederlandse vrouwen op een VEK.
Zelfs met de Johan Cruijff-schaal of pak hem beet de 4-3 van Manu tegen Zorya was ik vele malen blijer dan met de finaleplaats in 2010.quote:Op maandag 25 juni 2018 13:19 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Kampioenschap ook? Nou ja snap dat jullie wanhopig waren na 18 jaar.
Weer zo een triest figuur. Let wel het is ook niet mijn club maar wens ze wel het beste. Zo kinderachtig dit.quote:
Ik ook, maar zo’n reactie kun je natuurlijk verwachten als je in een Oranje-topic over Feyenoord gaat beginnen.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:57 schreef Kolibri2014 het volgende:
[..]
Weer zo een triest figuur. Let wel het is ook niet mijn club maar wens ze wel het beste. Zo kinderachtig dit.
Dat was met acht landen. Dus zo fantastisch was dat niet.quote:Op maandag 25 juni 2018 11:13 schreef Sanddr het volgende:
Vandaag is het dus 30 jaar geleden dat Nederland voor het eerst en laatst het EK heeft gewonnen. Fantastisch natuurlijk,
De eindronde ja. De rest was al uitgeschakeld in de voorronde.quote:Op maandag 25 juni 2018 20:00 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Dat was met acht landen. Dus zo fantastisch was dat niet.
Hier in Roermond heb ik zeker 20 auto's met duits kenteken op de kop zien liggen.quote:Op maandag 25 juni 2018 11:16 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Tering wat een feest was dat..
En natuurlijk lekker Duitsers jennen op de Nieuwstraat in Kerkrade..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |