Jij hebt er 43quote:
quote:
Ja, een setje van 7 dagen.quote:
fok.nl/shop/notesquote:Op maandag 25 juni 2018 08:23 schreef Zalmslaatje het volgende:
notes?
waar kan ik die vinden en wat is het?
In de shop kun je bekijken welke van je berichten mods hebben opgeslagen.quote:Op maandag 25 juni 2018 08:23 schreef Zalmslaatje het volgende:
notes?
waar kan ik die vinden en wat is het?
Zijn gewoon dingen die je hier geplaatst heb die volgens sommigen te ver gaan.quote:Op maandag 25 juni 2018 08:33 schreef Zalmslaatje het volgende:
Ik ben blijkbaar niet zo interessant heb 0 notes![]()
Maar wat voor aantekeningen zijn het en waar wordt het voor gebruikt?
Is dat een idee van fok of een wettelijke verplichting?quote:Op maandag 25 juni 2018 11:39 schreef Anthonie1 het volgende:
[..]
Zijn gewoon dingen die je hier geplaatst heb die volgens sommigen te ver gaan.
Ik durf het te betwijfelen in veel gevallen, maar wat doe je er aan.
Een idee van Fok natuurlijk, zodat een moderator een beetje makkelijk een idee krijgt van wat voor soort user iemand is. Lijkt mij dan he. Maar voor sommige mensen is het echt een enorme big dealquote:Op maandag 25 juni 2018 11:49 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
Is dat een idee van fok of een wettelijke verplichting?
Ik verbaas me vooral om de lichtgevoeligheid van de mensen hier. Het lijkt haast wel alsof sarcasme vaak niet begrepen wordt.quote:Op maandag 25 juni 2018 11:50 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Een idee van Fok natuurlijk, zodat een moderator een beetje makkelijk een idee krijgt van wat voor soort user iemand is. Lijkt mij dan he. Maar voor sommige mensen is het echt een enorme big deal
Net als mensen die denken dat alles over hun gaat. Onbegrijpelijk gewoon.quote:Op maandag 25 juni 2018 11:51 schreef Anthonie1 het volgende:
[..]
Ik verbaas me vooral om de lichtgevoeligheid van de mensen hier. Het lijkt haast wel alsof sarcasme vaak niet begrepen wordt.
Lol. Dit gaat direct over mij als user.quote:Op maandag 25 juni 2018 11:54 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Net als mensen die denken dat alles over hun gaat. Onbegrijpelijk gewoon.
Ligt er aan wat er in staat? Ik heb vooral veel shit over grappen over euthanasie...quote:Op maandag 25 juni 2018 11:51 schreef DatDitKanJoh het volgende:
Heb ik er in mijn korte tijd toch 6 kunnen opsparen!
Of ik dat als goed of als slecht moet zien dat weet ik nog niet
Lol.quote:Op maandag 25 juni 2018 11:55 schreef Anthonie1 het volgende:
[..]
Lol. Dit gaat direct over mij als user.
Dan ben je geen goede Fok!'er...quote:
Ik heb een te groot sociaal leven, in de echte wereld dus, ik heb te weinig tijd om rare dingen te schrijven.quote:
tegenwoordig kan je je note gratis bekijken.quote:Op maandag 25 juni 2018 12:01 schreef kami124 het volgende:
Ik heb in de afgelopen 9 jaar, maar 1 note gekregen en die ene note heb ik ook al een aantal jaren.
Wel ben ik benieuwd over welk bericht dat ging en wat erin staat. Maar om daar direct 4,50 euro voor te betalen is me net iets teveel.
Hebben andere mensen misschien voorbeelden wat er zo ongeveer in staat?
Ook oude notes van een paar jaar geleden?quote:Op maandag 25 juni 2018 12:02 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
tegenwoordig kan je je note gratis bekijken.
Eh ... dat is echt niet om aan te horen en de afbeelding is al gruwelijk.quote:Op maandag 25 juni 2018 11:59 schreef Anthonie1 het volgende:
[..]
Dan ben je geen goede Fok!'er...
Luister anders even een paar uur naar deze shit:
Dan wordt je vanzelf een kutuser zoals ik.
oh? als je abbo hebt dan wel jaquote:Op maandag 25 juni 2018 12:02 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
tegenwoordig kan je je note gratis bekijken.
Ben je 12?quote:Op maandag 25 juni 2018 12:04 schreef lao_tse het volgende:
[..]
Eh ... dat is echt niet om aan te horen en de afbeelding is al gruwelijk.
Ik luister toch liever Vivaldi, Mozart of K3.
K3.
volgens mij wel, moet je even proberen.quote:Op maandag 25 juni 2018 12:02 schreef kami124 het volgende:
[..]
Ook oude notes van een paar jaar geleden?
Alle notes staan er. Mijn eerste notes waren ook echt schattig.quote:Op maandag 25 juni 2018 12:09 schreef LurkJeRot het volgende:
volgens mij wel, moet je even proberen.
https://fok.nl//shop/quote:Op maandag 25 juni 2018 12:09 schreef DatDitKanJoh het volgende:
Als ik op die link kijk moet ik toch echt 4,50 dokken
Dan ben jij de uitzondering, gefeliciteerdquote:Op maandag 25 juni 2018 12:09 schreef DatDitKanJoh het volgende:
[..]
Als ik op die link kijk moet ik toch echt 4,50 dokken
Ah ja inderdaad. Danku!quote:Op maandag 25 juni 2018 12:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
https://fok.nl//shop/
Klik op gratis je notes opvragen.
Tailfox gaf de verkeerde linkquote:Op maandag 25 juni 2018 12:10 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Dan ben jij de uitzondering, gefeliciteerd
quote:
Bedankt mij is het gelukt.quote:Op maandag 25 juni 2018 12:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
https://fok.nl//shop/
Klik op gratis je notes opvragen.
Gelukkig is dat antwoord nog niet gegeven in dit topic.quote:Op maandag 25 juni 2018 12:14 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb denk ik ook wel een note maar waar ik em moet inzien
Dat is echt al 80 keer uitgelegd...quote:Op maandag 25 juni 2018 12:14 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb denk ik ook wel een note maar waar ik em moet inzien
APCquote:Op maandag 25 juni 2018 11:59 schreef Anthonie1 het volgende:
[..]
Dan ben je geen goede Fok!'er...
Luister anders even een paar uur naar deze shit:
Dan wordt je vanzelf een kutuser zoals ik.
Tailfox is ook een onbetrouwbaar sujet.quote:Op maandag 25 juni 2018 12:13 schreef DatDitKanJoh het volgende:
[..]
Ah ja inderdaad. Danku!
[..]
Tailfox gaf de verkeerde link
[..]
Daarom juist. Golden mijlpaalquote:
Je denkt dat ik een topic ga lezen voorbij de OP?quote:
Dat zou je eens moeten doen. Is meestal meer de moeite waard dan het lezen van de OP.quote:Op maandag 25 juni 2018 12:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je denkt dat ik een topic ga lezen voorbij de OP?
Geld neerleggen om te kunnen zien hoe een stelletje sponsen niet om kunnen gaan met je zwarte gevoel voor humor.quote:Op maandag 25 juni 2018 12:20 schreef MMaRsu het volgende:
hahahaha betalen om je notes in te zien wegens administratieve kosten
done.quote:Op maandag 25 juni 2018 12:50 schreef lao_tse het volgende:
[..]
Wat moet ik doen om dit te vermenigvuldigen met zeg ... factor 3?
de note van deze user lao_tse.quote:Op maandag 25 juni 2018 12:53 schreef lao_tse het volgende:
[..]
Hmmm ... een Openbaring, komt wel erg evangelisch over.
Ja, openbaar maar.
Ik ben best wel een vervelend persoon, erg elitair ook en onbescheiden van aard. Ik heb te weinig empathie en kan slecht mijn eigen ongelijk toegeven.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |