quote:
Op zondag 24 juni 2018 23:34 schreef Dejannn het volgende:Ik denk niet dat nog een ronde Iran het toernooi ten goede zal komen

. Die gasten kunnen vrij weinig. Maar ik wil ze zeker nog niet afschrijven voor morgen, het is bekend dat als Portugal het spel moet maken ze er vrij weinig van bakken dus er liggen zeker kansen voor Iran.
Iran kan heel veel. Zoals ze dat hebben aangetoond in de kwalificatie en eerste twee wedstrijden. Defensief gezien waarschijnlijk één van de best verdedigende ploegen op het WK. In de 18 wedstrijden tijdens de kwalificatie 14 keer de nul gehouden en slechts vijf doelpunten tegen gekregen. Op het WK tegen Marokko en Spanje ook nauwelijks iets weggegeven, terwijl ze aantoonden over ook offensieve kwaliteiten te beschikken wanneer ze hoger ging voetballen tegen Spanje na de 0-1.
Ik verwacht een spannende wedstrijd morgen. Gaat geen gemakkelijke pot worden voor de Portugezen morgen. Iran's coach kent het Portugese elftal als geen ander, en zal gebrand zijn om revanche te nemen aangezien hij niet zo lekker vertrok in 2010 toen hij de schuld kreeg van de uitschakeling tegen Spanje.
12 jaar geleden speelde Iran ook tegen Portugal op het WK in Duitsland, met Ronaldo in de selectie. Daar was ik bij. Dit keer thuis genieten van de wedstrijd. 🇮🇷🇮🇷🇮🇷
[ Bericht 1% gewijzigd door Stabiel op 25-06-2018 00:10:57 ]