Wat er nou zo lekker is aan alleen aardappelpuree uit een zakje?quote:Op zondag 24 juni 2018 22:43 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Het was ook het eerste waar ik aan dacht. Of dit dan wel oke is.. Maar ja.
Jij gaat meteen voor de chaosquote:Op zondag 24 juni 2018 22:44 schreef goldback het volgende:
[..]
uiteraard hoop ik meer op vlinder, papi en de twins 😊
Ik bedoelde meer oke in de zin van de verwijten richting Adriaan in zijn eetpatroon. Puree uit een zakje is mijn ding niet maar blijkbaar vinden zij het lekker, vandaarquote:Op zondag 24 juni 2018 22:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wat er nou zo lekker is aan alleen aardappelpuree uit een zakje?
Weet je zeker dat ze dat gingen eten?
Er zitten nog allerlei spijkers in.quote:Op zondag 24 juni 2018 22:49 schreef snetje het volgende:
Arme kippen moeten van ellende maar op en het gaan zitten ...schijnbaar nog steeds geen fatsoenlijke stok voor ze...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 juni 2018 22:49 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer oke in de zin van de verwijten richting Adriaan in zijn eetpatroon. Puree uit een zakje is mijn ding niet maar blijkbaar vinden zij het lekker, vandaarDenk dat het puree was zo zag het er wel uit.
Maar echt ..elke keer als ik weer even kijk hoor ik haar weer mekkeren over iets...dat ze daar nog niet een keer ontploffen ...ik kan daar zo slecht tegen hé...quote:Op zondag 24 juni 2018 22:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Kan dat kind overdrijven zeg fucking niet normaal een blaar
Lijkt me niet al te moeilijk om een paar boomtakken zodanig in het verblijf te zetten dat ze daarop kunnen zitten. Maar ja, Utopia hè, het is altijd net niet.quote:Op zondag 24 juni 2018 22:49 schreef snetje het volgende:
Arme kippen moeten van ellende maar op en het gaan zitten ...schijnbaar nog steeds geen fatsoenlijke stok voor ze...![]()
[ afbeelding ]
Ik vind ook dat allesweter John daar verantwoordelijk voor isquote:Op zondag 24 juni 2018 22:52 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Lijkt me niet al te moeilijk om een paar boomtakken zodanig in het verblijf te zetten dat ze daarop kunnen zitten. Maar ja, Utopia hè, het is altijd net niet.
Hiske zei: wat heeft ze nou weer en Jessie wilde iets gaan zeggen, maar deed dat maar niet. Volgens Christel heeft Sanne een allergische reactie op dat tape.quote:Op zondag 24 juni 2018 22:51 schreef snetje het volgende:
[..]
Maar echt ..elke keer als ik weer even kijk hoor ik haar weer mekkeren over iets...dat ze daar nog niet een keer ontploffen ...ik kan daar zo slecht tegen hé...
Het is de medicatie hè, die doet wonderen.quote:Op zondag 24 juni 2018 22:56 schreef snetje het volgende:
Kiek der goan!! Met haar ...
Hoofdpijn
Rug
Schouder
Enkel
Kramp in der vingers
Blaren
[ afbeelding ]
Zonder krukken...![]()
Ik denk als bezoek komt van Sanne en ze vragen hoe het met de kippen thuis gaat dat ze zeggen. Kippen die hebben we niet en ook nooit gehad.quote:Op zondag 24 juni 2018 22:52 schreef Jemoederniet het volgende:
Sanne ontdekt dat de kippen zo hoog mogelijk zijn gaan zitten slapen.
Waarom wist ze dat niet als ze zelf kippen heeft gehouden?
Beste is als kippen allemaal op dezelfde hoogte kunnen slapen.
Zorgt voor rust in de groep. Anders wordt het ruzie tot de pikorde is bepaald.
Sanne had beter het handboek kippen houden kunnen lezen dan de bijbel.
quote:Op zondag 24 juni 2018 22:59 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ik denk als bezoek komt van Sanne en ze vragen hoe het met de kippen thuis gaat dat ze zeggen. Kippen die hebben we niet en ook nooit gehad.
quote:Op zondag 24 juni 2018 22:59 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ik denk als bezoek komt van Sanne en ze vragen hoe het met de kippen thuis gaat dat ze zeggen. Kippen die hebben we niet en ook nooit gehad.
hihiquote:Op zondag 24 juni 2018 22:59 schreef IkFok het volgende:
[..]
Zolang die Mike en John het nog voor het zeggen hebben en alle andere ideeën van anderen steeds maar afschieten vind ik het best dat iemand anders eens een keer de bek los trekt...quote:Op zondag 24 juni 2018 22:36 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Hitskje is druk bezig met haar groepsmanipulatie, want Gerrit moet aan het roer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |