Vanaf nu wel als het goed is.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mijn team klopt nog niet helemaal. Aranburu ipv Filosi.
In vorm?quote:Op maandag 25 juni 2018 18:26 schreef Masterminded het volgende:
Inmiddels is Johannes een groter betonteam geworden dan ik qua punten.
Mijn Matvey.twitter:LaBicicletaNews twitterde op dinsdag 31-07-2018 om 18:05:43Matvey Mamykin has terminated his contract with Burgos-BH and will not be at the Vuelta España. reageer retweet
2 teams die minder punten hebben dan ik en sta 1 plek hoger (nu dan nog...)quote:
Roglic scoort bij mij vooral 100 miljard punten in 1 ronde. Dat helpt niet echtquote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:53 schreef Steven184 het volgende:
[..]
2 teams die minder punten hebben dan ik en sta 1 plek hoger (nu dan nog...)
Nee idd, bij mij komt vooral omdat ik maar 2 WT renners heb. Ergo, scoor meeste punten in non-WT rondesquote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Roglic scoort bij mij vooral 100 miljard punten in 1 ronde. Dat helpt niet echt
bah bahquote:Op zondag 29 juli 2018 22:14 schreef DecoAoreste het volgende:
De tering, gewonnen met 6 puntenEn die winst had ik nodig zeg. Zoveel verliespartijen op rij gehad.
Pacher:quote:Op maandag 30 juli 2018 22:25 schreef hhh38 het volgende:
Narvaez is er teveel aan deze ronde vrees ik
Ja, 39 nu ookquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 00:41 schreef showtimer het volgende:
Ronde 40 is al een tijdje klaar toch Wimmers?
Mijn eerste gelijkspel! Ik was heel lang de enige zonder gelijkspel.quote:
Die 215 was misschien niet nodig, maar Pacioni en Looij hebben mij niet teleurgesteld in Chinaquote:
Die heb je gewonnen. Coathanger en kindsoldaat was er teveel aan voor Kokkaard, Meurisse & Joycequote:Op zondag 5 augustus 2018 21:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mijn eerste gelijkspel! Ik was heel lang de enige zonder gelijkspel.
Hopelijk zijn de nulscores nu weer een keertje voorbij. Heb in ieder geval niet onaardig gescoord in San Sebastian, dus wellicht weer eens een overwinning in een wedstrijd die geen grote ronde is.
Ik had er 6 of 7 meen ik tot aan de Tour. Ook nog bijna allemaal nullen. Dus ik voel met je meequote:Op dinsdag 7 augustus 2018 19:22 schreef Steven184 het volgende:
Lijkt erop dat ik een verliesreeks van 5 rondes ga maken
Ik had Sepp Kuss dan weer wel moeten behoudenquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 12:36 schreef DecoAoreste het volgende:
http://www.wielerflits.nl(...)digde-bedrag-op.html
Goed dat ik die verkocht heb zeg.
--
Ik moet tegen MvdP met het EK, rip![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |