Naar auto wasserij.quote:
Paint! anders kan ik het mij niet inbeeldenquote:Op zondag 24 juni 2018 16:35 schreef Kolibri2014 het volgende:
Wees blij dat je geen rolstoel hebt. Moet je er mee je huis in en zit het aan je handen.
Wel makkelijker schoonmakenquote:Op zondag 24 juni 2018 16:35 schreef Kolibri2014 het volgende:
Wees blij dat je geen rolstoel hebt. Moet je er mee je huis in en zit het aan je handen.
quote:Op zondag 24 juni 2018 18:17 schreef Rugdopey het volgende:
hond doet een drukje
op het krukje
baasje boos
mijn zus heet roos
Ik zou als ik jou was maar niet in de politiek gaan, liegen is namelijk niet je sterkste kant.quote:
ik kom van venusquote:Op zondag 24 juni 2018 20:12 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was maar niet in de politiek gaan, liegen is namelijk niet je sterkste kant.
eigenlijk kom ik van uranusquote:Op zondag 24 juni 2018 20:39 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Ik zou je nog bijna gaan geloven ook..
Hoe komt die stront van de banden op je handen?quote:Op zondag 24 juni 2018 16:35 schreef Kolibri2014 het volgende:
Dan heb ik het gedroomd. Of misschien was het wel een nachtmerrie. In ieder geval zat er in die droom stront aan mijn handen en moest mijn huis in en hem onder de douche afspoelen toen ik een paar maanden in een rolstoel moest verblijven na een operatie. Mens kan raar dromen.quote:Op zondag 24 juni 2018 21:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoe komt die stront van de banden op je handen?
Alsof een rolstoeler zijn rolstoel aan z’n banden moet voortstuwen...
Dat zijn wel de heftigere dromen ja.quote:Op zondag 24 juni 2018 21:19 schreef Kolibri2014 het volgende:
[..]
Dan heb ik het gedroomd. Of misschien was het wel een nachtmerrie. In ieder geval zat er in die droom stront aan mijn handen en moest mijn huis in en hem onder de douche afspoelen toen ik een paar maanden in een rolstoel moest verblijven na een operatie. Mens kan raar dromen.
Er zijn ook mensen die dat doen hoor, en er zijn mensen die ervan opgewonden raken.quote:Op zondag 24 juni 2018 21:49 schreef epicbeardman het volgende:
honden zijn sowieso vies, eten poep van andere honden en dan likken ze baasje gezicht schoon
bah hondeneigenaren
katten zijn velen malen beter en graven het netjes in de tuin bij de buren, eten geen poep
Die kad lekt haar poepert ook gewoon af en komt jou dan schattig kusjes geven...quote:Op zondag 24 juni 2018 21:49 schreef epicbeardman het volgende:
honden zijn sowieso vies, eten poep van andere honden en dan likken ze baasje gezicht schoon
bah hondeneigenaren
katten zijn velen malen beter en graven het netjes in de tuin bij de buren, eten geen poep
Pittige zinquote:Op zondag 24 juni 2018 21:19 schreef Kolibri2014 het volgende:
[..]
In ieder geval zat er in die droom stront aan mijn handen en moest mijn huis in en hem onder de douche afspoelen toen ik een paar maanden in een rolstoel moest verblijven na een operatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |