Waarom ben je zo geobsedeerd door hemquote:Op zondag 24 juni 2018 12:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan gaan we naar mortie koffie drinken en vragen we of hij weg wil gaan
hsoquote:Op zondag 24 juni 2018 12:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom ben je zo geobsedeerd door hem
Gwnquote:
Kunnen wel keer ijsje etenquote:Op zondag 24 juni 2018 13:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan weet ik het ook allemaal niet
Wil je dat?quote:
Jaquote:
Pardonquote:Op zondag 24 juni 2018 13:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
liever niet, ben geen aber fan
zeg jij met je hboquote:Op zondag 24 juni 2018 13:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wie vroeg jou wat door de mand gevallen nep master academicus
Dan doen we dat niet. Wie zullen we wel uitnodigenquote:Op zondag 24 juni 2018 13:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
liever niet, ben geen aber fan
Heyquote:Op zondag 24 juni 2018 13:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan doen we dat niet. Wie zullen we wel uitnodigen
Staat in mijn pohiquote:Op zondag 24 juni 2018 13:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wie vroeg jou wat door de mand gevallen nep master academicus
ik heb geen interessequote:Op zondag 24 juni 2018 13:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jeetje, wat balen zegquote:
Hoiquote:
lastig he, weinig spraakmakende users hier eigenlijkquote:Op zondag 24 juni 2018 13:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Donequote:Op zondag 24 juni 2018 13:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja sorry snap dat dit vervelend voor je is, maar je zult het maar moeten accepteren
Sowquote:Op zondag 24 juni 2018 13:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik zit nog in m'n proeftijd dus geef geen mening over aber
prof welquote:Op zondag 24 juni 2018 13:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lastig he, weinig spraakmakende users hier eigenlijk
Klopt, zonde hequote:Op zondag 24 juni 2018 13:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lastig he, weinig spraakmakende users hier eigenlijk
je bent niet meer zoals vroegerquote:Op zondag 24 juni 2018 13:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
even rondje hardlopen op blote voeten heb 28 uur niet gegeten voel me echt als Arsenal
Dat is niemand tochquote:Op zondag 24 juni 2018 13:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent niet meer zoals vroeger
Mogen wij FOKkers overnachten bij jou als we daarheen gaan?quote:Op zondag 24 juni 2018 12:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
TT Circuit Assen gaat voor F1-race in 2020 of 2021
Zou wel heel tof zijn, komende week weer TT, ook altijd leuk
De laatste tijd hoorde ik hem alleen maar over fastfood praten andersquote:Op zondag 24 juni 2018 13:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
even rondje hardlopen op blote voeten heb 28 uur niet gegeten voel me echt als Arsenal
ja prof komt er ook achter dat af en toe sport leuk is maar niet iets om geobsedeerd over te dlenquote:Op zondag 24 juni 2018 13:45 schreef LCMS het volgende:
[..]
De laatste tijd hoorde ik hem alleen maar over fastfood praten anders
Ik vind in ieder geval van wel.quote:Op zondag 24 juni 2018 13:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben wel beter geworden toch
Met de F1 of met de TT?quote:Op zondag 24 juni 2018 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mogen wij FOKkers overnachten bij jou als we daarheen gaan?
heb ijsje bij Luciano gehaaldquote:Op zondag 24 juni 2018 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gvd, zwembad was nat zeg. Poehee
ik wil wel brengenquote:Op zondag 24 juni 2018 15:14 schreef SideEffect het volgende:
Heb ook zin in ijs
Hoop dat ze dat bezorgen bij thuisbezorgd
die sorbet kan ik wel regelenquote:Op zondag 24 juni 2018 15:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik wil een sorbet en een kersencoupe
Beter dan manletquote:
Alles oké? Je bent wat bozig de laatste tijdquote:Op zondag 24 juni 2018 15:38 schreef Catkiller het volgende:
Ga lekker zelf weg samzz iemand moet ze op hun plek zetten bij gebrek aan daadkracht bij jou
Zie je sollicitatie wel verschijnen.quote:Op zondag 24 juni 2018 15:38 schreef Catkiller het volgende:
Ga lekker zelf weg samzz iemand moet ze op hun plek zetten bij gebrek aan daadkracht bij jou
Zo, uren geleden was je al zuur aan het zeggen dat mensen weg moeten, en nu nog steeds bezig?quote:Op zondag 24 juni 2018 15:38 schreef Catkiller het volgende:
Alles gaat goedquote:Op zondag 24 juni 2018 15:48 schreef Vanillekwark het volgende:
Wat is er hier verder aan de hand dan
ik bedoel maarquote:Op zondag 24 juni 2018 15:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh jij bent er. Dan kan het niet anders natuurlijk.
Hij zat in R&P te stoken. Ik zei dat ie weg moest gaan en nu komt ie daar hier 'boos' over doen.quote:Op zondag 24 juni 2018 15:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zo, uren geleden was je al zuur aan het zeggen dat mensen weg moeten, en nu nog steeds bezig?
Wat een feestquote:Op zondag 24 juni 2018 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij zat in R&P te stoken. Ik zei dat ie weg moest gaan en nu komt ie daar hier 'boos' over doen.
Smeer je dan ook inquote:Op zondag 24 juni 2018 15:50 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb harstikke verbrand, ik lijk wel een kreeft
Je moet je ook wel insmeren, Mr. Crabs.quote:Op zondag 24 juni 2018 15:50 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb harstikke verbrand, ik lijk wel een kreeft
ik doe het graag voor jequote:Op zondag 24 juni 2018 15:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Daar ben ik toch veel te dom voor.
Ik stook niet, vertel de waarheid door mijn ogen!quote:Op zondag 24 juni 2018 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij zat in R&P te stoken. Ik zei dat ie weg moest gaan en nu komt ie daar hier 'boos' over doen.
daarom in r en p sc postenquote:Op zondag 24 juni 2018 15:54 schreef SideEffect het volgende:
Lijkt wel een [mod sc] met al die blauwe usernames
dacht ook even dat ik achter de schermen zatquote:Op zondag 24 juni 2018 15:54 schreef SideEffect het volgende:
alsof er achter de schermen zoveel wordt gepostquote:Op zondag 24 juni 2018 15:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dacht ook even dat ik achter de schermen zat
In R&P horen ze die liever niet.quote:Op zondag 24 juni 2018 15:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik stook niet, vertel de waarheid door mijn ogen!
Stuk levendiger de laatste tijd.quote:Op zondag 24 juni 2018 15:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alsof er achter de schermen zoveel wordt gepost
Dan zou ik SHO moeten openen, en daar heb ik echt geen zin in.quote:Op zondag 24 juni 2018 15:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je moet een keer gast modden is sho. Kun je lachen
quote:Op zondag 24 juni 2018 15:54 schreef SideEffect het volgende:
Yoghurt ofzo, net een brute hotdog gehad dus heb geen honger.quote:
Heyquote:Op zondag 24 juni 2018 16:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ama de pama
Nog steeds op huwelijksreis met je nieuwe laptop?
quote:Op zondag 24 juni 2018 16:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yoghurt ofzo, net een brute hotdog gehad dus heb geen honger.
klinkt lekkerquote:Op zondag 24 juni 2018 16:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yoghurt ofzo, net een brute hotdog gehad dus heb geen honger.
Het wordt tijd dat jij je outfit daar gaat postenquote:Op zondag 24 juni 2018 15:56 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
In R&P horen ze die liever niet.
Net als in dat outfittopic
en jij!quote:Op zondag 24 juni 2018 16:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat jij je outfit daar gaat posten
No thanksquote:Op zondag 24 juni 2018 16:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat jij je outfit daar gaat posten
tijd voor huisje boompje beestjequote:Op zondag 24 juni 2018 16:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Thanks. Ging wel snel voorbij eerste half jaar.
Ik ben in de rechten sc ooit tot persona non grata verklaardquote:Op zondag 24 juni 2018 16:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ooit gedaan maar ben daar niet meer welkom
quote:Op zondag 24 juni 2018 16:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
In het restaurant dan het vlees, in de avond de worst
Begin volgend jaar waarschijnlijk.quote:Op zondag 24 juni 2018 16:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
tijd voor huisje boompje beestje
thats what she saidquote:Op zondag 24 juni 2018 16:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Thanks. Ging wel snel voorbij eerste half jaar.
Ja we moeten hier uit in januari en dan heb ik als het goed is geen huis meer dus dan trek ik bij hem in.quote:
Gelukkig voor jou, posten van alleen maar saaie mensen in daarquote:Op zondag 24 juni 2018 16:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben in de rechten sc ooit tot persona non grata verklaard
Echt? Wat heb je gedaan?quote:Op zondag 24 juni 2018 16:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben in de rechten sc ooit tot persona non grata verklaard
spannend?quote:Op zondag 24 juni 2018 16:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja we moeten hier uit in januari en dan heb ik als het goed is geen huis meer dus dan trek ik bij hem in.
Ben je in het echt zoals je hier post?quote:
Staat nog wel ergens een topic op 450quote:Op zondag 24 juni 2018 16:12 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar jouw style
Je mag het hier ook posten
Klinkt als mijn ervaring wanneer ik in de R&P SC post.quote:
quote:Op zondag 24 juni 2018 16:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Klinkt als mijn ervaring wanneer ik in de R&P SC post.
Wat is jouw excuus dan?quote:Op zondag 24 juni 2018 16:15 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Als je hier alleen maar bitchy kunt doen ga je maar weer in je r&p topic zitten
Kijk uit daar mag je het niet over hebbenquote:Op zondag 24 juni 2018 16:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Klinkt als mijn ervaring wanneer ik in de R&P SC post.
Het is een vraag. Want hier ben je niet altijd even aardig.quote:Op zondag 24 juni 2018 16:15 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Als je hier alleen maar bitchy kunt doen ga je maar weer in je r&p topic zitten
Kan niet vindenquote:Op zondag 24 juni 2018 16:14 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Staat nog wel ergens een topic op 450
Die jongen was zijn tijd een maand vooruit.quote:Op zondag 24 juni 2018 16:16 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik begin azpi steeds meer te waarderen
Waar zie je me onaardig doen danquote:Op zondag 24 juni 2018 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is een vraag. Want hier ben je niet altijd even aardig.
Maar goed, gevoelige snaar blijkbaar.
In je post zojuist.quote:Op zondag 24 juni 2018 16:17 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Waar zie je me onaardig doen dan
dm aubquote:Op zondag 24 juni 2018 16:18 schreef Catkiller het volgende:
Toen ik aber haar outfitfoto's zag ben ik direct 100% aardiger gaan doen tegen haar, is nog niet bijzonder veel maar het haalt toch het scherpste randje eraf.
jij post daar toch ook?quote:Op zondag 24 juni 2018 16:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
raar hè alsof je een emotioneel wrak moet zijn om in r en p sc te posten
We zijn bijna beste vriendenquote:Op zondag 24 juni 2018 16:18 schreef Catkiller het volgende:
Toen ik aber haar outfitfoto's zag ben ik direct 100% aardiger gaan doen tegen haar, is nog niet bijzonder veel maar het haalt toch het scherpste randje eraf.
Idd. Typisch.quote:Op zondag 24 juni 2018 16:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
raar hè alsof je een emotioneel wrak moet zijn om in r en p sc te posten
Dat is lekken en dan bannen ze mij en dat is een plek waarquote:
Huilen? Is iets opmerken al huilenquote:Op zondag 24 juni 2018 16:19 schreef VanderWoodsen het volgende:
In KLBSC komen posten en dan huilen dat mensen onaardig doen i cant
ze FOK!t alleen nog op vakantie.quote:Op zondag 24 juni 2018 16:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
pls kan aber niet stoppen met fok
Die is volgens mij vrijwillig even paar maanden weer weg van FOK!.quote:
sow wowquote:Op zondag 24 juni 2018 16:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat zou wel echt heel treurig zijn als dat echt zo was.
O.quote:Op zondag 24 juni 2018 16:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die is volgens mij vrijwillig even paar maanden weer weg van FOK!.
Wat ontzettend jammer.quote:Op zondag 24 juni 2018 16:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die is volgens mij vrijwillig even paar maanden weer weg van FOK!.
lol azpiquote:Op zondag 24 juni 2018 16:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is lekken en dan bannen ze mij en dat is een plek waarAzpi
nog wel komt.
En zit mobiel nu en heb geen inlog
neem een ijsjequote:Op zondag 24 juni 2018 16:24 schreef Samzz het volgende:
Ik ben de hele dag al aan het snaaien.
Meloen, komkommer, appeltjes.
Prof is wel een van de leukste users hier vind ik.quote:Op zondag 24 juni 2018 16:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat depressieve geblaat van hem altijd
quote:Op zondag 24 juni 2018 16:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Prof is wel een van de leukste users hier vind ik.
quote:
Prof is wel een van de kutste users hier vind ik.quote:Op zondag 24 juni 2018 16:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet echt een compliment aangezien er nog maar 3 actieve users hier zijn maar wel eensquote:Op zondag 24 juni 2018 16:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Want toen het hier wel actiever was vond ik Prof ook een van de leukste users.quote:Op zondag 24 juni 2018 16:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niet echt een compliment aangezien er nog maar 3 actieve users hier zijn maar wel eens
Oh oke, dat magquote:Op zondag 24 juni 2018 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Want toen het hier wel actiever was vond ik Prof ook een van de leukste users.
omdat prof twee gezichten heeftquote:Op zondag 24 juni 2018 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Want toen het hier wel actiever was vond ik Prof ook een van de leukste users.
Ik nietquote:Op zondag 24 juni 2018 16:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die fase hebben we allemaal wel gehad hier.
Echt hè, al die vrouwen die zijn vertrokken na een mislukte date met Prof ook.quote:Op zondag 24 juni 2018 16:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die fase hebben we allemaal wel gehad hier.
haha ja supersof toenquote:Op zondag 24 juni 2018 17:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt hè, al die vrouwen die zijn vertrokken na een mislukte date met Prof ook.Helaas werkte dat bij Aber niet.
Waren dat er veelquote:Op zondag 24 juni 2018 17:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt hè, al die vrouwen die zijn vertrokken na een mislukte date met Prof ook.Helaas werkte dat bij Aber niet.
Sowquote:Op zondag 24 juni 2018 17:13 schreef Catkiller het volgende:
Snap het wel, je denkt met een frisse jonge man op date te gaan en als je daar aan komt blijkt het een kalende man van in de 50 te zijn met een kunstgebit en sportslofjes aan.
Klinkt als mijn type.quote:Op zondag 24 juni 2018 17:13 schreef Catkiller het volgende:
Snap het wel, je denkt met een frisse jonge man op date te gaan en als je daar aan komt blijkt het een kalende man van in de 50 te zijn met een kunstgebit en sportslofjes aan.
Die Bertus heet moest er nog bij.quote:
koekoekquote:Op zondag 24 juni 2018 17:13 schreef Catkiller het volgende:
quote:Op zondag 24 juni 2018 17:13 schreef Catkiller het volgende:
40yearoldvirgin.com/storequote:
Niet roddelen over andere usersquote:Op zondag 24 juni 2018 17:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
echt jammer
Denk dat zij nu wel getrouwd is met eerste kindje onderweg
Lijkt me mooi om fok cold turkey achter je te laten en je leven te gaan leidenquote:Op zondag 24 juni 2018 17:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
echt jammer
Denk dat zij nu wel getrouwd is met eerste kindje onderweg
Gewoon eerst een tijdje fokpleisters gebruikenquote:Op zondag 24 juni 2018 17:41 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Lijkt me mooi om fok cold turkey achter je te laten en je leven te gaan leiden
Ik hou je niet tegenquote:Op zondag 24 juni 2018 17:41 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Staan niet meer op 450quote:Op zondag 24 juni 2018 17:49 schreef Mortaxx het volgende:
Chai kun jij me die pics van aber doorsturen.
daar heb je inderdaad een ruggenwervel voor nodigquote:Op zondag 24 juni 2018 17:41 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Een ruggenwervel :squote:Op zondag 24 juni 2018 18:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
daar heb je inderdaad een ruggenwervel voor nodig
Een ruggenwervel of een ruggegraat?quote:Op zondag 24 juni 2018 18:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
daar heb je inderdaad een ruggenwervel voor nodig
ik ben benieuwdquote:Op zondag 24 juni 2018 18:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen foto's van 5+ jaar oud waar ze niet meer op lijkt
Is ze knapper of lelijker geworden?quote:Op zondag 24 juni 2018 18:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen foto's van 5+ jaar oud waar ze niet meer op lijkt
vast dikker en ouderquote:Op zondag 24 juni 2018 18:17 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Is ze knapper of lelijker geworden?
Vrouwen worden meestal niet knapper met de leeftijdquote:Op zondag 24 juni 2018 18:17 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Laatbloeier hè. Alleen haar haar is van mooie krullen naar schaap gegaan.quote:Op zondag 24 juni 2018 18:17 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Mannen nog veel minderquote:Op zondag 24 juni 2018 18:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vrouwen worden meestal niet knapper met de leeftijd
Blanke vrouwen niet neequote:Op zondag 24 juni 2018 18:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ah wat zondequote:Op zondag 24 juni 2018 18:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Laatbloeier hè. Alleen haar haar is van mooie krullen naar schaap gegaan.
Ik vind mezelf nog best knap met 31.quote:Op zondag 24 juni 2018 18:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja qua zelfbeeld over hun uiterlijk jaquote:
Hjb komt door de luchtvochtigheidquote:Op zondag 24 juni 2018 18:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Laatbloeier hè. Alleen haar haar is van mooie krullen naar schaap gegaan.
quote:Op zondag 24 juni 2018 18:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja qua zelfbeeld over hun uiterlijk ja![]()
Dat labielos met daddy issues of rammelende eierstokken ineens geïnteresseerd heeft niets met je uiterlijk te maken.
Soort mannelijke arrogantie die weinig met de realiteit te maken heeft. Net zoals het gros ervan overtuigd is dat ze toch wel een bovengemiddelde portie kwaliteitsvlees in de aanbieding hebben.quote:
Is wel waar ja. Er zijn maar weinig mannen die echt mooi ouder worden en die waren al mooi to begin with.quote:Op zondag 24 juni 2018 18:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Soort mannelijke arrogantie die weinig met de realiteit te maken heeft. Net zoals het gros ervan overtuigd is dat ze toch wel een bovengemiddelde portie kwaliteitsvlees in de aanbieding hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |