gelukkig (nog) niet van een betrouwbare bronquote:Op maandag 25 juni 2018 11:17 schreef onlogisch het volgende:
Daar gaat de eerste JRtwitter:voetbalzonenl twitterde op maandag 25-06-2018 om 11:16:05Frenkie de Jong heeft zijn jawoord gegeven aan Barcelona, zo meldt 'Sport' maandagochtend #ajax https://t.co/HVHDPv4f1w reageer retweet
Sport en Mundo Deportivo schrijven al weken onzin en gebakken lucht. Frenkie de Jong, Donny van de Beek en De Ligt zijn zo vaak de revue gepasseerd zonder dat het concreet was. Jaren terug werd ook elk Barça B-figuur in verband gebracht en na 86 jaar kwamen dan Bojan en Cuenca.quote:Op maandag 25 juni 2018 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
gelukkig (nog) niet van een betrouwbare bron
ik begrijp in principe de interesse wel voor de toekomst want het is een leuke speler maar toch nog veel te weinig bagage voor zo'n stapquote:Op maandag 25 juni 2018 11:27 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Sport en Mundo Deportivo schrijven al weken onzin en gebakken lucht. Frenkie de Jong, Donny van de Beek en De Ligt zijn zo vaak de revue gepasseerd zonder dat het concreet was. Jaren terug werd ook elk Barça B-figuur in verband gebracht en na 86 jaar kwamen dan Bojan en Cuenca.
Ik geloof alleen iets van Cadena COPE of AS op het moment.
Komt niet eens door de medische keuring momenteel. Het is en blijft onzin.quote:Op maandag 25 juni 2018 11:17 schreef onlogisch het volgende:
Daar gaat de eerste JRtwitter:voetbalzonenl twitterde op maandag 25-06-2018 om 11:16:05Frenkie de Jong heeft zijn jawoord gegeven aan Barcelona, zo meldt 'Sport' maandagochtend #ajax https://t.co/HVHDPv4f1w reageer retweet
Net als dat verhaal Tadic,,quote:Op maandag 25 juni 2018 11:44 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Komt niet eens door de medische keuring momenteel. Het is en blijft onzin.
Geen idee. Wat is jouw theorie?quote:Op maandag 25 juni 2018 14:56 schreef BadderHaring het volgende:
Wat moet het kut zijn om bij Ajax te spelen. Ze willen allemaal zo snel al weer weg.
Hoe zou dat toch komen?
nu het in de Telegraaf heeft gestaan begin ik het toch meer te gelovenquote:Op maandag 25 juni 2018 14:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Net als dat verhaal Tadic,,
want het is gewoon ongeloofwaardig dat een speler uit de Premier L naar de nederlandse competitie gaat verhuizen.....of wil verhuizen.
Als Tadic een reservespeler was geweest bij Southampton had ik het misschien nog wel kunnen begrijpen maar die goser heeft vorig seizoen 41 wedstrijden mee gedaan,.....
quote:Op maandag 25 juni 2018 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
nu het in de Telegraaf heeft gestaan begin ik het toch meer te geloven
over Ajax en sport in het algemeen hebben ze het toch vaak goed, verder ben ik het wel met je mening over deze krant eensquote:Op maandag 25 juni 2018 15:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]![]()
![]()
Effee serieus
Telegraaf is de meest debiele en leugenachte krant van nederland. De keren dat telegraaf berichten moet rectificeren is een stuk of 500 keer per jaar....waarvan een stuk of 50 keer op bevel van een rechter....
Ik verwacht het volgende bericht de komende wekenquote:Op maandag 25 juni 2018 15:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
over Ajax en sport in het algemeen hebben ze het toch vaak goed, verder ben ik het wel met je mening over deze krant eens
en die andere 450 keer?quote:Op maandag 25 juni 2018 15:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]![]()
![]()
Effee serieus
Telegraaf is de meest debiele en leugenachte krant van nederland. De keren dat telegraaf berichten moet rectificeren is een stuk of 500 keer per jaar....waarvan een stuk of 50 keer op bevel van een rechter....
ik begrijp de jaloezie wel een beetje en het leedvermaak zal groot zijn als het toch niet door gaat maar ik vind het wel leuk dat zo'n speler komt en hoop dat er meer van dat kaliber volgen, wie weet stopt die neerwaartse spiraal dan een keertje.quote:Op maandag 25 juni 2018 15:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik verwacht het volgende bericht de komende weken
Tadic besluit toch niet naar ajax te komen
Iedere speler met een beetje talent wil weg uit nederland en tadic zou terug willen keren...?
De eniige mogelijkheid die er dan overblijft is dat AJax hem een salaris gaat geven die gewoon niet normaal is voor Nederlandse begrippen...
Met geld is iedereen uiteindelijk te koop maar dit zal wel veel over Tadic zeggen.....
Jaloezie? waar baseer je dat op?quote:Op maandag 25 juni 2018 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik begrijp de jaloezie wel een beetje en het leedvermaak zal groot zijn als het toch niet door gaat maar ik vind het wel leuk dat zo'n speler komt en hoop dat er meer van dat kaliber volgen, wie weet stopt die neerwaartse spiraal dan een keertje.
als hij categorie 5 is, waar zit de speler in de hoogste categorie van een feyenoord bv?quote:Op maandag 25 juni 2018 15:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jaloezie? waar baseer je dat op?
Tadic is geen categorie Messie
geen categorie die daar onder zit neymar
geen categorie MemphisDepay die daar weer onder zit
En ik sla voor het gemakt nog een categorie over..
dan komt hij bij mij in categorie 5 te zitten
Het is geen super europese top
Het is Europese middenmoot
Hij speelt gewoon bij Southampton.
ik denk voor een paar 6 voor een paar 7 en voor toornstra geld categorie 15quote:Op maandag 25 juni 2018 15:19 schreef marsan het volgende:
[..]
als hij categorie 5 is, waar zit de speler in de hoogste categorie van een feyenoord bv?
dus net iets beter dan het beste wat feyenoord te bieden heeft?quote:Op maandag 25 juni 2018 15:20 schreef klaasweetalles hetl volgende:
[..]
ik denk voor een paar 6 voor een paar 7 en voor toornstra geld categorie 15
Tadic is niet beter dan van Persie. Die zit in categorie 3 .quote:Op maandag 25 juni 2018 15:27 schreef marsan het volgende:
[..]
dus net iets beter dan het beste wat feyenoord te bieden heeft?
En wie dan in 6? en hoe ver van 5 af?
en geef nog eens enkele voorbeelden uit het buitenland in beide categoerien als je wil. gewoon om je categorieen duidelijker te hebben.
Tadic is zeker wel beter dan de overschatte Van Persie. Zet je voorkeur eens opzij manquote:Op maandag 25 juni 2018 15:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Tadic is niet beter dan van Persie. Die zit in categorie 3 .
dat wel maar helaas maar 10 minuten per wedstrijdquote:Op maandag 25 juni 2018 15:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het verschil lijkt me vooral dat spelers van PSV of Feyenoord veel minder gevraagd worden door clubs als Barcelona.quote:Op maandag 25 juni 2018 14:56 schreef BadderHaring het volgende:
Wat moet het kut zijn om bij Ajax te spelen. Ze willen allemaal zo snel al weer weg.
Hoe zou dat toch komen?
zat.quote:Op maandag 25 juni 2018 15:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 juni 2018 15:31 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Tadic is zeker wel beter dan de overschatte Van Persie. Zet je voorkeur eens opzij man
quote:Op maandag 25 juni 2018 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat wel maar helaas maar 10 minuten per wedstrijd
Oh we gaan het hebben over de overschatte Engelse competitiequote:Op maandag 25 juni 2018 15:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Kom maar met het filmpje van Tadic maar bespaar je de moeite
resultaten uit het verleden....quote:Op maandag 25 juni 2018 15:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Kom maar met het filmpje van Tadic maar bespaar je de moeite
TAdic is helemaal geen middenvelder speelt al jaren op de buitenspositiesquote:Op maandag 25 juni 2018 16:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het is sowieso al te debiel voor woorden dat we een spits met een middenvelder vergelijken.
Als iedereen Klaas gewoon negeert is dit topic een stuk aangenamer.
Kan nooit goed nieuws zijn ben ik bang.quote:Op maandag 25 juni 2018 16:39 schreef Zocalo het volgende:
Half 7 persconferentie Ajax met een update over Nouri
Godsgruwelijke debiel dat je er rond loopt wanneer heeft RvP bij Arsenal en United op het middenveld gespeeld?quote:Op maandag 25 juni 2018 16:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
TAdic is helemaal geen middenvelder speelt al jaren op de buitensposities
en van persie speelt al een tijdje op het middenveld...
Laten we even reel zijn, Nouri zal nooit meer beter worden.quote:Op maandag 25 juni 2018 16:43 schreef franske19 het volgende:
[..]
Kan nooit goed nieuws zijn ben ik bang.
mischien is het je ontgaan dat hij al een half jaar achter de spits rondlooptquote:Op maandag 25 juni 2018 16:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Godsgruwelijke debiel dat je er rond loopt wanneer heeft RvP bij Arsenal en United op het middenveld gespeeld?
Jij post een filmpje van Van Persie over zijn PL goals daar reageer ik toch op of niet dan? Speelde die kneus toen in de spits of op het middenveld?quote:Op maandag 25 juni 2018 16:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mischien is het je ontgaan dat hij al een half jaar achter de spits rondloopt
wie ben jij gast? snuif gewoon minder en kom dan hier posten man.....je doet heel erg opgefokt....coke is niet goed voor je jongen
zou misschien extra reden kunnen zijn dat Donny niet mee gaat naar Duitslandquote:Op maandag 25 juni 2018 16:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Laten we even reel zijn, Nouri zal nooit meer beter worden.
Het ergst mogelijke nieuws kan misschien alleen maar beter zijn omdat het rouwproces dan echt kan gaan beginnen.
Maargoed speculeren over wat er gezegd gaat worden is misschien ook niet zo handig, het kan ook gaan over het juridische aspect van de zaak.
Hoe werkt dat? Dat klinkt ideaalquote:Op maandag 25 juni 2018 16:53 schreef Monolith het volgende:
Mijn trollfilter doet zijn werk weer goed aan de andere reacties te zien.
Geen idee wat ons trolletje exact allemaal zegt, maar dat het nu over "RvP is beter dan Tadic" lijkt te gaan geeft wel aan dat Klaas behoorlijk zenuwachtig wordt. Gisteren was het hele idee dat Tadic naar de eredivisie zou willen nog lachwekkend.
Als Klaas stopt met zijn drugs, heeft ie binnen een week (weer?) TBS met dwangverpleging te pakken.quote:Op maandag 25 juni 2018 16:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stopte jij maar eens met je drugs dan kwam er een zinvol woord uit je.
Goeiequote:Op maandag 25 juni 2018 16:57 schreef Wuwwa het volgende:
Misschien roept Sar tijdens de persco wel 'Kappen met deze shit!' richting de familie Nouri?
Voor Nouri waarschijnlijk wel. Een jaar opgesloten zijn in je eigen lichaam, wie wil dat nou.quote:Op maandag 25 juni 2018 16:43 schreef franske19 het volgende:
[..]
Kan nooit goed nieuws zijn ben ik bang.
Zolang je geen idee hebt van wat hij meekrijgt en hoe hij dat ervaart, zijn dit echt zo'n zinloze bespiegelingen.quote:Op maandag 25 juni 2018 17:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor Nouri waarschijnlijk wel. Een jaar opgesloten zijn in je eigen lichaam, wie wil dat nou.
Via AT5quote:Op maandag 25 juni 2018 17:17 schreef bjanaan het volgende:
Kunnen we die persco nog ergens zien? AT5 of NOS?
Moslims mogen sowieso geen euthanasie plegen meen ik. Dus dat gaat nooit gebeurenquote:Op maandag 25 juni 2018 17:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zolang je geen idee hebt van wat hij meekrijgt en hoe hij dat ervaart, zijn dit echt zo'n zinloze bespiegelingen.
Misschien zit hij wel in een fulltime LSD-trip. Of krijgt hij totaal niets mee.
Allemaal veel te makkelijk om maar voor hem te bepalen dat de dood beter is, ook al heb je daar zelf een bepaald gevoel bij.
Wie had het over euthanasie?quote:Op maandag 25 juni 2018 17:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moslims mogen sowieso geen euthanasie plegen meen ik. Dus dat gaat nooit gebeuren
Nou over het algemeen is zo'n situatie na een jaar redelijk stabiel en kunnen ze dat verrekte lang onderhouden vandaar. Dus als dat al veranderd dan zal dat een keuze zijn waarschijnlijkquote:
Er zijn anders genoeg verhalen bekend van mensen die uit een langdurig coma gekomen zijn.quote:Op maandag 25 juni 2018 17:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zolang je geen idee hebt van wat hij meekrijgt en hoe hij dat ervaart, zijn dit echt zo'n zinloze bespiegelingen.
Misschien zit hij wel in een fulltime LSD-trip. Of krijgt hij totaal niets mee.
Allemaal veel te makkelijk om maar voor hem te bepalen dat de dood beter is, ook al heb je daar zelf een bepaald gevoel bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |