verwoordt ze heel goed, slimme damequote:Op zondag 24 juni 2018 12:14 schreef kkka3 het volgende:
Mooie tips krijgt Adriaantje over communicatie en zijn punt maken in de groep
quote:Op zondag 24 juni 2018 12:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemiddag, ik mis helaas de eerste vijf minuten van het bezoek ......![]()
[ afbeelding ]
Bezoek van Adriaan deel 1 - 24 juni 2018.
x6mn0gn
[ afbeelding ]
Bezoek van Adriaan deel 2 - 24 juni 2018.
x6mn3wx
die stiefmoeder, of ik weet eigenlijk niet precies wat ze is, zegt ook, net als Bas toen, en zegt daarna, althans in het begin dan................. veelzeggendquote:Op zondag 24 juni 2018 12:21 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[ afbeelding ]Ze vinden hem een echte Utopiaan. Ik ben het met ze eens
quote:Op zondag 24 juni 2018 12:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die stiefmoeder, of ik weet eigenlijk niet precies wat ze is, zegt ook, net als Bas toen, en zegt daarna, althans in het begin dan................. veelzeggend
de kippen eten ze op, geen grapjequote:Op zondag 24 juni 2018 12:30 schreef Jemoederniet het volgende:
Veel zaadjes zijn niet opgekomen. Adriaan had ze in China gekocht.
vroeger bij de boer kon je dat ook, gratis aardbeien, bramen, frambozen, rode bessen etc. kom maar met je mandjequote:Op zondag 24 juni 2018 12:31 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[ afbeelding ]Adriaan wil volgend jaar 1000 aardbeienplantjes over het hele terrein. Dat als mensen dan komen ze gewoon denken, 'hee een aardbei' en die dan kunnen plukken en eten . Gewoon gratis.
Hoe liefquote:Op zondag 24 juni 2018 12:31 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[ afbeelding ]Adriaan wil volgend jaar 1000 aardbeienplantjes over het hele terrein. Dat als mensen dan komen ze gewoon denken, 'hee een aardbei' en die dan kunnen plukken en eten . Gewoon gratis.
Of andere dierenquote:Op zondag 24 juni 2018 12:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
de kippen eten ze op, geen grapje
Ik ga stuk om die vent en zijn uitsprakenquote:Op zondag 24 juni 2018 12:33 schreef Ghostbuster het volgende:
John dat gezwijmel moet over zijn we moeten het over serieuze dingen hebben
Zwijmelenquote:Op zondag 24 juni 2018 12:34 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik ga stuk om die vent en zijn uitspraken
quote:Op zondag 24 juni 2018 12:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die kut had niet door, dat Adrian bezoek had .......![]()
[ afbeelding ]
Sanne had het bezoek niet door - 24 juni 2018.
x6mn5hd
kistjes, geld verdienen, aanrechtbladen monterenquote:Op zondag 24 juni 2018 12:33 schreef Ghostbuster het volgende:
John dat gezwijmel moet over zijn we moeten het over serieuze dingen hebben
Ja en hij is zo dom als een aanrechtbladquote:Op zondag 24 juni 2018 12:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kistjes, geld verdienen, aanrechtbladen monterentuurlijk in het begin hij was hij een doorpakker even de eerste dingen, maar nu denkt hij dat hij alles uit kan maken
Wat een debiel wijfquote:Op zondag 24 juni 2018 12:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die kut had niet door, dat Adriaan bezoek had .......![]()
[ afbeelding ]
x6mn5hd
Zoveel is er niet gevallen dat de vijver overloopt, dat ding word gewoon vol gepomptquote:
maakt verders ook niet uit, water gun ik ze wel voor consumptie, vond dat best engquote:Op zondag 24 juni 2018 12:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zoveel is er niet gevallen dat de vijver overloopt, dat ding word gewoon vol gepompt
Wat een achterlijk wijf.quote:Op zondag 24 juni 2018 12:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
x6mn5hd
Ook weer waar.quote:Op zondag 24 juni 2018 12:42 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
minder achterlijk dan Bats die op arme vadertjes sprong
Die er altijd bij kwam zitten en deed of ze geinteresseerd was in de familie. En idd en passant de vaders probeerde in te palmen. Niet al te subtiel.quote:Op zondag 24 juni 2018 12:42 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
minder achterlijk dan Bats die op arme vadertjes sprong
ik vraag me serieus af hoe zn eigen huis eruit zietquote:
quote:Op zondag 24 juni 2018 12:44 schreef Jemoederniet het volgende:
Moeders tegen Brandon: omdat ik je vooral heb zien zitten, dan zie je niet hoe lang iemand is.
Brandon: Nee dat klopt
Ik heb bij John echt het idee dat het grote mond, klein hartje isquote:Op zondag 24 juni 2018 12:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vraag me serieus af hoe zn eigen huis eruit zietik vermoed plavuizen, een aanrechtblad met zn vrouw eraan, en een plafond met zeiltjes, en een bouwtekening op de tafel van twintowers
ik walg van johnquote:Op zondag 24 juni 2018 12:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb bij John echt het idee dat het grote mond, klein hartje is
dat heb ik ook wel, klein hartje, maar wordt steeds irritanter, ik vind het soms ook een soort van emogek, om maar te bewijzen dat hij ook gevoel heeft en te pas en onpas gaat janken, issuesquote:Op zondag 24 juni 2018 12:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja hoor, denk ik ook.quote:Op zondag 24 juni 2018 12:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daarom doet de Febo daar zo makkelijk over, het is gewoon vers water in de vijverquote:Op zondag 24 juni 2018 12:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
maakt verders ook niet uit, water gun ik ze wel voor consumptie, vond dat best eng
Ja hij is niet kwaad maar bloedirritantquote:Op zondag 24 juni 2018 12:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik walg van johnnare man. ik ik ik ik moet moet moet
zn zusje is ook schattigquote:Op zondag 24 juni 2018 12:48 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[ afbeelding ]Ze zijn echt gek met hem. Ik denk dat het thuis ook een lieverd is.
Dat was ook echt voorspelbaar.quote:Op zondag 24 juni 2018 12:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die er altijd bij kwam zitten en deed of ze geinteresseerd was in de familie. En idd en passant de vaders probeerde in te palmen. Niet al te subtiel.
Tot volgende week.quote:
quote:Op zondag 24 juni 2018 12:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vraag me serieus af hoe zn eigen huis eruit zietik vermoed plavuizen, een aanrechtblad met zn vrouw eraan, en een plafond met zeiltjes, en een bouwtekening op de tafel van de twintowers
Zijn moeder is gestorven toen hij hij een jaar of 8 was.quote:
ja weet ikquote:Op zondag 24 juni 2018 12:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zijn moeder is gestorven toen hij hij een jaar of 8 was.
moest ff googelenquote:Op zondag 24 juni 2018 12:54 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Doet qua uiterlijk wel een beetje aan Abby Hoes denken vind ik
quote:Op zondag 24 juni 2018 12:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
moest ff googelenkijk weinig films en tv, maar inderdaad
nou die stiefmoeder is zo trots al een pauw op hem, maakt een hoop goed, misschien ook wel daaromquote:
dacht te lezen dat het de moeder van z'n zwager wasquote:Op zondag 24 juni 2018 12:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nou die stiefmoeder is zo trots al een pauw op hem, maakt een hoop goed, misschien ook wel daarom
ik weet het allemaal niet meer, de een zegt dit de ander dat, maar iig leuke"factor" in zn leven danquote:Op zondag 24 juni 2018 12:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dacht te lezen dat het de moeder van z'n zwager was
gelukkig ligt het studententehuis nog op bed, tis weekend, voor pampus, en de streams gaan nog lang niet aanquote:Op zondag 24 juni 2018 12:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Gerrit wou even stoer een struik eruit trekken Fuck die zit vast zowat een hernia
Ik denk ook dat je je sowieso snel aan elkaar gaat ergeren als je 24/7 op elkaars lip zit.quote:Op zondag 24 juni 2018 13:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, heel erg en Jeffry praat er lekker over heen en laat zich niet gek maken.....
vandaag nog aubquote:Op zondag 24 juni 2018 13:02 schreef magnaal het volgende:
Als ze erg kritisch op John gaan zijn en die kans is 100% aanwezig, dan gaat hij janken en zeggen: doen jullie het zelf maar, wordt toch niks en wandelt de poort uit, richting moeder de vrouw, die hem wel waardeert...
oh ze heeft slecht gepraat over chrisquote:Op zondag 24 juni 2018 13:02 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
mensen zeggen enzo, helemaal para
Geen idee, dat jes over haar lult geloof ik..maar wat weet ik nietquote:Op zondag 24 juni 2018 13:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat heeft de visite dan vertelt over Jessie naar Cristel toe.?
Maar dat heeft ze helemaal niet gedaan, ze ziet Chris nauwelijks op een dag en waar zou ze het dan over moeten hebben (zegt Jessie tegen Christel)quote:Op zondag 24 juni 2018 13:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oh ze heeft slecht gepraat over chris
constant kotsgeluiden over Chrisquote:Op zondag 24 juni 2018 13:04 schreef ndid het volgende:
[..]
Maar dat heeft ze helemaal niet gedaan, ze ziet Chris nauwelijks op een dag en waar zou ze het dan over moeten hebben (zegt Jessie tegen Christel)
Klopt ook wel. Vooral als Mike aandacht aan Christel heeft gegeven. Dan komt Jessie gelijk naar hem toe om Christel af te brandenquote:Op zondag 24 juni 2018 13:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Geen idee, dat jes over haar lult geloof ik..maar wat weet ik niet
quote:Op zondag 24 juni 2018 13:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Klopt ook wel. Vooral als Mike aandacht aan Christel heeft gegeven. Dan komt Jessie gelijk naar hem toe om Christel af te branden
quote:
Wacht maar tot de familie van Mike komt. Dan is ze niet weg te brandenquote:Op zondag 24 juni 2018 13:06 schreef Bramenstruik het volgende:
Jessie heeft ook weinig aandacht gehad van het bezoek van Adriaan
Ja, ook al noemt zij het ventileren, ze kan heel erg zeuren over bewoners met een stelletje mongolen bijvoorbeeld.....quote:Op zondag 24 juni 2018 13:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Klopt ook wel. Vooral als Mike aandacht aan Christel heeft gegeven. Dan komt Jessie gelijk naar hem toe om Christel af te branden
quote:
ik dacht dat ik de jaloerskaart er nooit in zou gooien, maar hier komt hij STIKJALOERS!!!!!!!quote:
Dat was Sanne.quote:Op zondag 24 juni 2018 13:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, ook al noemt zij het ventileren, ze kan heel erg zeuren over bewoners met een stelletje mongolen bijvoorbeeld.....
quote:Op zondag 24 juni 2018 13:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
[..]
ik dacht dat ik de jaloerskaart er nooit in zou gooien, maar hier komt hij STIKJALOERS!!!!!!!
Er is ietsgezegd tijdens een Sl denk ik, ik heb die fam er niet over gehoord iig.quote:Op zondag 24 juni 2018 13:06 schreef Bramenstruik het volgende:
Jessie heeft ook weinig aandacht gehad van het bezoek van Adriaan
We kunnen er schamper over doen, maar stel nou dat het waar is? Dat kind moet goed onderzocht worden..quote:Op zondag 24 juni 2018 13:09 schreef snetje het volgende:
Sanne kan weer iets niet want dan krijgt ze kramp in haar middelvinger (nee dat niet) ..eens kijken wat hebben we nu allemaal al... zere schouder..zere rug...zere poot...zere vingers...
Fijne dames dus.quote:Op zondag 24 juni 2018 13:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die zin heeft ze dan echt van Jessie......die begon het al heel gauw te zeggen.....
die pappa, supertrots op zijn zoon, de mensen in het dorp doen aardig tegen hem, is een teken dat Adrie het goed doet, anders zouden ze hem wel uitjouwen zei hij!!!!!! Dat kan toch niet hahahahaha, wat een leuke vaderquote:
Als het echt zou zijn dan zou ze niet normaal kunnen lopen als ze even vergeet dat ze niet kan lopenquote:Op zondag 24 juni 2018 13:10 schreef magnaal het volgende:
[..]
We kunnen er schamper over doen, maar stel nou dat het waar is? Dat kind moet goed onderzocht worden..
Yessquote:Op zondag 24 juni 2018 13:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
[..]
ik dacht dat ik de jaloerskaart er nooit in zou gooien, maar hier komt hij STIKJALOERS!!!!!!!
issie zich aan het aftrekken?quote:Op zondag 24 juni 2018 13:12 schreef BirdsEyeView het volgende:
Het is voor het eerst dat ik Gerrit met zijn handen zie werken.
Spier en gewrichtspijnen hoeven niet voortdurend aanwezig te zijn. Het baart me juist zorgen. Het is niet in orde...Het kunnen symptomen zijn van de een of andere ziekte.quote:Op zondag 24 juni 2018 13:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het echt zou zijn dan zou ze niet normaal kunnen lopen als ze even vergeet dat ze niet kan lopen
Ze is ziek tussen haar orenquote:Op zondag 24 juni 2018 13:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Spier en gewrichtspijnen hoeven niet voortdurend aanwezig te zijn. Het baart me juist zorgen. Het is niet in orde...Het kunnen symptomen zijn van de een of andere ziekte.
het feit dat ze boos werd en in de verdediging ging moet Chris genoeg zeggequote:Op zondag 24 juni 2018 13:05 schreef Bramenstruik het volgende:
kutkind gaat nog wel door de mand vallen
quote:Op zondag 24 juni 2018 13:15 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
het feit dat ze boos werd en in de verdediging ging moet Chris genoeg zegge
Gaat dit over Sanne of Jessie, ik vind dat van Jessie gekker welquote:Op zondag 24 juni 2018 13:16 schreef magnaal het volgende:
[..]
Wij zijn geen artsen he? Het kan zo zijn, maar ik wil er niet van uit gaan
eens, kan jicht zijn, of wat dan ook MS, maar vind je het heel erg dat ik het voorlopig niet zo serieus neem, ze krijgen medische keuring voordat ze erin gaan, of hebben ze dat bij 2.0 maar laten zitten en hebben ze zich beperkt tot een SOAtest?quote:Op zondag 24 juni 2018 13:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Spier en gewrichtspijnen hoeven niet voortdurend aanwezig te zijn. Het baart me juist zorgen. Het is niet in orde...Het kunnen symptomen zijn van de een of andere ziekte.
Daarom maakte Chris ook een opmerking dat het haar niet verbaasde van Jessie (wat ze van de familie hoorde). Dat viel bij Jessie niet helemaal goed.quote:Op zondag 24 juni 2018 13:15 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
het feit dat ze boos werd en in de verdediging ging moet Chris genoeg zegge
Nee over Sanne in reactie op dat ze weer klaagt..Ik vind het toch vreemdquote:Op zondag 24 juni 2018 13:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gaat dit over Sanne of Jessie, ik vind dat van Jessie gekker wel
Nee ik ben geen dokter. Maar ik herken wel een aansteller als ik die ziequote:Op zondag 24 juni 2018 13:16 schreef magnaal het volgende:
[..]
Jicht is lastig, maar behandelbaar..en die keuringen zijn ook maar een wassen neus, dat weet jij ook wel...quote:Op zondag 24 juni 2018 13:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
eens, kan jicht zijn, of wat dan ook MS, maar vind je het heel erg dat ik het voorlopig niet zo serieus neem, ze krijgen medische keuring voordat ze erin gaan, of hebben ze dat bij 2.0 maar laten zitten en hebben ze zich beperkt tot een SOAtest?
Nee wij niet, maar voor ze erin gaan worden ze wel medisch onderzocht volgens mij.quote:Op zondag 24 juni 2018 13:16 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het heeft misschien niks met elkaar te maken, maar merk als ik te weinig drink (en dat doe ik) krijg ik inderdaad last van mijn gewrichten vingerkootjes gewricht in mijn voet ellebogen.....maar kan ook binnen een paar uur weer over zijn. Ik zie Sanne ook dacht ik niet veel drinken......quote:Op zondag 24 juni 2018 13:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
ik heb bijna op een jaar na mn verpleegkundige opleiding afgemaakt, in ziekenhuis gewerkt, weet wel ietsquote:Op zondag 24 juni 2018 13:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee ik ben geen dokter. Maar ik herken wel een aansteller als ik die zie
jaquote:Op zondag 24 juni 2018 13:19 schreef magnaal het volgende:
[..]
Jicht is lastig, maar behandelbaar..en die keuringen zijn ook maar een wassen neus, dat weet jij ook wel...
Ja op hun knieen getikt en oren en keel bekeken that's it. Allemaal voor de vormquote:Op zondag 24 juni 2018 13:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee wij niet, maar voor ze erin gaan worden ze wel medisch onderzocht volgens mij.
ze hadden t wel over een fittestquote:Op zondag 24 juni 2018 13:20 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja op hun knieen getikt en oren en keel bekeken that's it. Allemaal voor de vorm
Piepjes test ja moet je heen en weer rennen als een daapsequote:
Ze zijn duidelijk niet onderzocht op Aanstelleritus.quote:Op zondag 24 juni 2018 13:20 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja op hun knieen getikt en oren en keel bekeken that's it. Allemaal voor de vorm
Is ze ookquote:Op zondag 24 juni 2018 13:21 schreef Jian het volgende:
Zo gauw ze iets ernstigs bij Sanne ontdekken zal ik mijn mening wellicht bijstellen, maar tot die tijd blijft het voor mij gewoon een vreselijk, irritant zeikwijf!
ja weet je wat dat inhoudt??? Tien keer op een bankje van 30 centimeter hoog springenquote:
Coopertest toch?quote:Op zondag 24 juni 2018 13:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Piepjes test ja moet je heen en weer rennen als een daapse
quote:Op zondag 24 juni 2018 13:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja weet je wat dat inhoudt??? Tien keer op een bankje van 30 centimeter hoog springen
quote:Op zondag 24 juni 2018 13:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja weet je wat dat inhoudt??? Tien keer op een bankje van 30 centimeter hoog springen
Volgens mij wel ja, lijkt me een logische test voor zoiets ook welquote:
Popcorn als het mag...zitten minder calorieën inquote:Op zondag 24 juni 2018 13:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Voor COS ook geschikt alleen met een zak chips in je hand
Dat doen ze echt niet voor Utopia hoor...quote:Op zondag 24 juni 2018 13:23 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Intervaltraining.
Coopertest is 12 minuten rennen.
Shutle runquote:Op zondag 24 juni 2018 13:23 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Intervaltraining.
is niet waar, coopertest, is gedeelte rennen, en gedeelte lopen, meten ze hartslag opquote:Op zondag 24 juni 2018 13:23 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Intervaltraining.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
quote:Op zondag 24 juni 2018 13:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Mensen oordelen wel erg makkelijk altijd, totdat ze zelf iets mankeren..
Maar het is een aandacht vragend kind ook soort optelsom dan
Samen met haar moeder vertelde ze.quote:Op zondag 24 juni 2018 13:26 schreef mazaru het volgende:
Sanne is pas nog helemaal onderzocht in het ziekenhuis waar ze naartoe is gegaan omdat ze last van haar maag had. Die meid zit waarschijnlijk elke maand bij de dokter of de SEH
Eens.quote:Op zondag 24 juni 2018 13:25 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op zondag 24 juni 2018 13:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Samen met haar moeder vertelde ze.
Nou dat is het dus...Ik weet dat de gezondheidszorg door dit soort mensen duur is geworden, maar je mag er nooit aan voorbij gaan, dat er wel iets echt mis zou kunnen zijn. Ik steek mijn hand er niet voor in het vuur...quote:Op zondag 24 juni 2018 13:25 schreef Ghostbuster het volgende:
ze lag in het ziekenhuis met een maagbloeding door de diclofenac vanwege de pijn in haar rug, heeft ze zelf verteld, en nu zit ze daar, misschien wil ze toch iets beter doen, en moet ze bepaalde dingen loslaten, oa oo het geloof, en heel misschien wordt het dan toch nog een leuk mens, ze is pas 19quote:Op zondag 24 juni 2018 13:26 schreef mazaru het volgende:
Sanne is pas nog helemaal onderzocht in het ziekenhuis waar ze naartoe is gegaan omdat ze last van haar maag had. Die meid zit waarschijnlijk elke maand bij de dokter of de SEH
En jij gelooft alles wat ze vertelt? Heb je gehoord hoe ze de woorden van de dokter heeft verdraaid? Van die maagbloeding geloof ik ook helemaal nietsquote:Op zondag 24 juni 2018 13:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze lag in het ziekenhuis met een maagbloeding door de diclofenac vanwege de pijn in haar rug, heeft ze zelf verteld, en nu zit ze daar, misschien wil ze toch iets beter doen, en moet ze bepaalde dingen loslaten, oa oo het geloof, en heel misschien wordt het dan toch nog een leuk mens, ze is pas 19
En nu krijgt ze weer diclofenac.quote:Op zondag 24 juni 2018 13:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze lag in het ziekenhuis met een maagbloeding door de diclofenac vanwege de pijn in haar rug, heeft ze zelf verteld, en nu zit ze daar, misschien wil ze toch iets beter doen, en moet ze bepaalde dingen loslaten, oa oo het geloof, en heel misschien wordt het dan toch nog een leuk mens, ze is pas 19
pfff onzinquote:Op zondag 24 juni 2018 13:27 schreef mazaru het volgende:
[..]Dat soort mensen is de oorzaak dat wij zoveel moeten betalen aan zorgkosten. Iedere scheet die dwars zit is een reden om naar de dokter te stappen
geloof staat daar los vanquote:Op zondag 24 juni 2018 13:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
diclofenac is ook bagger zooiquote:
nee ik geloof niet alles wat ze zegt, en vind het een strontverelend kind, maar mag ze ook ff? Je weet toch niet wat daar mee te maken heeft?quote:Op zondag 24 juni 2018 13:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
En jij gelooft alles wat ze vertelt? Heb je gehoord hoe ze de woorden van de dokter heeft verdraaid? Van die maagbloeding geloof ik ook helemaal niets
Dat geloof van haar vind ook maar een rare oprisping.quote:
Dat zeker.quote:Op zondag 24 juni 2018 13:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
diclofenac is ook bagger zooi
en mede door luie steuntrekkers hoorquote:Op zondag 24 juni 2018 13:27 schreef mazaru het volgende:
[..]Dat soort mensen is de oorzaak dat wij zoveel moeten betalen aan zorgkosten. Iedere scheet die dwars zit is een reden om naar de dokter te stappen
De medische geschiedenis is bekend bij de dokter van Utopia. Jij denkt dus dat ze gewoon Diclofenac voorgeschreven krijgt nadat ze er een maagbloeding van zou hebben gehad?quote:
Ik heb haar niet horen klagen.Jessie wilde geen medicatie.quote:
ditquote:Op zondag 24 juni 2018 13:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
De medische geschiedenis is bekend bij de dokter van Utopia. Jij denkt dus dat ze gewoon Diclofenac voorgeschreven krijgt nadat ze er een maagbloeding van zou hebben gehad?
[ afbeelding ]
ok, dat laat ik dan los om andere mensen niet te beledigen, maar in haar geval vind ik het BSquote:
nee, heeft levens gered, ben er eentje vanquote:Op zondag 24 juni 2018 13:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
diclofenac is ook bagger zooi
quote:Op zondag 24 juni 2018 13:33 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]Ik neem aan dat dit een lolletje is
Dat is waarquote:Op zondag 24 juni 2018 13:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat geloof van haar vind ook maar een rare oprisping.
Maar ze is ook niet in staat om een 'Bijbelstudie' te geven. Ze weet amper wat van de bijbel afquote:Op zondag 24 juni 2018 13:34 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat is waar
Maar om nou te zeggen ze moet het geloof laten vallen want dan word ze een beter mens..dat is zon onzin
quote:Op zondag 24 juni 2018 13:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Christel probeerde eerst een ippon
ja ik nam het al terugquote:Op zondag 24 juni 2018 13:34 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat is waar
Maar om nou te zeggen ze moet het geloof laten vallen want dan word ze een beter mens..dat is zon onzin
Ik ben niet gelovig hoorquote:Op zondag 24 juni 2018 13:33 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ok, dat laat ik dan los om andere mensen niet te beledigen, maar in haar geval vind ik het BS
Nou dat zou je verbazen, hoe weinig artsen, apothekers werkelijk kijken of iemand daar last van heeft. Ik heb er zelf recent ervaring mee gehadquote:Op zondag 24 juni 2018 13:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
De medische geschiedenis is bekend bij de dokter van Utopia. Jij denkt dus dat ze gewoon Diclofenac voorgeschreven krijgt nadat ze er een maagbloeding van zou hebben gehad?
[ afbeelding ]
Nee jij mag niks vandaagquote:Op zondag 24 juni 2018 13:37 schreef Bramenstruik het volgende:
Maar mag ik dan wel zeggen dat Sanne het geloof gebruikt? Voor houvast voor haarzelf, en om andere mensen te slim af te zijn, omdat als je gelooft uberhaupt een beter mens bent?
Dat klopt allemaalquote:Op zondag 24 juni 2018 13:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar ze is ook niet in staat om een 'Bijbelstudie' te geven. Ze weet amper wat van de bijbel af
Je mag lekker alles zeggen wat je vind. Vind ikquote:Op zondag 24 juni 2018 13:37 schreef Bramenstruik het volgende:
Maar mag ik dan wel zeggen dat Sanne het geloof gebruikt? Voor houvast voor haarzelf, en om andere mensen te slim af te zijn, omdat als je gelooft uberhaupt een beter mens bent?
Dat is niet waar.quote:Op zondag 24 juni 2018 13:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar ze is ook niet in staat om een 'Bijbelstudie' te geven. Ze weet amper wat van de bijbel af
Nee, hooguit hypocrietquote:Op zondag 24 juni 2018 13:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat klopt allemaal
Ook ik neem haar christen zijn in twijfel
Maar wel of niet het maakt haar geen beter of slechter mens
Tuurlijk dat klopt ook 100%quote:Op zondag 24 juni 2018 13:37 schreef Bramenstruik het volgende:
quote:Op zondag 24 juni 2018 13:38 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Dat is niet waar.![]()
Vanochtend wist ze nog stellig te brengen dat zowel het oude als het nieuwe testament uit allemaal psalmen bestaat.
Dit is wel waarquote:Op zondag 24 juni 2018 13:37 schreef Bramenstruik het volgende:
joh, als je ooit in het ziekenhuis bent geweest met een maagbloeding van de diclofenac, gebruik je nooit van je leven meer diclofenac.quote:Op zondag 24 juni 2018 13:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee ik geloof niet alles wat ze zegt, en vind het een strontverelend kind, maar mag ze ook ff? Je weet toch niet wat daar mee te maken heeft?
Dat zie ik niet helemaal zo...Ze gaf te kennen, samen met haar ouders het geloof gevonden te hebben..Het komt niet alleen uit haarzelf.. Je weet hoe kinderen te beïnvloeden zijn...quote:Op zondag 24 juni 2018 13:37 schreef Bramenstruik het volgende:
Op haar leeftijd ook niet echt geloofwaardig, je krijgt echt niet van een aantal diclofenac een maagbloedingquote:Op zondag 24 juni 2018 13:39 schreef Verida het volgende:
[..]
joh, als je ooit in het ziekenhuis bent geweest met een maagbloeding van de diclofenac, gebruik je nooit van je leven meer diclofenac.
Ze hebben misschien in het ziekenhuis gezegd dat ze maagpijn kon krijgen van de diclofenac.
Een maagbloeding is dermate ernstig dat je daar echt niet zo luchtig over doet als je de volgende keer diclofenac krijgt voorgeschreven
Ernstig gevalletje aanstelleritus, of in ieder geval overdrijvenisookeenvak- itus.
Het komt op mij niet oprecht over,dat geloven van haar.quote:Op zondag 24 juni 2018 13:37 schreef Bramenstruik het volgende:
quote:Op zondag 24 juni 2018 13:39 schreef Verida het volgende:
[..]
joh, als je ooit in het ziekenhuis bent geweest met een maagbloeding van de diclofenac, gebruik je nooit van je leven meer diclofenac.
Ze hebben misschien in het ziekenhuis gezegd dat ze maagpijn kon krijgen van de diclofenac.
Een maagbloeding is dermate ernstig dat je daar echt niet zo luchtig over doet als je de volgende keer diclofenac krijgt voorgeschreven
Ernstig gevalletje aanstelleritus, of in ieder geval overdrijvenisookeenvak- itus.
Helpt wel als je zelf ook een beetje bij de les bent inderdaad. Heb ik ook een paar keer ondervondenquote:Op zondag 24 juni 2018 13:37 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou dat zou je verbazen, hoe weinig artsen, apothekers werkelijk kijken of iemand daar last van heeft. Ik heb er zelf recent ervaring mee gehad
dat is inderdaad weer heel anders, maar kan ook combinatie zijnquote:Op zondag 24 juni 2018 13:39 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat zie ik niet helemaal zo...Ze gaf te kennen, samen met haar ouders het geloof gevonden te hebben..Het komt niet alleen uit haarzelf.. Je weet hoe kinderen te beïnvloeden zijn...
Ja hoor ieder zijn eigen mening.quote:Op zondag 24 juni 2018 13:37 schreef Bramenstruik het volgende:
na een tijdje wel hoor, vlak dat niet uit, gemeen goedjequote:Op zondag 24 juni 2018 13:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Op haar leeftijd ook niet echt geloofwaardig, je krijgt echt niet van een aantal diclofenac een maagbloeding
Nee dat begint wel met een oogzenuw of uitvallend been of ietsquote:Op zondag 24 juni 2018 13:41 schreef houdjemond het volgende:
Ik weet niet meer wie het zei maar die aanstelster heeft géén MS
quote:Op zondag 24 juni 2018 13:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja hoor ieder zijn eigen mening.
Ik twijfel ook bij de oprechtheid van haar geloof.
Volgens mij zei niemand dat hoorquote:Op zondag 24 juni 2018 13:41 schreef houdjemond het volgende:
Ik weet niet meer wie het zei maar die aanstelster heeft géén MS
Lijkt me ook dat wanneer je een maagbloeding hebt gehad van medicatie je maagbeschermers voorgeschreven krijgt als je opnieuw medicatie krijgtquote:Op zondag 24 juni 2018 13:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Op haar leeftijd ook niet echt geloofwaardig, je krijgt echt niet van een aantal diclofenac een maagbloeding
dat is wat ik zeg toch?quote:Op zondag 24 juni 2018 13:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het komt op mij niet oprecht over,dat geloven van haar.
Mijn mening.
kloptquote:Op zondag 24 juni 2018 13:40 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Helpt wel als je zelf ook een beetje bij de les bent inderdaad. Heb ik ook een paar keer ondervonden
Dan zijn we het eens toch?quote:
pfffffff niet altijd!!!!!quote:Op zondag 24 juni 2018 13:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee dat begint wel met een oogzenuw of uitvallend been of iets
Ik zou 100 euro per maand doen.quote:Op zondag 24 juni 2018 13:43 schreef Jemoederniet het volgende:
Gerrit heeft een goed punt.
Hij vindt de boompjes te goedkoop.
Moeten minstens 25 euro kosten.
Het is zijn eenmalige inkomsten maar je hebt er wel lang werk aan.
Ik zou de boompjes nog veel duurder maken, bijvoorbeeld 50 euro voor één jaar of 100 euro voor zolang U2 loopt.
Joh gosh jullie maken der half dood hierquote:Op zondag 24 juni 2018 13:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 juni 2018 13:43 schreef mazaru het volgende:
Nou, daar komt Hiske weer gillen dat ze het WAUW effect wil zien
Heel veel werk? Hoe dan? 1 keer per dag wat water erover gooien als het niet geregend heeftquote:Op zondag 24 juni 2018 13:43 schreef Jemoederniet het volgende:
Ik zou de boompjes nog veel duurder maken, bijvoorbeeld 50 euro voor één jaar of 100 euro voor zolang U2 loopt.
HALLO ik geef helemaal geen oordeelquote:Op zondag 24 juni 2018 13:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Joh gosh jullie maken der half dood hier
Ze heeft last van der enkel..
Er is door dokter wijdbeens ook iet gecobstateerd aan de enkel
Maar Sanne maakt het zelf dramatischer
Eh, nee dat hoeft niet.quote:Op zondag 24 juni 2018 13:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op zondag 24 juni 2018 13:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Eh, nee dat hoeft niet.
Maargoed kan wel een hele spreekbeurt houden erover maar dit is niet de juiste plek
Ben ook niet boos maar is een beetje matig om te lezen als je het zelf hebtquote:Op zondag 24 juni 2018 13:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik zei dat maar meer hypotetisch, en dat wordt er weer uitgepikt hier
Ow okee, ik dacht mee aan de ziekte van Lymequote:Op zondag 24 juni 2018 13:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik zei dat maar meer hypotetisch, en dat wordt er weer uitgepikt hier
ik vind de boompjes zon onzinquote:Op zondag 24 juni 2018 13:43 schreef Jemoederniet het volgende:
Ik maak alvast de PowerPoint presentatiequote:Op zondag 24 juni 2018 13:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ooksamen doen ik ben grappiger
wilde net 112 gaan bellen alquote:Op zondag 24 juni 2018 13:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja ik zag je posts, dat is natuurlijk niet de bedoeling, sorryquote:Op zondag 24 juni 2018 13:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ben ook niet boos maar is een beetje matig om te lezen als je het zelf hebt
Ik zat er meer aan te denken dat ze last van haar zeurzak heeft.quote:Op zondag 24 juni 2018 13:45 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ow okee, ik dacht mee aan de ziekte van Lyme![]()
Die dokter heeft niets kunnen voelen of vinden maar is afgegaan op het gekerm van haar en haar klachtenbeschrijving en wat ze vertelde over haar zogenaamde gescheurde enkelband die werd geconstateerd na een 'beetje voelen en doen'quote:Op zondag 24 juni 2018 13:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat is dan 300 keer per jaar water geven.quote:Op zondag 24 juni 2018 13:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heel veel werk? Hoe dan? 1 keer per dag wat water erover gooien als het niet geregend heeft
quote:Op zondag 24 juni 2018 13:45 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ow okee, ik dacht mee aan de ziekte van Lyme![]()
Die ook natuurlijk, chronisch onstokenquote:Op zondag 24 juni 2018 13:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zat er meer aan te denken dat ze last van haar zeurzak heeft.
quote:Op zondag 24 juni 2018 13:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja ik zag je posts, dat is natuurlijk niet de bedoeling, sorry
Ja zoiets.quote:Op zondag 24 juni 2018 13:47 schreef magnaal het volgende:
[..]
Die ook natuurlijk, chronisch onstoken
En schreef een aantal medicijnen voor,en de rest heeft ze zelf ingevuld.quote:Op zondag 24 juni 2018 13:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die dokter heeft niets kunnen voelen of vinden maar is afgegaan op het gekerm van haar en haar klachtenbeschrijving en wat ze vertelde over haar zogenaamde gescheurde enkelband die werd geconstateerd na een 'beetje voelen en doen'
Een ontstekingsremmer heeft hij voorgeschreven. Hij kon niet voelen of zien.quote:Op zondag 24 juni 2018 13:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En schreef een aantal medicijnen voor,en de rest heeft ze zelf ingevuld.
zuchtquote:
Komt ook dat alles wat zij zegt moeilijk te geloven is omdat ze echt niet in haar eerste leugentje gestikt is.......ik geloof van haar nog niet de helft......quote:Op zondag 24 juni 2018 13:37 schreef Bramenstruik het volgende:
Dat is te merken aan wat dokter Volindebroek gezegd heeft en wat zij er even later van maakt.....quote:Op zondag 24 juni 2018 13:39 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 juni 2018 13:42 schreef Prulke het volgende:
[..]
Lijkt me ook dat wanneer je een maagbloeding hebt gehad van medicatie je maagbeschermers voorgeschreven krijgt als je opnieuw medicatie krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |