Nu begin ik me zorgen te makenquote:Op zondag 24 juni 2018 19:56 schreef klaasweetalles het volgende:
polen gaat in geen duizend jaar van deze colombianen winnen
Ronaldo lach je uitquote:Op zondag 24 juni 2018 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iran die Portugal eruit gooit zou genot zijn
Polen en Colombiaquote:
jij kan je beter zorgen gaan maken over het volgende seizoen...quote:
Mad op RonaldoGODquote:Op zondag 24 juni 2018 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee Portugal bestaat uit lieverdjes![]()
Die zijn elk toernooi weer gênant
Klaas jynx het nou nietquote:Op zondag 24 juni 2018 19:56 schreef klaasweetalles het volgende:
polen gaat in geen duizend jaar van deze colombianen winnen
Ach, Feyenoord doet zelden mee om de bovenste plekken dus 2e worden ze sowiesoquote:Op zondag 24 juni 2018 19:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij kan je beter zorgen gaan maken over het volgende seizoen...
Moest gniffelen.quote:
Weer die nonsense.quote:
Iddquote:
Ik ga in de rust mn avondeten makenquote:Op zondag 24 juni 2018 20:00 schreef LordVoldermort het volgende:
Zit er klaar voor met coca cola en borrelnootjes
Ik pak zo een Hertog Janquote:Op zondag 24 juni 2018 20:00 schreef LordVoldermort het volgende:
Zit er klaar voor met coca cola en borrelnootjes
ik ga geluid uitzetten en met me koptelefoon met muziek kijken.....quote:
Het zijn dezelfde als op het EKquote:Op zondag 24 juni 2018 20:02 schreef PowerLoungen het volgende:
De NOS heeft zichzelf weer overtroffen in het inhuren van achterlijke commentatoren
Inderdaad ja, NEDERLANDS TINTJEquote:Op zondag 24 juni 2018 20:03 schreef remlof het volgende:
Leuk dat Colombia in oude uit-shirts van Oranje speelt.
Ik heb geen zin in bierquote:
Vind het zelfs een van de betere van de NOSquote:Op zondag 24 juni 2018 20:03 schreef Falco het volgende:
Frank Wielaard is toch niet zo bekend? Vind hem niet heel vervelend vooralsnog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |