Waarom ben je kwaad? Ben je bang dat de Duitsers als een stel grizzlyberen over je mooie Brazilië heenlopen?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij kan drie dingen doen: 1). hij legt hem naar links waar nog een Zweed stond, 2). hij rent naar de cornervlag, 3). hij pakt de bal in z'n handen. Hij gaat voor de meest domme optie. Ja, ik ben kwaad.
Het maakt mij als voetballiefhebber boos dat er zo'n caveman over het veld mag rennen en ik had het geweldig gevonden als Zweden, zonder de o-zo geweldige Zlatan, hier even de Duitsers te kijk zet en relatief makkelijk doorgaat naar de volgende ronde.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:20 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Waarom ben je kwaad? Ben je bang dat de Duitsers als een stel grizzlyberen over je mooie Brazilië heenlopen?
Dit is dus het faillissement van onze journalistiek. Kunnen we dat soort mensen gewoon niet meteen vastbinden aan de balustrade van de Eiffeltoren?quote:
Dat klinkt ook weer wat dictatoriaal.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dit is dus het faillissement van onze journalistiek. Kunnen we dat soort mensen gewoon niet meteen vastbinden aan de balustrade van de Eiffeltoren?
Dat klopt niet hoor. Sowieso kan je je tegenstander uit de groepsfase pas weer in de finale treffen dus dat hele A B C of D kan niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is niet mogelijk ... De ene finalist komt uit de groep A B C of D, de andere uit E F G of H ...
Akkoord.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het maakt mij als voetballiefhebber boos dat er zo'n caveman over het veld mag rennen en ik had het geweldig gevonden als Zweden, zonder de o-zo geweldige Zlatan, hier even de Duitsers te kijk zet en relatief makkelijk doorgaat naar de volgende ronde.
Ik ben geen Brazilië fan ondanks dat ze mooi voetbal kunnen laten zien en dat er altijd wel iets om dat team hangt. Ze maken een wk net als de Duitsers leuk. Ondanks dat hoop ik wel dat ze doorgaan. Vlak Servië niet uit. Brazilië is er ook nog niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het maakt mij als voetballiefhebber boos dat er zo'n caveman over het veld mag rennen en ik had het geweldig gevonden als Zweden, zonder de o-zo geweldige Zlatan, hier even de Duitsers te kijk zet en relatief makkelijk doorgaat naar de volgende ronde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |