Happy socksquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:01 schreef yosander het volgende:
Beter dan een broek zover oprollen, dat je beter een driekwartsbroek kon kopen, zodat je HAPPY goed zichtbaar zijn
Niks mis mee, alleen mensen die die sokken als een religie beschouwen zijn irritantquote:
In de naam van de vader, de zoon, en de heilige happy socks, amenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Niks mis mee, alleen mensen die die sokken als een religie beschouwen zijn irritant
Gedurfdquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
In de naam van de vader, de zoon, en de heilige happy socks, amen
Ik draag ze overigens alleen onder een pak dus naja niet dat ik er constant in loop
Je moet een clownskostuum geen pak noemen joh gekkie. Straks denken mensen nog dat je dat onder een echt pak draagt.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zoiets onder een strak, donkerblauw pak is leuk hoor
[ afbeelding ]
Nou nee.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:28 schreef PiyeReloaded het volgende:
TS krijgt stijfjes van blote enkels en raakt daar in de war van.
ik vind naveltruitjes niks bij wie dan ook, maar snap totaal niet wat jij voor probleem hebt met enkelsquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:29 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Nou nee.
Maar wat vind jij van mannen met een naveltruitje?
Deze man weetquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:37 schreef Wereldgozer het volgende:
Gewoon instappertjes en een hoogwaterbroek als een ekte
poseren voor een keilelijk gebouw bedoel je?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:45 schreef Anton91 het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die dit normaal vinden![]()
![]()
![]()
Ben jij dat?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:45 schreef Anton91 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dat ook.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:46 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
poseren voor een keilelijk gebouw bedoel je?
Neequote:
Ik krijg stijfjes van blote buiken en raak daar in de war van.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:29 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Nou nee.
Maar wat vind jij van mannen met een naveltruitje?
Ok.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:48 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ik krijg stijfjes van blote buiken en raak daar in de war van.
Dat heeft TS van blote mannenenkels..!!quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:48 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ik krijg stijfjes van blote buiken en raak daar in de war van.
Ditquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
Met mooie loafers kan dat prima hoor. Daar draag je geen sokken in.
Ja dat is precies wat ik doequote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:17 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Straks denken mensen nog dat je dat onder een echt pak draagt.
Not at all. Als iemand er al op reageert, is het positiefquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:11 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Nog nooit op aangesproken of vreemde reacties op gehad (srs)?
Je kiest ook wel een lelijk, dik jong uit.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:45 schreef Anton91 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Victoriaanse tijdperk belde, ze willen hun klacht terug.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:53 schreef Hamzoef het volgende: waardoor je dus tegen blote enkels aankijkt.
Duidelijk. Heb er zelf niets mee maar to each their own.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Not at all. Als iemand er al op reageert, is het positief
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |