en ditquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
En het erge is dat 90% van de kebabzaken kut is.
Die ene waarbij de gast zijn handen niet wast, die ene waar sperma in de knoflooksaus is gevonden, die ene die altijd naar stront stinkt, die ene waarbij het vlees niet naar vlees smaakt.quote:
quote:133 restaurants
Italiaanse pizza (42) Sushi (10) Burgers (27) Chinees (15) Spareribs (20)
Surinaams (3) Döner (1) Kip (22) Roti (3) Grieks (5) Thais (4) Kapsalon (3) Vis (8) Italiaans (26) Spaans/Tapas (3) Wok (4) Pasta (10) Turkse pizza (4) Veganistisch (2) Vietnamees (2) Indonesisch (9) Shoarma (12) Indiaas (6) Noedels (4) 100% Halal (3) Salades (5) Amerikaanse pizza (3) Frans (1) Lunch (6) Ontbijt (1) Falafel (1) Egyptisch (1) Turks (8) Japans (3) Steaks (4) Wraps (3) Huisgemaakt (1) Zeevruchten (2) Biologisch (1) Broodjes (5) Glutenvrij (1) Hotdogs (1) Pannenkoeken (1) Nederlands (7) Anders (1) Patat (1) Snacks (20) Mexicaans (4) Kip (1) Taart (1) Soepen (2) Poké bowl (3) Amerikaans (18) Persian (1)
Dude, ben jij de minister van Propaganda van Groningen ofzo?quote:
Nee, maar hierbij mijn open sollicitatiequote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:49 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Dude, ben jij de minister van Propaganda van Groningen ofzo?
Nooit besteld daarquote:
Hasret, echt lekker!quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:08 schreef yosander het volgende:
[..]
Nooit besteld daar
Zijn er nog chille spareribs bezorgrestaurants in Grunn? Vind het altijd gewaagd om die te bestellen
Spareribs bij de hasret?quote:
Ooh nicequote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:01 schreef Messina het volgende:
[..]
Ja, want die hebben Babylon overgenomen
Ja, zijn sowieso maar een paar echte pizzatenten in Groningenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 22:01 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn een stuk of 35 van die italiaanse pizzazaken ook gewoon kebabturken.
Geen sushi kunnen veroorloven. Hahahaha.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:15 schreef cherrycoke het volgende:
in onze omgeving kan je kiezen uit
kebab
kebab
kebab
pizza kebab
kebab
kebab
alleen maar kebab zaken hebben in dit dorp![]()
de chinezen bezorgen niet en je kan alleen met contant betalen.
we hebben een sushi zaak maar die is facking duur
niks op thuisbezorgd.nl
Turks eten = master racequote:Op zondag 24 juni 2018 10:47 schreef Lunatiek het volgende:
Wij hadden een goede Griek en een uitstekende Italiaanse Pizzeria, maar beiden hebben gerechten van de kaart genomen en er kebab/shoarma/Turkse pizza opgezet![]()
Daarnaast nog twee ranzige kebabtenten.
De Chinees bezorgt alleen in het weekend en inderdaad: contant betalen. Maar die is wel heel lekkerChinezen
![]()
Ik zou hier graag een Taco Mundo willen hebben. Dat was nog best gezond en vers snacken.
De kwaliteit van Taco Mundo verschilt per vestiging. Die van mijn woonplaats is echt ranzig geworden vergeleken met vroeger. Van wat ik zag werken er alleen maar Marocs en die doen echt geen moeite om het eten goed te bereiden.quote:Op zondag 24 juni 2018 10:47 schreef Lunatiek het volgende:
Wij hadden een goede Griek en een uitstekende Italiaanse Pizzeria, maar beiden hebben gerechten van de kaart genomen en er kebab/shoarma/Turkse pizza opgezet![]()
Daarnaast nog twee ranzige kebabtenten.
De Chinees bezorgt alleen in het weekend en inderdaad: contant betalen. Maar die is wel heel lekkerChinezen
![]()
Ik zou hier graag een Taco Mundo willen hebben. Dat was nog best gezond en vers snacken.
Turks eten is eigenlijk gewoon Grieks en Armeens. Dat het een Turkse naam heeft maakt het niet Turks.quote:Op zondag 24 juni 2018 11:05 schreef Atak het volgende:
[..]
Turks eten = master race
Helaas kennen de tokkies alleen de kebab uit de Turkse keuken.
Je bedoelt dat zij het gestolen hebben van de Turken.quote:Op zondag 24 juni 2018 11:44 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Turks eten is eigenlijk gewoon Grieks en Armeens. Dat het een Turkse naam heeft maakt het niet Turks.
Neuh. Turken stelen en roven, wissen de geschiedenis en doen dan lekker trots alsof ze wat voorstellen.quote:Op zondag 24 juni 2018 11:48 schreef Atak het volgende:
[..]
Je bedoelt dat zij het gestolen hebben van de Turken.
Racist. Nazaat van de VOC en de SS.quote:Op zondag 24 juni 2018 11:51 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Neuh. Turken stelen en roven, wissen de geschiedenis en doen dan lekker trots alsof ze wat voorstellen.
Kansloos volk is het gewoon.
Turken zijn niets meer dan een mengelmoes van Grieken, Armenen en Koerden. De echte Turken uit Centraal Azië hebben niet veel toegevoegd aan dat gebied, los van hun taal en de Islam.quote:Op zondag 24 juni 2018 11:48 schreef Atak het volgende:
[..]
Je bedoelt dat zij het gestolen hebben van de Turken.
Onzin. Bewijs maar.quote:Op zondag 24 juni 2018 15:58 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Turken zijn niets meer dan een mengelmoes van Grieken, Armenen en Koerden. De echte Turken uit Centraal Azië hebben niet veel toegevoegd aan dat gebied, los van hun taal en de Islam.![]()
Veel Turkse gerechten heb je ook in Armenië en Griekenland en die gerechten hadden ze al toen de Turken nog in Centraal Azië zaten.
quote:Op zondag 24 juni 2018 11:05 schreef Atak het volgende:
[..]
Turks eten = master race
Helaas kennen de tokkies alleen de kebab uit de Turkse keuken.
Dan had ik mazzel met mijn vestigigquote:Op zondag 24 juni 2018 11:43 schreef Mark031 het volgende:
[..]
De kwaliteit van Taco Mundo verschilt per vestiging. Die van mijn woonplaats is echt ranzig geworden vergeleken met vroeger. Van wat ik zag werken er alleen maar Marocs en die doen echt geen moeite om het eten goed te bereiden.
Kapsalon is gewoon Nederlandsquote:Op zondag 24 juni 2018 11:44 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Turks eten is eigenlijk gewoon Grieks en Armeens. Dat het een Turkse naam heeft maakt het niet Turks.
Ook zo'n kansloze Italiaan die van lieverlee shoarma en kebab op de kaart heeft gezetquote:Op zondag 24 juni 2018 14:44 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Niet bij Apollonia Hilversum bestellen.
Ja dat is zonde inderdaad.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
En het erge is dat 90% van de kebabzaken kut is.
quote:Op zondag 24 juni 2018 20:19 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ook zo'n kansloze Italiaan die van lieverlee shoarma en kebab op de kaart heeft gezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
Waarschijnlijk is het eerder andersom. Zeer weinig "italiaanse" restaurants die nog door italianen gerund worden.quote:Op zondag 24 juni 2018 20:19 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ook zo'n kansloze Italiaan die van lieverlee shoarma en kebab op de kaart heeft gezet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |