Hoe was dat dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 12:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, daar is nog niks over bekend gemaakt. Hopelijk op een andere manier dan zijn broer
Ja weet ik, maar vond de timing wel mooiquote:Op zaterdag 23 juni 2018 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou ja, kan ook. Ik bedoelde het figuurlijk alleen
neer geschoten als ik het me goed herinnerquote:
Wat Giertje zegt. Doodgeschoten door een voormalig "fan" van Pantera. Naast hem vonden er die avond ook 4 anderen (waaronder de dader zelf) de dood. Was bij een optreden van de nieuwe band van Dimebag en Vinnie, Damageplanquote:
Een die hard fan van Damageplan.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 12:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat Giertje zegt. Doodgeschoten door een voormalig "fan" van Pantera. Naast hem vonden er die avond ook 4 anderen (waaronder de dader zelf) de dood. Was bij een optreden van de nieuwe band van Dimebag en Vinnie, Damageplan
Oh ja, verhaal zegt me wel watquote:Op zaterdag 23 juni 2018 12:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat Giertje zegt. Doodgeschoten door een voormalig "fan" van Pantera. Naast hem vonden er die avond ook 4 anderen (waaronder de dader zelf) de dood. Was bij een optreden van de nieuwe band van Dimebag en Vinnie, Damageplan
Hij had beter een topic in KLB kunnen openen erover als hij de muziek niet waardeerdequote:
Nah, waarschijnlijk was het een 40+ er dus Zeikhoek.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij had beter een topic in KLB kunnen openen erover als hij de muziek niet waardeerde
Kan ookquote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, waarschijnlijk was het een 40+ er dus Zeikhoek.
ik heb dit land qua logica al lang opgegeven, de gestoorde gekken worden geweldig gevonden.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
En rapper boef staat nog steeds op een podium.
Dan vraag je je af.....
ik leef in een andere wereld dus dat soort herrie gaat langs me heenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
En rapper boef staat nog steeds op een podium.
Dan vraag je je af.....
en het vierenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:16 schreef Molo het volgende:
Zure mensen die het leven opgegeven hebben SC dit![]()
Ik ga eens een dutje doen en dan taart bakken
quote:
40+ / Zeikhoek #8quote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, waarschijnlijk was het een 40+ er dus Zeikhoek.
word???quote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:16 schreef Koen66 het volgende:
En het zal ook wel komen omdat ik een ouwe lul word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |