quote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:22 schreef Eenskijken het volgende:
waarom doet china eigenlijk niet mee?
Omdat ze niet kunnen voetballen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:22 schreef Eenskijken het volgende:
Omdat ze zich niet gekwalificeerd hebbenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:22 schreef Eenskijken het volgende:
Nee, België moest niet zo vroegquote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:10 schreef Nober het volgende:
Eigenlijk moet Engeland nu gewoon voetballen, vreemde gang van zaken daar bij de FIFA.
Omdat ze er geen reet van kunnen, wat dacht jij dan, dat ze pech hadden?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:22 schreef Eenskijken het volgende:
Zwitserland zei ik voor het WK al. Genot.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op de hypetrain van Zwitserland, Kroatië en Mexico dan
China, India en Indonesië moeten zich schamen ja. USA ook wel.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:23 schreef JanCees het volgende:
Waarom doen India en Indonesië eigenlijk niet mee??Daar wonen toch ook veel mensen?
Pakistan en Bangladesh ookquote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:25 schreef Groby het volgende:
[..]
China, India en Indonesië moeten zich schamen ja. USA ook wel.
USA en India richten zich (nog) niet op voetbal. Wat day betreft is het bizar bij hoeveel sporten Nederland op hoog niveau mee doet voor zo'n klein landje.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:25 schreef Groby het volgende:
[..]
China, India en Indonesië moeten zich schamen ja. USA ook wel.
In de USA wordt er volgens mij aardig veel voetbal gespeeld in high school en college enzo. Ook de MLS groeit steeds meer. Ik denk dat ze wel leuke dingen kunnen doen in de toekomst. Wat dat betreft vind ik het wel jammer dat ze niet bij dit WK zijn, dat is ook niet goed voor de interesse daar.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
USA en India richten zich (nog) niet op voetbal. Wat day betreft is het bizar bij hoeveel sporten Nederland op hoog niveau mee doet voor zo'n klein landje.
bedoel op deze. Lkkr hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |