moentjuh en dev gaan trouwenquote:
Salmiak poeder is het "eindproduct" en zit oa ammoniumchloride in. Ik zal dus de ratio iets moeten veranderen. Waarschijnlijk zal ik dus ook iets meer suiker/stroop moeten gebruiken.quote:
quote:
kan je niet vinden wat er vol vulproduct bij salmiakpoeder zit?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 23:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Salmiak poeder is het "eindproduct" en zit al ammoniumchloride in. Ik zal dus de ratio iets moeten veranderen. Waarschijnlijk zal ik dus ook iets meer suiker/stroop moeten gebruiken.
Ja, even zoeken.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 23:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
kan je niet vinden wat er vol vulproduct bij salmiakpoeder zit?
coolquote:
Ik heb zojuist kandijsiroop gemaakt, misschien kun je dat gebruikenquote:Op vrijdag 22 juni 2018 23:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Salmiak poeder is het "eindproduct" en zit oa ammoniumchloride in. Ik zal dus de ratio iets moeten veranderen. Waarschijnlijk zal ik dus ook iets meer suiker/stroop moeten gebruiken.
monlopolyquote:
wist niet dat er bloem in drop gingquote:Op vrijdag 22 juni 2018 22:58 schreef devzero het volgende:
Ik las net dat ze in dit gerecht "salmiak poeder - gewoon zwart op wit" gebruiken en niet Ammoniumchloride wat ik net heb gekochtDat wordt even experimenteren met hoeveelheden
https://www.ah.nl/kooksch(...)434099&userid=260111
je kan ook een ander recept gebruiken toch?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 23:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Salmiak poeder is het "eindproduct" en zit oa ammoniumchloride in. Ik zal dus de ratio iets moeten veranderen. Waarschijnlijk zal ik dus ook iets meer suiker/stroop moeten gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |