nur om dat ivan niet bij is zijn ze niet alle losersquote:Op vrijdag 22 juni 2018 15:47 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nee die gaat al kamperen met de grootste losers van utopia
Seks? Lavenderr toch.Had ik niet achter jou gezocht.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 15:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan er eerlijk gezegd niets anders van makenwas het maar waar. Gedoe, gekonkel en ruzie willen we zien. En seks onder de douche of waar dan ook.
Ja jammerquote:Op vrijdag 22 juni 2018 15:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
haha ja sorry hij gaf er 1 trok terug is toch 1-0
Of René. Die houdt zich helemaal.op de vlakte.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 15:49 schreef freaky40 het volgende:
Ivan is wel al weer een tijdje stil op social media dus misschien speelt er iets.
zeker welquote:Op vrijdag 22 juni 2018 15:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
nur om dat ivan niet bij is zijn ze niet alle losers
emil andreaquote:Op vrijdag 22 juni 2018 15:50 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Of René. Die houdt zich helemaal.op de vlakte.
En wat te denken van Robert?
Gezienquote:Op vrijdag 22 juni 2018 15:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
haha ja sorry hij gaf er 1 trok terug is toch 1-0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Tja, maar al met al duurt het dit keer langer en lijkt het of het na de 10e bewoner nu trager gaat met invoegen van nieuwe daar. Misschien met een reden omdat er een oud inwoner, inwoners binnen gaan komen waar het wachten op is...quote:Op vrijdag 22 juni 2018 15:50 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Of René. Die houdt zich helemaal.op de vlakte.
En wat te denken van Robert?
Johquote:Op vrijdag 22 juni 2018 15:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Seks? Lavenderr toch.Had ik niet achter jou gezocht.
Hoeft voor mij echt geen oud inwoner in wel snel vijf nieuwequote:Op vrijdag 22 juni 2018 15:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tja, maar al met al duurt het dit keer langer en lijkt het of het na de 10e bewoner nu trager gaat met invoegen van nieuwe daar. Misschien met een reden omdat er een oud inwoner, inwoners binnen gaan komen waar het wachten op is...
5 nieuwe zullen het zeker niet worden, zullen wel 1 of 2 oud bewoners bij zijn. Dat is toegezegd.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 15:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoeft voor mij echt geen oud inwoner in wel snel vijf nieuwe
Goeie cap. Ik was te laat. Het is het weer ...lamaarquote:
Staat in het script. Zelfde scriptschrijvers als in 1.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 15:53 schreef An_0_Niem het volgende:
Ik lees net dat Jeffry ook al kotsgeluiden maakt. Zou de regie ze dit opdragen, juist omdat iedereen zich er zo aan ergert?
Je zou het haast gaan denken
Wanneer?? Toch alleen dat ze zich konden aanmelden? Wie weet wil niemand meer.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 15:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
5 nieuwe zullen het zeker niet worden, zullen wel 1 of 2 oud bewoners bij zijn. Dat is toegezegd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 15:53 schreef An_0_Niem het volgende:
Ik lees net dat Jeffry ook al kotsgeluiden maakt. Zou de regie ze dit opdragen, juist omdat iedereen zich er zo aan ergert?
Je zou het haast gaan denken
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 15:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan er eerlijk gezegd niets anders van makenwas het maar waar. Gedoe, gekonkel en ruzie willen we zien. En seks onder de douche of waar dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |