Het is net echt.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 14:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ah joh, dit is weer tijdelijk, straks krijgen ze het weer op hun heupen,
het is hollen en stilstaan daar.
Ene dag liefde de andere dag haat.
Er lopen al twee heel moeilijk......quote:Op vrijdag 22 juni 2018 14:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ah joh, dit is weer tijdelijk, straks krijgen ze het weer op hun heupen,
het is hollen en stilstaan daar.
Ene dag liefde de andere dag haat.
Die ene loopt al helemaal niet meer.quote:
Uto1 heb ik in het begin kortstondig gevolgd, maar vond dat veel leuker tijdens de start.quote:
En de ander heeft het op de heupen.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 14:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die ene loopt al helemaal niet meer.
Ze kan zeker alleen mooi wezen op een rots(blok).....quote:Op vrijdag 22 juni 2018 14:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die ene loopt al helemaal niet meer.
Zelfs dat lukt niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 14:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze kan zeker alleen mooi wezen op een rots(blok).....
Dat wachten op nieuwe bewoners helpt ook niet mee. Geen spraakmakende bewoners, voornamelijk zuur en vriendschappen zijn er niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 14:35 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Uto1 heb ik in het begin kortstondig gevolgd, maar vond dat veel leuker tijdens de start.
Zou het komen omdat de groep toen al compleet was? Ik vind het nu maar een gezapig zooitje
De andere drie dames zijn niet echt knap. Hoewel Jessie nog mee valt vergeleken met zitzak Sanne en Huskie.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 14:37 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Zelfs dat lukt niet.
Ik vind zelf Christel de enige mooie vrouw die erin zit
huskiequote:Op vrijdag 22 juni 2018 14:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
De andere drie dames zijn niet echt knap. Hoewel Jessie nog mee valt vergeleken met zitzak Sanne en Huskie.
spot niet met m'n adjequote:Op vrijdag 22 juni 2018 14:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die griezel van een M M Mmmmmm Maaa maai Maaaaaaaaaik natuurlijk.
Sanne is in het normale leven een echte barbie.Vertelde ze Jeffry: Vol in de makeup. Dat kan natuurlijk nog een rol gaan spelen als er meer geld en luxe komt.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 14:41 schreef Inca het volgende:
Mode popjes zullen er niet komen bang voor hun nageltjes
Ze hebben internet nodig en dan krijgen we de mannelijke en vrouwelijke aandachtshoertjes.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 14:41 schreef Inca het volgende:
Mode popjes zullen er niet komen bang voor hun nageltjes
Ik ben ook eenzaam.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 14:44 schreef sjampoeh het volgende:
chris wil een platform voor eenzame mensen
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 14:44 schreef Tengano het volgende:
Cristel wil gelijk een platform voor Fok!ers starten
quote:
quote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 22 juni 2018 14:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
De andere drie dames zijn niet echt knap. Hoewel Jessie nog mee valt vergeleken met zitzak Sanne en Huskie.
Wie?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 14:45 schreef DKUp het volgende:
Vuile klootzak nu aan het woord met zijn coach
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |