Die zie je alleen lodderig voor zich uitkijken.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 10:51 schreef Jemoederniet het volgende:
Hopelijk krijgt Brandn ook een veeg uit de pan.
Verschillende mensen hebben het helemaal gehad met zijn luie houding.
Ik vond het wel goed, hoe die huichelaar van een Adriaan in beeld kwam.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 10:50 schreef DKUp het volgende:
Eindelijk, de tv-uitzendingen met zijn allen tegen Adriaan waren walgelijk.
Met dat wankelende, valse, niksnutterige, lelijke kind voorop.
En wachten tot de rest uit het zicht is voordat hij grootspraak gaat houdenquote:Op vrijdag 22 juni 2018 10:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die zie je alleen lodderig voor zich uitkijken.
wat heeft ze?quote:
Er is beeldmateriaal genoeg inmiddelsquote:Op vrijdag 22 juni 2018 10:55 schreef mazaru het volgende:
Gerrit zegt dat je niet in de horeca mag werken als je last van je rug krijgt. Als je dat verzwijgt ben je in overtreding en krijg je geen uitkering
Echt, kan daar zo slecht tegenquote:Op vrijdag 22 juni 2018 10:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je krijgt wel spontaan de schijt van dat kind.
Zoiets neemt toch niemand aan als personeel? Janken, klagen, stoken, schelden, kotsgeluiden maken..quote:Op vrijdag 22 juni 2018 10:56 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Er is beeldmateriaal genoeg inmiddelsEr valt niets meer te verzwijgen.
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 10:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zoiets neemt toch niemand aan als personeel? Janken, klagen, stoken, schelden, kotsgeluiden maken..
Tegenwoordig doen ze even een Google search bij de selectiequote:Op vrijdag 22 juni 2018 10:59 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]Tenzij ze niets van Utopia meegekregen hebben misschien.
Ik ook hoor.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 10:59 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zit me op te vreten vanwege dat stuk ongeluk![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 10:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tegenwoordig doen ze even een Google search bij de selectie
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 10:59 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zit me op te vreten vanwege dat stuk ongeluk![]()
![]()
![]()
Ik hoop het. Maar ik denk dat ze er dan met zijn allen tegenin gaan. Met uitzondering van Gerrit. Die heeft haar volgens mij wel door.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 11:07 schreef lonneberga het volgende:
[..]
dan maar hopen dat er straks 5 nieuwe inkomen die genoeg gezien hebben.
Maar hij maakt wel krukken voor haar en net zei hij dat ze niet op moest staan maar moest blijven liggen.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 11:08 schreef Hagenesie het volgende:
John zei gisteren wel dat hij eerst dacht dat het aanstelleritis was
Denk dat zijn mening verandert is na het bezoek van de dokterquote:Op vrijdag 22 juni 2018 11:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar hij maakt wel krukken voor haar en net zei hij dat ze niet op moest staan maar moest blijven liggen.
Maar ze nemen gewoon klakkeloos aan wat zij zegt dat de dokter heeft gezegd. Dom van ze. Er had iemand bij moeten blijvenquote:Op vrijdag 22 juni 2018 11:11 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Denk dat zijn mening verandert is na het bezoek van de dokter
Zeker. Ik heb het gesprek niet gehoordquote:Op vrijdag 22 juni 2018 11:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar ze nemen gewoon klakkeloos aan wat zij zegt dat de dokter heeft gezegd. Dom van ze. Er had iemand bij moeten blijven
Ja en gemaakt van nieuw hout wat eigenlijk bestemt was voor overkapping/kippenhokquote:Op vrijdag 22 juni 2018 11:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar hij maakt wel krukken voor haar en net zei hij dat ze niet op moest staan maar moest blijven liggen.
Gisteren postte DGK twee filmpjes. 1 waar je hoort wat de dokter zegt en 1 waar je hoort wat zij zegt dat de dokter heeft gezegd. Hilarisch!quote:Op vrijdag 22 juni 2018 11:13 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb het gesprek niet gehoord
Dat moeilijk kijken is ook wel een dagtaakjequote:
die wil ik wel terugkijkenquote:Op vrijdag 22 juni 2018 11:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gisteren postte DGK twee filmpjes. 1 waar je hoort wat de dokter zegt en 1 waar je hoort wat zij zegt dat de dokter heeft gezegd. Hilarisch!
Jup, totale voetverrotting, 7 maanden nix doenquote:Op vrijdag 22 juni 2018 11:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gisteren postte DGK twee filmpjes. 1 waar je hoort wat de dokter zegt en 1 waar je hoort wat zij zegt dat de dokter heeft gezegd. Hilarisch!
quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Even achter elkaar gemonteerd, eerst de diagnose van dokter Speelman, daarna die van Sanne ....![]()
[ afbeelding ]
De diagnose van Sanne - 21 juni 2018.
x6mfqzi
Hij is gewoon aan het mokken omdat Gerrit wel verstand heeft van de financiën en het over gaat nemenquote:Op vrijdag 22 juni 2018 11:20 schreef Ranah het volgende:
waarom hij zo vaak naar de brievenbus loopt
hij wacht gewoon op post
christel valt op dat brandon buiten de groep valt en of hij zich wel fijn voelt
brandon geeft toe dat hij vanaf de zijlijn kijkt, er is groepsvorming en hij bekijkt dat bewust
Dat moeten we nog maar afwachten of die blaaskaak daar zoveel verstand van heeft...heb daar geen fiducie in...quote:Op vrijdag 22 juni 2018 11:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij is gewoon aan het mokken omdat Gerrit wel verstand heeft van de financiën en het over gaat nemen
Aan het solliciteren naar een rolletje in de Exorcistquote:
Ik heb er meer vertrouwen in dat hij het snapt dan die Brandon die hooguit ervaring heeft met het nakijken van het kassabonnetje van zijn moeders boodschappen.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 11:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat moeten we nog maar afwachten of die blaaskaak daar zoveel verstand van heeft...heb daar geen fiducie in...
Ik heb daar personeel voor zie ik al steedsquote:Op vrijdag 22 juni 2018 11:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
doet ff in dr eigesteh topic
hartelijk dank namens schuim tv
Staat in haar topic.quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 11:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb daar personeel voor zie ik al steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |