misschien even wat nieuwe plantjes halen voor de tuin en dus wat tuinieren.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 08:10 schreef Samzz het volgende:
Gianni.
Nog plannen voor vandaag/t weekend?
Vandaag niet veel, boodschappen, keuken opruimen en schoonmaken en idd even een beetje in de tuin frummelen.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 08:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien even wat nieuwe plantjes halen voor de tuin en dus wat tuinieren.
hardlopen zal nog wel niet lukken denk.
morgenavond misschien nog een feestje.
ik zie het wel als het gebeurd
en jij?
ja, niks doen staat ook hoog op het lijstje.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 08:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vandaag niet veel, boodschappen, keuken opruimen en schoonmaken en idd even een beetje in de tuin frummelen.
Dit weekend eerst training met de hond, afgesproken met iemand en verder vooral veel niks doen.
Niks doenquote:Op vrijdag 22 juni 2018 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, niks doen staat ook hoog op het lijstje.
al hou ik dat nooit lang vol.quote:
Dat is toch leuk, of ben je er zelf niet enthousiast over?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 08:42 schreef wietparkiet het volgende:
heb soort van baan aangeboden gekregen
beetje dubbel gevoelquote:Op vrijdag 22 juni 2018 08:45 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat is toch leuk, of ben je er zelf niet enthousiast over?
Dat is lastigquote:Op vrijdag 22 juni 2018 08:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beetje dubbel gevoel
ik werk nu met een van mijn beste vrienden als mijn chef
maar ben wel beetje zat daar en wil graag wat anders maar is toch moeilijk
Dat is dan zijn probleem. Gaat om jezelf.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
achja
heb al wel toegezegd, en huidige chef was niet echt blij
Meestal komen assen ook na het leven.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 08:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Goedemorgen
Whoehoe volgende week de TT een van de weinige keren dat er leven in Assen zit
Tja we kunnen niet allemaal blij zijn, maar wel spannend een nieuwe uitdagingquote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
achja
heb al wel toegezegd, en huidige chef was niet echt blij
Vind je?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hey, lekker weertje koekepeertje
dat sowiesoquote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is dan zijn probleem. Gaat om jezelf.
jup en het is qua locatie ook gunstigerquote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:03 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Tja we kunnen niet allemaal blij zijn, maar wel spannend een nieuwe uitdaging
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!!quote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat sowieso
[..]
jup en het is qua locatie ook gunstiger
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:07 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!!
We zijn allemaal mooiweerfietsers, niemand gaatquote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dan ga je gewoon, kan jou het schelen.
thnxquote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:07 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!!
Is zo om, tenminste ik heb dat wel met tijd, zo is het maandag en je knippert met de ogen en het is alweer vrijdagquote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
thnx
maar eerst nog zeker een maand uitzitten bij huidig restaurant
dat is wel zo jaquote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:10 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Is zo om, tenminste ik heb dat wel met tijd, zo is het maandag en je knippert met de ogen en het is alweer vrijdag
homoquote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:09 schreef LCMS het volgende:
[..]
We zijn allemaal mooiweerfietsers, niemand gaat
Ja echt wel, schrik daar ook wel eens vanquote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is wel zo ja
de tijd vliegt voorbij naarmate je ouder word
zon schijnt gewoon hier hoor. Ik snap jullie problemen nietquote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Je kan wel merken dat het slecht weer is, pfffff wat een gezelligheid hahahaha
omdat je je dan schuldig moet voelen als je een hele mooie fiets kooptquote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom zou je dat doen als je gewoon gratis geld kan beuren
hoezoquote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
omdat je je dan schuldig moet voelen als je een hele mooie fiets koopt
hans heeft alleen oog voor mannenquote:
Hier veel regenquote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
zon schijnt gewoon hier hoor. Ik snap jullie problemen niet
dat bestaat al vet lang johquote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:37 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ze hebben tegenwoordig ook groente chips, moet zeggen is niet verkeerd
Zag het hier voor het eerst, maar goed we lopen hier altijd wat achterquote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat bestaat al vet lang joh
ranzige zooi
alles buiten de randstad loopt achter johquote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zag het hier voor het eerst, maar goed we lopen hier altijd wat achter
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alles buiten den haag loopt achter joh
Groningen is altijd wel 'modern' maar hier blijft alles een beetje hangen om zo maar te zeggenquote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alles buiten de randstad loopt achter joh
Ik was in Zeeland, moffen in overvloed. Leek 1940 welquote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:40 schreef wietparkiet het volgende:
was laatst in groningen
zaten er daar nog flippo's in de chipszakken
in zeeland zitten altijd veel moffen jaquote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik was in Zeeland, moffen in overvloed. Leek 1940 wel
Echt hè, zo voel ik me ook altijd hierquote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik was in Zeeland, moffen in overvloed. Leek 1940 wel
Achja, wie een kuil graaft voor een Duitser, verdient een lintje.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
in zeeland zitten altijd veel moffen ja
gelukkig in de randstad minder last van
Ahaquote:
hou dat zoquote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aha
Geen idee wie dat dan weer is
meteen weer zo onaardig, ben je weer uit het verkeerde bed gestapt vanmorgen?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Scoor maar even een paar bloempotten, Ria
Succesquote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:53 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Allemaal een fijne ochtend verder, ik ga eens effe een paar bloempotten scoren voor mijn mooie plantjes
Oke,quote:
naar omstandigheden goed.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke,
- hoe gaat het ,met mij goed,
- wat ga je vanavond eten ?
- nog weekendplannen ?
foute gedachte danquote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:59 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ik dacht dat we vrienden waren
Kip met prut (kipdijfiet/ui/champignons/paprika in een ketjapsaus) en rijstquote:Op vrijdag 22 juni 2018 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
naar omstandigheden goed.
zalm, gebakken aardappelen en een nog nader te bepalen groente
niet echt, en jij?
wat moet je allemaal doen dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kip met prut (kipdijfiet/ui/champignons/paprika in een ketjapsaus) en rijst
ja, pauperdruk weekend, dus het is gevoelsmatig vast zo weer
maandag.
Hij is wel een dokter, helaas een poppendokter.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meteen weer zo onaardig, ben je weer uit het verkeerde bed gestapt vanmorgen?
Echt hequote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
cachet is toch ook gewoon een vent
opso is toch ook een popjequote:Op vrijdag 22 juni 2018 10:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij is wel een dokter, helaas een poppendokter.
Familieverplichtingen en uit etenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |