quote:Op vrijdag 22 juni 2018 16:12 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Sow koekoek. Welke is deze gek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
daarom 0-0quote:Op donderdag 21 juni 2018 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze moeten allebei voor de winst spelen.
Ik ook. Nipte overwinning van de Nigerianen. 1-0.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 16:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hup IJsland, maar ik zie Nigeria wel winnen.
Gewoon ff de goede prins uitzoeken, zit je voor de rest van je leven goedquote:Op vrijdag 22 juni 2018 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
Dat de altijd vervelende Nigerianen eens stoppen met mailen.
druk op quote en denk ohja de spammerts, prinsen enzoquote:Op vrijdag 22 juni 2018 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
Dat de altijd vervelende Nigerianen eens stoppen met mailen.
Twee Nederlandse analisten zo bij de Belg. Zou je andersom hier niet snel zien.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tom, Youp, Daniël en Pierre.
dE nOs GaAt aLlEen vOoR kWalIteIt
dat magquote:Op vrijdag 22 juni 2018 16:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Mag ik dit het relatief slechtste affiche van dit wereldkampioenschap noemen?
gewaagd. Egypte - SA niet?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 16:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Tunesië-Panamaquote:Op vrijdag 22 juni 2018 16:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Egypte - Saudi-Arabiequote:Op vrijdag 22 juni 2018 16:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Wie?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 16:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Twee Nederlandse analisten zo bij de Belg. Zou je andersom hier niet snel zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |