Die 2 zetten haar mooi voor kut... jij hebt echt zon last? Hiero met krukken lopen dan....quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Dit ga je niet menen he.............Een kruk voor die hypogonder.......![]()
Ik was de vaginale trompettiste vergetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
En dat gaat niet goed vallen...quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:10 schreef snetje het volgende:
[..]
Die 2 zetten haar mooi voor kut... jij hebt echt zon last? Hiero met krukken lopen dan....
Ja zo zie ik het ookquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:10 schreef snetje het volgende:
[..]
Die 2 zetten haar mooi voor kut... jij hebt echt zon last? Hiero met krukken lopen dan....
quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:10 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ik was de vaginale trompettiste vergeten
Dit get toch helemaal nergens meer over.........Dat mens gaat zich nu nog meer aanstellen......quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:07 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze haar ook wijsmaken dat haar stembanden dringend rust nodig hebben.
Doe maar gewoonquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:12 schreef mazaru het volgende:
Tjongejongejonge geen woorden voor. Tenminste ik heb er wel woorden voor. Maar die schrijf ik niet op
nou,nou,nouquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:14 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Kunnen ze die krukken niet dwars in dr kut douwen dan kan ze pas zielig doen
quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:14 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Dat heeft ze toch al ...onder andere...quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:13 schreef pullup het volgende:
Die krukken passen niet, te klein, die gaat last van haar rug krijgen zo![]()
25 euro.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:13 schreef zodeju het volgende:
Sjon zo trots als een aap.....dat hij dit ook kan maken.....
quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:14 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Dit lijken mij normale vrouwen hoorquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:14 schreef FloJo het volgende:
pfffff. vrouwen?!
het is dat ik er van houd, maar dit is niet normaal.
jawel dus, niets aan te doen, toen was ze 12, maar doet interessant, want is haar zwemcarrierequote:Op donderdag 21 juni 2018 22:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Met die heup is helemaal raar, of ze er nog nooit mee naar een arts is geweest eerder lijkt het
Dat had ze toch ook al? Of was dat die andere zeikerd?quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:13 schreef pullup het volgende:
Die krukken passen niet, te klein, die gaat last van haar rug krijgen zo![]()
Jawel... steeds maar bleren of die en die even haar krukken wil aangeven...quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:13 schreef utopia2.0 het volgende:
Die gaat dus niets meer doen daar.................
Liever in der reet, weet je meteen dat het goed gaat....quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:14 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Nope, dezelfde.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:15 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Dat had ze toch ook al? Of was dat die andere zeikerd?
Wist ik niet maar zat er in natuurlijkquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:15 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Dat had ze toch ook al? Of was dat die andere zeikerd?
Ja maar die dokter zei een paar spuiten en je loopt stukken beterquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
jawel dus, niets aan te doen, toen was ze 12, maar doet interessant, want is haar zwemcarriere
Inderdaad. Als ze werkelijk wat had, zou ze haar voet omhoog moeten leggen.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:14 schreef Prulke het volgende:
Doktert had niks gezegd over krukken. Maar veel plezier ermeegeen excuus om in je nest te 'leggen'
Zeggen ze ook altijd als ik zit te webcammenquote:
whut??? vies doktertjequote:Op donderdag 21 juni 2018 22:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar die dokter zei een paar spuiten en je loopt stukken beter
Ik betwijfel of Christel dit ook zo ziet. Die heeft vast een fijn gevoel nu.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Wordt vreselijk in de zeik genomen en heeft niets doorHelemaal happy die domme kut
Kabel van de Webcamquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:16 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Zeggen ze ook altijd als ik zit te webcammen
quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:16 schreef Prulke het volgende:
[..]
Ik betwijfel of Christel dit ook zo ziet. Die heeft vast een fijn gevoel nu.
Jeff wil haar het fluitje meegeven voor als ze gevallen is, net als opa Flodder
Nee Christel niet denk ik.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:16 schreef Prulke het volgende:
[..]
Ik betwijfel of Christel dit ook zo ziet. Die heeft vast een fijn gevoel nu.
Jeff wil haar het fluitje meegeven voor als ze gevallen is, net als opa Flodder
Het zijn haar Baby's en gaan mee naar huis over 15 maanden.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Wordt vreselijk in de zeik genomen en heeft niets doorHelemaal happy die domme kut
Lekkere buurman ben jijquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik deed even alsof ik bij de buurvrouw zat
Vreselijk he.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:14 schreef Prulke het volgende:
Doktert had niks gezegd over krukken. Maar veel plezier ermeegeen excuus om in je nest te 'leggen'
daarom aandachtshoerquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:18 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Vreselijk he.
Een ontstekinkje, pijnstiller, 7 dagen rust. Verder niks.
En haar verhalen daarna werden elke keer erger.
Ze heeft nog veel pijn.Kwallebal.
oud wijf met ouwewijvenkwaaltjes, verpakt in een 19jarigequote:Op donderdag 21 juni 2018 22:18 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Vreselijk he.
Een ontstekinkje, pijnstiller, 7 dagen rust. Verder niks.
En haar verhalen daarna werden elke keer erger.
Ze heeft nog veel pijn.Kwallebal.
ja .. zo kom je daar niet mee weg hequote:Op donderdag 21 juni 2018 22:12 schreef mazaru het volgende:
Tjongejongejonge geen woorden voor. Tenminste ik heb er wel woorden voor. Maar die schrijf ik niet op
quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ja .. zo kom je daar niet mee weg he
tikken kreng
Ik heb beloofd deze week niet te vloekenquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tikken kreng
[..]
tikken kreng
Viel mij ook al op dat ze lekker tam isquote:
Ehhh..ik ben 70 plus en mij zul je niet horenquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
oud wijf met ouwewijvenkwaaltjes, verpakt in een 19jarige
[..]
tikken kreng
ja doei, waarom in godsnaamquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb beloofd deze week niet te vloeken
Van juf Christel moest ze beloven haar schoenen nu wel vast te doen.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
Even serieus,Sanne had beter een paar goede schoenen mee kunnen nemen.Ze loopt nu op afgetrapte Nikes.Die gaat daar heel snel weer door haar enkel.
over 2 dagen op tv:quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
Die rooien hebben ook altijd wat te zeuren.
wie mot dat doen danquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:14 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Daarom, niks aan de hand. Ze heeft ook geen brace of steunkeusachtig ding bij zich. Echt, slaat nergens opquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
Even serieus,Sanne had beter een paar goede schoenen mee kunnen nemen.Ze loopt nu op afgetrapte Nikes.Die gaat daar heel snel weer door haar enkel.
ze had niet moeten gaanquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:15 schreef snetje het volgende:
[..]
Jawel... steeds maar bleren of die en die even haar krukken wil aangeven...
quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
Die rooien hebben ook altijd wat te zeuren.
quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
betalen pannenkoek met je 1 stream (denk ik)
Ideale Samenlevingquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:24 schreef FloJo het volgende:
over 2 dagen op tv:
sanne heeft veel pijn.
dokter komt langs, het is drama.
sjon de bouwer weet raad.
sjon red het verblijf van sanne door goede krukken te maken.
iedereen blij
quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:14 schreef FloJo het volgende:
pfffff. vrouwen?!
het is dat ik er van houd, maar dit is niet normaal.
met stotterpoederquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat zit HItske Adrian te vergitigeh?
quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ghostbuster heeft gratis streams voor je
quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het valt mij een beetje op dat Hiske iedereen voor haar karretje wil spannen.
Rooiesquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wij ook.quote:
Ik ook niet, maar ik dacht dat dat kwam omdat ik niet de hele dag heb kunnen kijken.quote:
Wie GB?quote:
johquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
quote:
Tuurlijk gaan die dingen pijn doen in je oksel. Ze maken ze tegenwoordig niet voor niets zonder okselsteunquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:27 schreef Prulke het volgende:
Okselpijn van de krukken![]()
Morgen pillen slikken, ik ga het echt doen. Soooooow he, helemaal naar de klote.
Ah, ze is krUkervaringsdeskundige ook.
Adriaan had zelf een moeilijke dag gisteren, zoals ik het begreep van Jessie had het te maken met sterfdag van zijn moeder (?). Dit wilde hij vertellen in de groep maar krabbelde terug.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:27 schreef MariaElena2018 het volgende:
Adriaan stopt 2 boterhammen in zijn zak en gaat aan Hiske vragen wat er aan de hand was. Ongemakkelijke situatie zegt Hiske stonden we daar allemaal en jij liep weg. Adrian gaat zo ook jog even naar Mike en naar Jessie
Yep.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
wie heeft nu en aua fuss? sanne toch
quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nu niet meer waarschijnlijkmaar ik zit vol
mot drie keer lezen ookquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
Kon je zelfs dat niet?quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:30 schreef Ghostbuster het volgende:
het zijn net van die pleuris steltlopers van vroeger
lkk boze haarzakjes in je okselquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Tuurlijk gaan die dingen pijn doen in je oksel. Ze maken ze tegenwoordig niet voor niets zonder okselsteun
Ja, maar Jessie nam de krukken even.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ik moest ook aan die enkelbrekers denken toen ik ze zag.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:30 schreef Ghostbuster het volgende:
het zijn net van die pleuris steltlopers van vroeger
Mooi detailquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
lkk boze haarzakjes in je oksel
![]()
![]()
![]()
quote:
Ze zal nu wel denken:quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:31 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
En nu loopt ze met 2 voeten en die idiote krukken.
Sorry.Deze was niet grappig.quote:
Karma hequote:Op donderdag 21 juni 2018 22:32 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ze zal nu wel denken:
Kut!!! Nu moet ik heel de tijd zo lopen anders denken ze dat ik nergens last van heb.
quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:32 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ze zal nu wel denken:
Kut!!! Nu moet ik heel de tijd zo lopen anders denken ze dat ik nergens last van heb.
als je bezopen bentquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Onvoorstelbaar dat je zo blij kan zijn met een paar krukken.
man manquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:33 schreef mazaru het volgende:
Breek je been! Breek je been! Breek je beeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenn![]()
[ afbeelding ]
Die schuifelt zichzelf vanzelf een herniaquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:31 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
En nu loopt ze met 2 voeten en die idiote krukken.
Okee.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou toen was het gewoon lompigheid hoor
quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:33 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat haar zielige meisjes act eindelijk vruchten heeft afgeworpen.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
En ik snap geen hol van geen enkele bewoner. Wat een vreemd stel mensen bij elkaarquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik snap geen reet van geen ene ruzie vandaag
Het is net scream wat er achteraan wandeldquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:33 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Vreselijke meidenquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:36 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Het is net scream wat er achteraan wandeld
Oh ik dacht dat je man man zei omdat ik hoop dat ze haar been breektquote:
Dat kind is echt niet goed in d'r knipperbolquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Sanne OMA hou je taai eh daar boven
WTF Waar komt die vandaan?quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Sanne OMA hou je taai eh daar boven
Eindelijk de volle aandachtquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je man man zei omdat ik hoop dat ze haar been breekt
Dat is ze zelf ook vergeten.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:36 schreef Prulke het volgende:
Ik zie de tut nu bewegingen maken (met gewicht op beide voeten)ze heeft echt geen idee hoe ze zich nu neerzet.
Ik zou niet durven gokken op welke enkel ze last van heeft.
Mike is leuk! Hij moet alleen die stalker kwijtraken.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:38 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Typische bierpraat van Mike
[ afbeelding ]
Waarom regelen ze geen scootmobiel voor Sanne?quote:
Die komt morgenquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Waarom regelen ze geen scootmobiel voor Sanne?
Die gaat nu echt last van haar rug krijgenquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:40 schreef Prulke het volgende:
Ze is die krukken nu al beu en het mooie is, door die drama-act zal ze er nog daaaaagen aan vast zitten![]()
Of ze is morgen genezen dankzij haar gebeden
Ohw fuck ze heeft de religie troef nog. Ik hoop dat ze te dom is om die te trekkenquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:40 schreef Prulke het volgende:
Ze is die krukken nu al beu en het mooie is, door die drama-act zal ze er nog daaaaagen aan vast zitten![]()
Of om de dag van 1 kruk een stukje afzagen.quote:
Waarom niet 'n dwangbuis en 'n brancardquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Waarom regelen ze geen scootmobiel voor Sanne?
Heb ik niets van meegekregen.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:29 schreef Prulke het volgende:
[..]
Adriaan had zelf een moeilijke dag gisteren, zoals ik het begreep van Jessie had het te maken met sterfdag van zijn moeder (?). Dit wilde hij vertellen in de groep maar krabbelde terug.
quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Of om de dag van 1 kruk een stukje afzagen.
Of 1 van de krukken doorzagen, 3 stappen zetten en Sanne die op d'r muil gaatquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Of om de dag van 1 kruk een stukje afzagen.
Gisteren was de dag dat A3 zijn moeder 22 jaar geleden overleed.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:41 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Heb ik niets van meegekregen.
Naar voor Adriaan.
Ze begint morgen met haar pillen. Die gaat morgen al zeggen dat die pillen heel goed helpen.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:40 schreef Prulke het volgende:
dat heeft ze al dus maakt niet uitquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die gaat nu echt last van haar rug krijgen
Verrek ja. Zou me niks verbazen.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:43 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ze begint morgen met haar pillen. Die gaat morgen al zeggen dat die pillen heel goed helpen.
Ze trekt zelfs af en toe een sprintjequote:Op donderdag 21 juni 2018 22:43 schreef mazaru het volgende:
En ze loopt ineens weer mank. Vanmiddag had ze het even niet in de gaten en liep ze normaal.
Ik haat aanstellers![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pin me er niet op vast hoor. Zo begreep ik het van Jessie. Maar ik viel binnen op het moment dat het boeltje al ontploft was.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:41 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Naar voor Adriaan.
Ze zegt dat ze het heeft. Maar dat mens is gewoon een klaagbankquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:43 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
dat heeft ze al dus maakt niet uit
#metooquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:43 schreef mazaru het volgende:
En ze loopt ineens weer mank. Vanmiddag had ze het even niet in de gaten en liep ze normaal.
Ik haat aanstellers![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er kwam net toch ook een gifje voorbij dat ze aan het dansen was?quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:43 schreef mazaru het volgende:
Ik haat aanstellers![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rene, daar was ik fan vanquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Rene dr maar in dan
die doet Krissie wel
we motten iets he
achterlijke zooi daar
Heb ik hier eerder gepost.In een gesprek met Christel beet zij hem toe;wie heeft jou dan wel niet opgevoed.Terwijl ze had kunnen weten dat zijn moeder al 22 jaar niet meer leeft.Ik was zo boos geworden als ik hem was.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:41 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Naar voor Adriaan.
Was Sanne.Ik maakte het gifje.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er kwam net toch ook een gifje voorbij dat ze aan het dansen was?
Of was Sanne dat niet?
Nee dat was die andere met die zogenaamde versleten heupquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er kwam net toch ook een gifje voorbij dat ze aan het dansen was?
Of was Sanne dat niet?
Verstandig. Kan het ook niet tegen hem gebruikt worden.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:42 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Gisteren was de dag dat A3 zijn moeder 22 jaar geleden overleed.
Door alle toestanden heeft hij verder maar niks gezegd, vertelde hij straks tegen Jessie
Oh Aggie zegt Sanne.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee dat was die andere met die zogenaamde versleten heup
Nee, dat is licht dat erop schijnt. Door die gele flappen is het net alsof er licht achter brandt.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:43 schreef FloJo het volgende:
ze hebben verlichting in de plee/douche!!!!
hoe dan? [ afbeelding ]
Pinguin on XTC.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit gifje bedoelt werd
[ afbeelding ]
Sorry, die post heb ik gemist.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heb ik hier eerder gepost.In een gesprek met Christel beet zij hem toe;wie heeft jou dan wel niet opgevoed.Terwijl ze had kunnen weten dat zijn moeder al 22 jaar niet meer leeft.Ik was zo boos geworden als ik hem was.
quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:47 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Van een half uurtje geleden.
Ja die bedoelde ik.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eigenlijk erger dan erg. En daar kijken we naar. In de hoop dat het hele U2 beter gaat worden.Tis nu allemaal een slechte slapstickquote:
Ik heb nog nooit gehoord dat je van zwemmen een versleten heup kan krijgen. Er wordt zelfs aangeraden om te gaan zwemmen als je heupproblemen hebtquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:48 schreef Prulke het volgende:
Toch geloof ik het heupprobleem van Jessie wel weer.
Ik ook en dat is echt Jessie.....quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan die twee en hun klachten niet meer uit elkaar houdenquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik.
Is dat Jessie.
Ik dacht Sanne.
Da's Jessie inderdaadquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee toch, dat was Jessie......Sanne heeft een witte jas altijd aan.....
Yep, dat wel. Ik heb dat zelf ook en af en toe behoorlijk pijn (maar ja, ouderdom he).Ik zie het bij Jessie hetzelfde. Canabis olie helpt heel goedquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:48 schreef Prulke het volgende:
ze zoeken nog kandidatenquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:49 schreef Chanel5 het volgende:
John is hartstikke gek dat hij die krukken gemaakt heeft...ja ik zou haar harses er mee inslaan!!!!
Hier speelde ze vrolijkheidquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en enkeltje naar huis!quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:49 schreef Chanel5 het volgende:
John is hartstikke gek dat hij die krukken gemaakt heeft...ja ik zou haar harses er mee inslaan!!!!
Ik verwar ze sowieso steeds.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:49 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik kan die twee en hun klachten niet meer uit elkaar houden
bouwlampen? dat is stroomquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:49 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Is geen licht, is reflectie van de bouwlampen op dat gele plastic.
Dit dusquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Eigenlijk erger dan erg. En daar kijken we naar. In de hoop dat het hele U2 beter gaat worden.Tis nu allemaal een slechte slapstick
Het hoe en wat is me ook een raadsel, maar geloof best dat er iets niet helemaal goed zit in haar heup of rug.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord dat je van zwemmen een versleten heup kan krijgen. Er wordt zelfs aangeraden om te gaan zwemmen als je heupproblemen hebt
Zo'n loopje faket niemand iddquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:48 schreef Prulke het volgende:
Ligt ook niet aan jou.Ik maakte nogal boos om die opmerking.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:47 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Sorry, die post heb ik gemist.
Wat een trut die Christel
quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:49 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Hier speelde ze vrolijkheid
in de regen
Wat is er met haar?quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hits hou je bek
pak een stuk schors
Ik denk dat er iets niet helemaal goed in dr kop zitquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:51 schreef Prulke het volgende:
[..]
Het hoe en wat is me ook een raadsel, maar geloof best dat er iets niet helemaal goed zit in haar heup of rug.
Zeker weten......bij binnenkomst al terwijl ze er zelf niks over zei zaten we hier al te gissen wat ze mankeerde.....quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:48 schreef Prulke het volgende:
wat nietquote:
Klopt. Soms loopt ze echt "verkeerd"van de pijn. Kan heel goed.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zeker weten......bij binnenkomst al terwijl ze er zelf niks over zei zaten we hier al te gissen wat ze mankeerde.....
Ze zwemt als de beste ook.Gisteren deed ze even de vlinderslag.Ik zou na 2 slagen verzuipen.quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord dat je van zwemmen een versleten heup kan krijgen. Er wordt zelfs aangeraden om te gaan zwemmen als je heupproblemen hebt
Het is uit eindelijk allemaal niks. De bewoners niet en deze Utopia niet.quote:
Ik blijf kijken in de hoop dat het beter wordtquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is uit eindelijk allemaal niks. De bewoners niet en deze Utopia niet.
ze deed een prima update aan Volindebroekquote:Op donderdag 21 juni 2018 22:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zeker weten......bij binnenkomst al terwijl ze er zelf niks over zei zaten we hier al te gissen wat ze mankeerde.....
geen infrarood bij talpa?quote:Op donderdag 21 juni 2018 22:52 schreef Inca het volgende:
[..]
Mogen ze niet aankomen anders hebben wij geen beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |