ik ook, zal je mee werken moeten, Brandon zegt het ziet er leuk uit toch.quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:25 schreef sjampoeh het volgende:
ik erger me dood aan john , 'ken' er niks an doen
rustig rustig zegt ze ook nog, ik moet toch wat pakken, wordt niet goed van die man.quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
Niet eronder lopen,dan krijg je hem op je knar.
Dat weet Jian.quote:
Is van John.quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:31 schreef cobain1994 het volgende:
Hoe komen ze aan die accuboormachine?
Hij is installateur, vandaar.quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij heeft de bouw kwaliteiten van een kleuter
Deze is voor John, de andere krijgen ook allemaal zo'n afdak en dan nog 5 kleinere voor elke kipquote:
Een tafelkleed?quote:
nou dat is ook een beetje het idee.. dat als het regend ze droog kunnen zitten en droog kunnen koken..quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Winddicht? dan kan hij er beter een eetkamer van maken.
quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Deze is voor John, de andere krijgen ook allemaal zo'n afdak en dan nog 5 kleinere voor elke kip
Richard laadt de accu`s op voor 5 euro per keer.quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:34 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
is maar te hopen dat hij gauw leeg is, schroeven met de hand er in draaien..
Jammer jammer jammer...quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Richard laadt de accu`s op voor 5 euro per keer.
die wil overal geld uit halen ..dat kost toch nooit aan 5 euro stroom zon accu opladen?quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
die wil overal geld uit halen ..dat kost toch nooit aan 5 euro stroom zon accu opladen?
wanneer komt die kloothommel weer danquote:Op donderdag 21 juni 2018 17:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk premium stroom. Dan gaat de accu een stuk langer mee.quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
die wil overal geld uit halen ..dat kost toch nooit aan 5 euro stroom zon accu opladen?
Zaterdag volgens mij.quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wanneer komt die kloothommel weer dan
Nee gisteren was de sterfdag van a3 z'n moeder, 22 jaar geledenquote:Op donderdag 21 juni 2018 17:39 schreef MariaElena2018 het volgende:
Het Larense tentenkamp, ze zijn in Blaricum ook niet blij met de dagjes mensen die Naar de eettent van Gordon komen, te klein dorp, teveel auto’s zal in Laren ook veel ergernis opwekken dit.
Jessie en Mike zijn op pad, biertje en Mike zijn moeder 22 jaar overleden, gedichtje gemaakt voor familie thuis, Jessie wil ook post van thuis. Mike was twijfelachtig met zijn eigen post.
ja zag mijn foutje, al verbeterdquote:Op donderdag 21 juni 2018 17:40 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Nee gisteren was de sterfdag van a3 z'n moeder, 22 jaar geleden
Een windstoot erop en hij ligt in de vijver.quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:46 schreef chufi het volgende:
Staat nog niet helemaal lekker stevig ...
Niet bepaald nee, als er iemand dronken is en er tegen aan loopt, valt dat hele ding in elkaarquote:Op donderdag 21 juni 2018 17:46 schreef chufi het volgende:
Een keer windkracht 6/7 en ze slapen weer in de buitenlucht..quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:46 schreef chufi het volgende:
Dit wordt geen slaap gelegenheid.. Belangrijkste is dat ze droog kunnen zitten buiten als het regent..quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:47 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Een keer windkracht 6/7 en ze slapen weer in de buitenlucht..
maar ik weet het nu alquote:Op donderdag 21 juni 2018 17:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb anders Chanel ook al uitgelegd hoe het zat
Dat vindt ik niet leuk..quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit wordt geen slaap gelegenheid.. Belangrijkste is dat ze droog kunnen zitten buiten als het regent..
Anders ik wel.quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wat heeft die Jeffry een engelen geduld,ik was al lang weggelopen.
quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:53 schreef Bumfuzzle het volgende:
John doet even voor hoe je moet zagen.
quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wat heeft die Jeffry een engelen geduld,ik was al lang weggelopen.
John zeurt en is koppig.quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:56 schreef Bonken het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ze hebben de grootste lol
Dat zie ik toch even anders.quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:56 schreef Bonken het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ze hebben de grootste lol
Niet echt een huisje.quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:59 schreef utopia2.0 het volgende:
Sowwww..........zijn ze een huisje aan het bouwen?..............
Een overkapping bij het eetgedeelte.quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:59 schreef utopia2.0 het volgende:
Sowwww..........zijn ze een huisje aan het bouwen?..............
Dus ze gaan er nich in pitte........quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:00 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Niet echt een huisje.
Eerder een afdakje van zeil.
Dat is zo, maar dat gemopper van hem vinden ze volgens mij alleen maar grappig. Of doet hij de hele middag al zo?quote:
Okay........En vreten doen ze de gehele dag, dus niet onbelangrijk.........quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een overkapping bij het eetgedeelte.
quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:02 schreef MariaElena2018 het volgende:
Oh oh geen schroeven en spijkers
quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:02 schreef MariaElena2018 het volgende:
Kippenhok slopen, had ie toch al niks meequote:Op donderdag 21 juni 2018 18:04 schreef Bumfuzzle het volgende:
Misschien in de strontput.
Daar lagen van de week ook schroeven in.
Hij en Mike moeten het ook wel een beetje alleen doen en Jeff helpt mee, de rest staan of hangen er een beetje bij.........Die nieuwe plofkip(Gerrit alias Gaait) steekt zijn handen ook niet uit de bekende mouw.........quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:06 schreef Yaksa het volgende:
Ook te weinig panlatten besteld.
Geweldige bouwer die John.
wat moetie nu weer bewijzen?quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:07 schreef Bumfuzzle het volgende:
Adriaan loopt nu heel demonstratief met twee gieters
Sukkeltje.
Dat hij een sukkel is..........Je kunt toch wel lezen..quote:
Weet ik niet.quote:
een flinke regenbui is ook wel grappig als de boel inzakt door het gewichtquote:Op donderdag 21 juni 2018 18:14 schreef PTLe het volgende:
Ach nee hé …….een windvlaag en dag onder dakje .![]()
sufkutjes
[ afbeelding ]
Ik ben antie Adriaantjequote:Op donderdag 21 juni 2018 18:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Ons Adriaantje word hier wel heul erg verheerlijkt door sommigen............Knaapje lokt sommige discussies rond zijn persoontje ook wel een beetje zelf uit........
ik vind het maar een....sukkeltjequote:Op donderdag 21 juni 2018 18:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Ons Adriaantje word hier wel heul erg verheerlijkt door sommigen............Knaapje lokt sommige discussies rond zijn persoontje ook wel een beetje zelf uit........
Adriaantje wil zich niet aan passen in samen levingquote:Op donderdag 21 juni 2018 18:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Een geboren buitenstaander...........quote:
Die paaltjes zijn toch hopelijk wel diep de grond in geslagen en cement erin gestort?quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:14 schreef PTLe het volgende:
sufkutjes
[ afbeelding ]
Neequote:Op donderdag 21 juni 2018 18:18 schreef Bonken het volgende:
[..]
Die paaltjes zijn toch hopelijk wel diep de grond in geslagen en cement erin gestort?
waaihoutquote:Op donderdag 21 juni 2018 18:16 schreef Charmian het volgende:
wat voor hout gebruiken ze voor dat ding, ziet er ook niet echt stevig uit
Dan moet hij optyfen naar huis........quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Adriaantje wil zich niet aan passen in samen leving
ja zitten niet voor niks al gaten in, maar gewoon weer zonder na te denken rammen met die spijkersquote:Op donderdag 21 juni 2018 18:17 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ik had er nooit spijkers doorheen geslagen..
Je kan het toch straktrekken met touw
En zijn anderhalve boonplantjes maar mee nemenquote:Op donderdag 21 juni 2018 18:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan moet hij optyfen naar huis........![]()
En dan te bedenken dat het zeil niet waterdicht is...quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:14 schreef PTLe het volgende:
sufkutjes
[ afbeelding ]
Wind en plastiek niet om aan te horen ,quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:21 schreef Charmian het volgende:
ligt het aan mijn boxjes of is het geluid ruk?
of rekening houden met de groepquote:Op donderdag 21 juni 2018 18:22 schreef PTLe het volgende:
[..]
En zijn anderhalve boonplantjes maar mee nemen![]()
![]()
Je hebt er zelfs speciale bevestigingsmaterialen voor.quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja zitten niet voor niks al gaten in, maar gewoon weer zonder na te denken rammen met die spijkers
Ik bel de Gamma.quote:
Dat ding ligt morgen om......ze hebben geen eens poeren gebruikt een goeie windstoot en hij vliegt de lucht in.....ze kunnen hem ook niet verzwaren.....quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:02 schreef MariaElena2018 het volgende:
Poeren?quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat ding ligt morgen om......ze hebben geen eens poeren gebruikt een goeie windstoot en hij vliegt de lucht in.....ze kunnen hem ook niet verzwaren.....
Dat lukt hem nooit het is een egoist .quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
of rekening houden met de groep
(Poer (bouwkunde)) Een poer is in de bouwkunde een ondersteuning, bedoeld om de krachten uit een bouwwerk over te dragen op de ondergrond of op de paalfundering.quote:
Kweet niet of ik het goed schrijf, maar bedoel van die stalen dingen die de grond in gaan en waar ze de palen in vast schroeven......quote:
gevalletje Ivan 2.0 ander persoon maar dezelfde reacties.quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Idd,leerzame COS.quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:25 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
(Poer (bouwkunde)) Een poer is in de bouwkunde een ondersteuning, bedoeld om de krachten uit een bouwwerk over te dragen op de ondergrond of op de paalfundering.
Weer wat geleerd
quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kweet niet of ik het goed schrijf, maar bedoel van die stalen dingen die de grond in gaan en waar ze de palen in vast schroeven......
Jij vergelijkt Adriaan met Ivan?........quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:26 schreef goldback het volgende:
[..]
gevalletje Ivan 2.0 ander persoon maar dezelfde reacties.
Waar is Rowan btwee?quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij vergelijkt Adriaan met Ivan?........
geweldig deze vergelijkingquote:Op donderdag 21 juni 2018 18:26 schreef goldback het volgende:
[..]
gevalletje Ivan 2.0 ander persoon maar dezelfde reacties.
Hij doet tenminste nog wat daar............quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:28 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik wordt nu toch wel heel nieuwsgierig naar het huis van John, volgens mij moet bij hem allles snel,
Adriaan is niet te vergelijken.......ja, klein beetje met Chris......ook geen groepsmens en van vele een lievelingetje hier......quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
nee, slechts de soort reacties op beide heren.quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ivan is ook niet te vergelijken hoorquote:Op donderdag 21 juni 2018 18:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Adriaan is niet te vergelijken.......ja, klein beetje met Chris......ook geen groepsmens en van vele een lievelingetje hier......
Valt me vaker op, bij John komt de wind maar uit één richting.....quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:28 schreef Yaksa het volgende:
Mike: Gaat deze kant ook dicht?
John: Ja, want de wind komt daarvandaan.
Tsja, en morgen komt de wind uit een andere hoek.
Chris was normaler, Adriaantje is lichtelijk ontoerekeningsvatbaar..........quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Adriaan is niet te vergelijken.......ja, klein beetje met Chris......ook geen groepsmens en van vele een lievelingetje hier......
ik vergelijk slechts de manier van reageren hier op het forum.quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee durfde dat niet te tikken.......er is er maar één.quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ivan is ook niet te vergelijken hoor
Vlak Chris ook niet uit met steen.......en ja ik weet dat hij getergd werd maar toch had de gevolgen veel erger kunnen zijn......en dus ontoerekeningsvatbaar.quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Chris was normaler, Adriaantje is lichtelijk ontoerekeningsvatbaar..........
Dan nemen ze maar een olielamp.quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
Christel;het is wel heel donker hè.
quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:31 schreef goldback het volgende:
[..]
ik vergelijk slechts de manier van reageren hier op het forum.
Ach flikker er een stapel takken in en steek het aan.......quote:
Adriaan en ontoerekeningsvatbaarquote:Op donderdag 21 juni 2018 18:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vlak Chris ook niet uit met steen.......en ja ik weet dat hij getergd werd maar toch had de gevolgen veel erger kunnen zijn......en dus ontoerekeningsvatbaar.
Calais is er niets bij.quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:34 schreef Yaksa het volgende:
Het begint aardig op een opvangkamp voor vluchtelingen te lijken.
Anders kan Sjampie niet ziet wat er gebeurt...quote:
Wat heeft die trut nu weer?.............quote:
De dokter is vandaag geweest,het kan wel 8 maanden duren met haar enkels.quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat heeft die trut nu weer?.............
Dan snap ik niet waarom ze niet naar huis gaat.......quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De dokter is vandaag geweest,het kan wel 8 maanden duren met haar enkels.
het ging over de manier van reageren op dit forum over de betreffende heren.quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee durfde dat niet te tikken.......er is er maar één.![]()
![]()
![]()
en die is?quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:31 schreef goldback het volgende:
[..]
ik vergelijk slechts de manier van reageren hier op het forum.
Sneu. En ik lees hier alleen maar dat ze zich aansteltquote:Op donderdag 21 juni 2018 18:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De dokter is vandaag geweest,het kan wel 8 maanden duren met haar enkels.
Of dat het zeil bij die spijkers afscheurt als het gaat waaien.quote:
misschien kunnen ze er wat luikjes inknippen voor wat meer lichtquote:Op donderdag 21 juni 2018 18:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
Christel;het is wel heel donker hè.
roestige spijkers die overal heen waaien en die kuthoeren erin trappenquote:Op donderdag 21 juni 2018 18:38 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Of dat het zeil bij die spijkers afscheurt als het gaat waaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach die dokter lult gewoon met haar mee joh............quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:38 schreef Bonken het volgende:
[..]
Sneu. En ik lees hier alleen maar dat ze zich aanstelt
quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
roestige spijkers die overal heen waaien en die kuthoeren erin trappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bovenstaand bericht is een column.
fanatieke voorstanders die alles leuk en schattig en aandoenlijk vinden en fanatieke tegenstanders die hem een egocentrische autist vinden.quote:
adriaan is schattigquote:Op donderdag 21 juni 2018 18:40 schreef goldback het volgende:
[..]
fanatieke voorstanders die alles leuk en schattig en aandoenlijk vinden en fanatieke tegenstanders.
#dtv je weet sellufquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
roestige spijkers die overal heen waaien en die kuthoeren erin trappenAls ze nu eens echt gingen hoereren, verdienden ze meer geld dan nu........Genoeg schuimpjes die er overheen willen.........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Doet ze dan ook.quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:38 schreef Bonken het volgende:
[..]
Adriaan is een eigenwijze dwarsligger.............En nuquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ze nu eens echt gingen hoereren, verdienden ze meer geld dan nu........Genoeg schuimpjes die er overheen willen.........
Denk ook dat het heel goed mogelijk is.......quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:38 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Of dat het zeil bij die spijkers afscheurt als het gaat waaien.
dat is ook zo.. maar blijft schattigquote:Op donderdag 21 juni 2018 18:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Adriaan is een eigenwijze dwarsligger.............En nu
Hmm ja. "Doet dit pijn?" Oww JAA "en hier?" Pffff.. AaArgh "nou mevrouwtje dat klinkt idd niet best"quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ach die dokter lult gewoon met haar mee joh............Wijf stelt zich aan....
Nee, dat niet, maar ze moeten allemaal een medische keuring hebben bij het entree, dus duidelijk een leuk `verhaallijn`quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:38 schreef Bonken het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:42 schreef BirdsEyeView het volgende:
Buienradar geeft de komende 14 dagen geen regen en niet veel wind
Schattig?...........Noem het eerder eigenwijs..........quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat is ook zo.. maar blijft schattig
john de bouwer ? uhuhquote:Op donderdag 21 juni 2018 18:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
kapot schamen moet ie zich
maar echt
tentje, hokje, huisje, hutje...morgen ga ik je overhorenquote:
Ja doei, zo leuk is Utopia nu ook weer niet dat ik mezelf geen lekker weer gunquote:Op donderdag 21 juni 2018 18:42 schreef BirdsEyeView het volgende:
Buienradar geeft de komende 14 dagen geen regen en niet veel wind
Als je bij elk pijntje al half dood bent, neem ik je niet meer serieus........Zelfde als die voetballers, die gaan er bij liggen, dat hun familie al geinformeerd moet worden dat hun dierbare gaat overlijden, maar een minuut later lopen ze weer als herboren bij..........Laten ze een keer met mij in ring stappen, kijken of ze dan nog zo snel opstaan..................Sanne is ook zo'n klassiek gevalletje.....quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:42 schreef Bonken het volgende:
[..]
Hmm ja. "Doet dit pijn?" Oww JAA "en hier?" Pffff.. AaArgh "nou mevrouwtje dat klinkt idd niet best"
quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:45 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ja doei, zo leuk is Utopia nu ook weer niet dat ik mezelf geen lekker weer gun
Da's dan ook weer waarquote:Op donderdag 21 juni 2018 18:45 schreef Bonken het volgende:
[..]
ik heb maar tuntjequote:Op donderdag 21 juni 2018 18:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
tentje, hokje, huisje, hutje...morgen ga ik je overhoren
ik woon er ver vanaf dus ik vote voor zware stormen de komende tijd in crailo en omstrekenquote:Op donderdag 21 juni 2018 18:45 schreef Bonken het volgende:
[..]
had je dat dan verwacht ?quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gerrit doet daar niet zo veel he nieuwe baldr?
serieus ook gewoonquote:
Alsof ik dat wil zien.quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:46 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Dan staan ze vast niet te douchen als je zo kijkt
quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je bij elk pijntje al half dood bent, neem ik je niet meer serieus........Zelfde als die voetballers, die gaan er bij liggen, dat hun familie al geinformeerd moet worden dat hun dierbare gaat overlijden, maar een minuut later lopen ze weer als herboren bij..........Laten ze een keer met mij in ring stappen, kijken of ze dan nog zo snel opstaan..................Sanne is ook zo'n klassiek gevalletje.....
Ja eigelijk wel in begin stadium dat er echte werkers in kwamenquote:
Jij bent ook een bikkel.......quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]heb ook gevoetbald hoor en ja soms had ik mega pijn stond toch ook weer op
quote:
Gaait kan ook nich anders........Die heeft geen klauwen om wat te doen, die moet het van zijn hersenen hebben en die heeft hij genoeg met zo'n waterhoofd............quote:
Hebben ze inderdaad zo terugverdient met die voorrijkosten.quote:
nog even het is sushi tijd daar!quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:49 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Hebben ze inderdaad zo terugverdient met die voorrijkosten.
quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gaait kan ook nich anders........Die heeft geen klauwen om wat te doen, die moet het van zijn hersenen hebben en die heeft hij genoeg met zo'n waterhoofd............
Die hadden meer geld, uitkeringquote:Op donderdag 21 juni 2018 18:49 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Fort Oranje zag er nog een stuk knapper uit..
[ afbeelding ]
Adriaan is die dwarsligger weet je nog........quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:50 schreef sjampoeh het volgende:
john wil ook wel
iedereen voor ?
alleen a3 niet ?
en 10 kilo aardappels, kunnen ze de hele week patat vretenquote:
Moeten ze volgens mij wel een heeeeeul lang verlengsnoer hebbenquote:Op donderdag 21 juni 2018 18:49 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Hebben ze inderdaad zo terugverdient met die voorrijkosten.
werden ze schlaufen ook in de tent?quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hoeren, noicke, nooit meer werken
viva la plastic topia
durf jij het aan
![]()
wel maar die hoeft nietquote:Op donderdag 21 juni 2018 18:50 schreef sjampoeh het volgende:
john wil ook wel
iedereen voor ?
alleen a3 niet ?
Kan ook op vuurquote:Op donderdag 21 juni 2018 18:51 schreef Tengano het volgende:
[..]
Moeten ze volgens mij wel een heeeeeul lang verlengsnoer hebben
ze heeft heeel hoog gezwommuhquote:Op donderdag 21 juni 2018 18:52 schreef Bramenstruik het volgende:
volgens mij heeft Jessie een manke poot omdat ze al vanaf haar vierde iedere dag naar de snackbar moest lopen
je hebt ook frituurpannen zonder stekkertjesquote:Op donderdag 21 juni 2018 18:51 schreef Tengano het volgende:
[..]
Moeten ze volgens mij wel een heeeeeul lang verlengsnoer hebben
ik ook water was drie meter diepquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:52 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Waarom schaffen ze niet gewoon een friteuse en een verlengsnoer aan van 4,5 kilometer? Richard kan de stekker er dan thuis inprikken.
Nou ja! Dat had ik van haar dus nooit verwacht. Zij sprak ze er eerder toch juist op aan?quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hits prima aangepast
ook kotsgeluiden![]()
helaas nog geen sushi maar dat is een kwestie van tijd.quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:52 schreef BirdsEyeView het volgende:
Alweer patat bestellen.
Merkwaardig, nauwelijks een nagel om aan hun reet te krabben.
Maar ze hebben het allemaal ook wel rete druk natuurlijk.
Geen tijd om piepers te jassen of rijst te koken.
Ik begrijp het wel
nur essen .und kafeequote:Op donderdag 21 juni 2018 18:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
werden ze schlaufen ook in de tent?
1000 euro hoor ik netquote:Op donderdag 21 juni 2018 18:52 schreef BirdsEyeView het volgende:
Alweer patat bestellen.
Ik begrijp het wel
Kwestie van taken verdelen,quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:52 schreef BirdsEyeView het volgende:
Alweer patat bestellen.
Ik begrijp het wel
kon ze niet onder water? ik snap het niet want ze vertelt dat ze die heup al vanaf haar twaalfde heeft, een zwemcarriere lijkt me dan stug op die leeftijdquote:
Oh ja?quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
je hebt ook frituurpannen zonder stekkertjes
okequote:Op donderdag 21 juni 2018 18:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nur essen .und kafee
slapen allemaal eigen plek
Een farce.quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:53 schreef Tengano het volgende:
[..]
Kwestie van taken verdelen,
ze kunnen Sanne toch ook op de kooktaak zetten samen met wat hulp van wat andere dames.
Ze hadden toch laats 2 kratten laten komen, hertog jan, of zijn die alweer opquote:Op donderdag 21 juni 2018 18:52 schreef Bramenstruik het volgende:
ik zit nu ff te wachten op het biertje dat ze ook verdiend hebben
Ze zei direct daarna iets van: moet ik niet meer doen, neem ik vanzelf over.quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:53 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Nou ja! Dat had ik van haar dus nooit verwacht. Zij sprak ze er eerder toch juist op aan?
Dat is echt belachelijk! Dat krijgen ze nooit opquote:
snap daar niks van vind het zo raar dat ze dat doen.quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hits prima aangepast
ook kotsgeluiden![]()
mike wou 5 kratten bier bestellen vh weekendquote:Op donderdag 21 juni 2018 18:54 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Ze hadden toch laats 2 kratten laten komen, hertog jan, of zijn die alweer op
sanne wilde een blik knakworsten en soepquote:Op donderdag 21 juni 2018 18:53 schreef Tengano het volgende:
[..]
Kwestie van taken verdelen,
ze kunnen Sanne toch ook op de kooktaak zetten samen met wat hulp van wat andere dames.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaand bericht is een column.
quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:55 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]lekker link vind ik datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
't Was wel na een SL. Dus zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:55 schreef Yaksa het volgende:
Aan een kant is het grijze zeil er al weer van af.
Ingrijpen van de Febo misschien?
makkelijk gezegtquote:Op donderdag 21 juni 2018 18:54 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ze zei direct daarna iets van: moet ik niet meer doen, neem ik vanzelf over.
soms best lekkerquote:Op donderdag 21 juni 2018 18:56 schreef sjampoeh het volgende:
patat oorlog met ui
ach ja waarom niet
quote:Op donderdag 21 juni 2018 18:53 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Nou ja! Dat had ik van haar dus nooit verwacht. Zij sprak ze er eerder toch juist op aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |