Ok, doeiquote:
Heb je al wat met dat advies gedaan?quote:
sooooooooooowquote:Op donderdag 21 juni 2018 16:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je al wat met dat advies gedaan?
Je bent een slet die meerdere keren kan klaarkomen, neem ze allemaal
Denk dat die jongen iets te veel inkt heeft gesnoven.quote:
Wie?quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk dat die jongen iets te veel inkt heeft gesnoven.
Die shemaleneuker Remcoquote:
Waarom ben je zoquote:
Zal jij voor een MDL arts of voor een tandarts gaan.quote:Op donderdag 21 juni 2018 16:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je al wat met dat advies gedaan?
Je bent een slet die meerdere keren kan klaarkomen, neem ze allemaal
nquote:Op donderdag 21 juni 2018 17:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zal jij voor een MDL arts of voor een tandarts gaan.
Zou als ik jou was voor een soa-test gaanquote:Op donderdag 21 juni 2018 17:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zal jij voor een MDL arts of voor een tandarts gaan.
Wejooquote:Op donderdag 21 juni 2018 17:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zou als ik jou was voor een soa-test gaan
Waarom doe je altijd zo onzeker bij vrouwen zonder relatie die seksueel actief zijn?quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zou als ik jou was voor een soa-test gaan
je mag haar toch niet neuken dus kap maarquote:Op donderdag 21 juni 2018 17:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom doe je altijd zo onzeker bij vrouwen zonder relatie die seksueel actief zijn?
Die wens heb ik ook niet, staan honderden wachtenden voor mij ook bij die recordpoging van haar. :squote:Op donderdag 21 juni 2018 17:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
je mag haar toch niet neuken dus kap maar
Sowwwwquote:Op donderdag 21 juni 2018 18:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die wens heb ik ook niet, staan honderden wachtenden voor mij ook bij die recordpoging van haar. :s
gewoon even bellenquote:Op donderdag 21 juni 2018 19:38 schreef Catkiller het volgende:
Jongens ik moet schoenen retourneren bij Zalando maar ben de shit voor op de doos kwijt wat nu
Ik ben autistisch dat kan ik nietquote:
dat wordt lastig danquote:Op donderdag 21 juni 2018 19:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben autistisch dat kan ik niet
Huilen in een hoekje om je weggegooid geldquote:Op donderdag 21 juni 2018 19:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben autistisch dat kan ik niet
"Tranquilooooo"quote:
15 uur voor gewerkt gvdquote:Op donderdag 21 juni 2018 19:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Huilen in een hoekje om je weggegooid geld
Zo zeggen ze rustig in die taal ik denk ik leg het maar uit haha.quote:
ja, dat weet ik.quote:Op donderdag 21 juni 2018 19:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo zeggen ze rustig in die taal ik denk ik leg het maar uit haha.
Oh die met die lelijke spleet tussen haar tandenquote:
Ik onderschat je altijd, komt door je pohi denk ik.quote:
zou goed kunnenquote:Op donderdag 21 juni 2018 19:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik onderschat je altijd, komt door je pohi denk ik.
Ik verdien heel veel maar ik krijg heel weinig xDquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2018 19:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh die met die lelijke spleet tussen haar tanden
Leuke man die Carloquote:
Ik heb mijn achternaam veranderd naar Ragnarssonquote:Op donderdag 21 juni 2018 20:00 schreef LCMS het volgende:
Die Kroatische achternamen lijken nog meer op elkaar dan die van het Chinese of IJslandse elftal
Hey.quote:Op donderdag 21 juni 2018 20:25 schreef LCMS het volgende:
Het is hier wel rustig he, de laatste dagen
Hans, vriend der scquote:Op donderdag 21 juni 2018 20:25 schreef LCMS het volgende:
quote:Op donderdag 21 juni 2018 20:31 schreef LCMS het volgende:
Nog steeds geen reactieNou dan ga ik wel weg
De Stervende Zwaan... stervend... stervend... stervend...quote:
Ik snap nu wel waarom ze allemaal van die stoere plakplaatjes hebben, dat compenseert nog een beetjequote:Op donderdag 21 juni 2018 20:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De Stervende Zwaan... stervend... stervend... stervend...
quote:Op donderdag 21 juni 2018 20:43 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik snap nu wel waarom ze allemaal van die stoere plakplaatjes hebben, dat compenseert nog een beetje
Komt omdat de sfeermaker prof weg isquote:Op donderdag 21 juni 2018 20:25 schreef LCMS het volgende:
waar is prof iddquote:Op donderdag 21 juni 2018 20:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt omdat de sfeermaker prof weg is
mooi zoquote:Op donderdag 21 juni 2018 20:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt omdat de sfeermaker prof weg is
dan is chloro dus ook wegquote:Op donderdag 21 juni 2018 20:46 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hij zei laatst: 'ik kom pas terug als Arsenal kampioen is' dus die zien we pas in 2037 weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |