Er werd gezegd Utopia gaat door: "De bewoners die ten tijde van de campagne in utopia zaten en de huidige bewoners mogen zich aanmelden voor Utopia2" . Dus op jouw plaatje staat Ivan er niet bij nee.quote:Op donderdag 21 juni 2018 12:29 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Waar zie jij Bas en Ivan:?
[ afbeelding ]
Veel mensen schijnen Johan geweldig te vinden. Ik vond er niks aan. Hoe die met beau omging omdat die niet met hem naar bed wilde bijv.quote:Op donderdag 21 juni 2018 12:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik zie alleen een verbolgen Johan met zijn kont tegen de krib......ik denk dat ik heel wat gemist heb.![]()
Alleen nog maar opwarmen dan, nom nom nomquote:Op donderdag 21 juni 2018 12:33 schreef Bumfuzzle het volgende:
Lekker, die eieren in de volle zon
Zo worden ze alvast een beetje voorgegaard.
Bas tweede van rechtsquote:Op donderdag 21 juni 2018 12:29 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Waar zie jij Bas en Ivan:?
[ afbeelding ]
Alleen de bewoners ten tijde van de campagne.quote:Op donderdag 21 juni 2018 12:33 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Er werd gezegd Utopia gaat door: "De bewoners die ten tijde van de campagne in utopia zaten en de huidige bewoners mogen zich aanmelden voor Utopia2" . Dus op jouw plaatje staat Ivan er niet bij nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |