quote:Op donderdag 21 juni 2018 12:46 schreef krabje het volgende:
[..]
mee eensmaar dan wel 3 nieuwe met een uitgesproken mening en daar heel sterk in zijn.
Sanne: Dus de komende week volledig rust!quote:Op donderdag 21 juni 2018 12:47 schreef sjampoeh het volgende:
ja hoor, niet sjouwen en rustig houden ..maar toch ook in beweging blijven
ja rare diagnosequote:Op donderdag 21 juni 2018 12:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Sanne ontsteking? heeft ze koorts voet warm of hoe ziet dokter dat?
quote:Op donderdag 21 juni 2018 12:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
cremmetje voor de tufes bulten
tape voor de enkel
ontstekings remmers voor het gewricht
en accuzuur lotion voor dr stembanden
![]()
![]()
Nee.quote:
Geen idee hoe die man erbij komt. Je zou denken als iemand al weken met een ontsteking in haar voet loopt dat je aan de buitenkant ook wel iets zou zienquote:Op donderdag 21 juni 2018 12:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Sanne ontsteking? heeft ze koorts voet warm of hoe ziet dokter dat?
Ja heeft geen koorts enzo en toch komt hij met deze diagnosequote:
bij mij werd de enkel helemaal naar links en rechts gedraaid .. niet zo f wat drukkenquote:Op donderdag 21 juni 2018 12:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee hoe die man erbij komt. Je zou denken als iemand al weken met een ontsteking in haar voet loopt dat je aan de buitenkant ook wel iets zou zien
[ afbeelding ]
op jouw leeftijdquote:Op donderdag 21 juni 2018 12:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Krissie over dr pissie
antibiotica is best pittig
Pieter ; nou nee hoor
je hebt nog wat bloed in de urin e. en daar moeten we vanaf
heb je pijn bij het zeiken
Kriss; nee
Pieter ; nog een controleren ..of er nog wat zit
z.o.n nog vervolg
d kans dat er iets aan de hand is
op jouw leefttijd ..denk het niet
Krissie pissie ; .. wrd gerustgesteld
ze haddne het over steen
ben 44 he
Pieter ; niet zo oud toch
we houden het in de gaten
Voorlopig niet, want de TV dokter is op het terrein, gaat hem weer niet worden vandaag ben ik bang...quote:Op donderdag 21 juni 2018 12:50 schreef renevanlaaren het volgende:
komen er nog nieuwe of kan ik een dutje gaan doen
quote:Op donderdag 21 juni 2018 12:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Voorlopig niet, want de TV dokter is op het terrein, gaat hem weer niet worden vandaag ben ik bang...
Ja, ook hoe z e volledige zei.....quote:Op donderdag 21 juni 2018 12:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sanne: Dus de komende week volledig rust!
Toch heeft ze een guitig koppie, trap er niet in een guitig koppie is niet allesquote:
En dan geven ze antibiotica?quote:Op donderdag 21 juni 2018 12:51 schreef kaatje50 het volgende:
Wat hij bedoelt met ontsteking, is volgens mij irritatie. Je moet zijn uitspraak dan ook niet zien als een ontsteking in de vorm van pus e.d..
Dit is wel eens uitgelegd door een fysiotherapeut.
Maar eigenlijk hoor je haar er weinig over ...die moet zich dan ook wel storen aan het gezanik van Sannik....quote:
Jahh of botverzieking, of enkelscharnierverkromming dan wel chonische voetzoolverlepping.. roep maar watquote:Op donderdag 21 juni 2018 12:54 schreef freaky40 het volgende:
Dat is al vrij jong, last van artrose hebben.
Krijgt ze antibiotica? Dat heb ik dan gemist. Dan is het inderdaad raar.quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2018 12:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh of botverzieking, of enkelscharnierverkromming dan wel chonische voetzoolvelepping.. roep maar wat
Eens, we wisten het al toen ze binnenkwam en je hoort haar er bijna nooit overquote:Op donderdag 21 juni 2018 12:56 schreef snetje het volgende:
[..]
Maar eigenlijk hoor je haar er weinig over ...die moet zich dan ook wel storen aan het gezanik van Sannik....
ontstekings remmerquote:Op donderdag 21 juni 2018 12:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Krijgt ze antibiotica? Dat heb ik dan gemist. Dan is het inderdaad raar.
quote:Op donderdag 21 juni 2018 12:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jeff komt ook ff vragen
methadon .. kan dat aangevuld worden
Pieter, komt goed
flikker het wel over het hek
Ibuquote:Op donderdag 21 juni 2018 12:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ontstekings remmer
biotica is niet genoemd
schandalig ditquote:Op donderdag 21 juni 2018 12:56 schreef jovencita01 het volgende:
Over privacy gesproken, artsen consult op de streamss
Zolang alle partijen (zowel arts als patient) ermee instemmen kan dat gewoon. Net als die ziekenhuis programma's op tv.quote:Op donderdag 21 juni 2018 12:56 schreef jovencita01 het volgende:
Over privacy gesproken, artsen consult op de streamss
Oké, dan klopt het toch. Pijnstiller met ontstekingsremmer (zijn volgens mij al die pijnstillers wel)quote:Op donderdag 21 juni 2018 12:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ontstekings remmer
biotica is niet genoemd
Oh is dat niet hetzelfde? Ben gelukkig niet zo op de hoogte van die dingenquote:Op donderdag 21 juni 2018 12:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ontstekings remmer
biotica is niet genoemd
tegen pijn en ontsteking en koortsquote:
Dat zal contractueel wel getackeld zijn. Niets aan de hand.quote:Op donderdag 21 juni 2018 12:58 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
Zolang alle partijen (zowel arts als patient) ermee instemmen kan dat gewoon. Net als die ziekenhuis programma's op tv.
Alleen met een volle broekquote:Op donderdag 21 juni 2018 12:59 schreef chufi het volgende:
dr Speelman is een bekende TV-dokter, die mag live op de streams... toch?
Kan ook gewoon leerzaam zijn voor degenen die het herkennen of gaan herkennen bij henzelf of anderen. Heeft imho niet echt met ramptoerisme te maken.quote:Op donderdag 21 juni 2018 12:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja ik heb het geluid ook af staan, stelletje ramptoeristen hier BAH
Gestoken door de clitorismug?quote:Op donderdag 21 juni 2018 13:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hitske ook zo ff naar Dr Volindebroek
dikke puist .. bult op de schaamheuvel
Ik zou mijn posts niet al te serieus nemenquote:Op donderdag 21 juni 2018 13:00 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
Kan ook gewoon leerzaam zijn voor degenen die het herkennen of gaan herkennen bij henzelf of anderen. Heeft imho niet echt met ramptoerisme te maken.
Ja maar bij zenuwpijnen is Ibu wel het beste maar is best zooi jaquote:Op donderdag 21 juni 2018 13:01 schreef sjampoeh het volgende:
ook weer diclofenac![]()
ibu kan gewoon (hoor toch andere verhalen daarover)
Aiii..die Show gaat dus niet meer door, jammer zag er wel aandoenlijk uitquote:Op donderdag 21 juni 2018 13:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Sanne had niet mank hoeven lopen dusbedankt dokter
Toch helpt Diclofenac beter en samen nog beter......quote:Op donderdag 21 juni 2018 13:01 schreef sjampoeh het volgende:
ook weer diclofenac![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2018 13:03 schreef Jemoederniet het volgende:
Hiske heeft een enorme puist tussen haar schouders.
Kan dokter Bibber daar even naar kijken en evt uitknijpen?
Ibu is écht troepquote:Op donderdag 21 juni 2018 13:01 schreef sjampoeh het volgende:
ook weer diclofenac![]()
Bij de volgende accuwissel ligt de zooi klaar.. same old same oldquote:Op donderdag 21 juni 2018 13:06 schreef freaky40 het volgende:
Dokter regelt alles, en schrijft niets op...ach ja, de streams draaien en bij de Febo schrijven ze mee....toch...
Zenderdraadjequote:Op donderdag 21 juni 2018 13:06 schreef mazaru het volgende:
Allemachtig! Die heeft een flinke ritssluiting. Daar heb ik hem nog nooit over gehoord?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |