abonnement Unibet Coolblue
pi_179938290
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 09:18 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

*O*

Koeien ^O^ O+
TREKKEEEEERS :Y

Runderboergoden > Varkensuntermenschen
pi_179938297
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 09:18 schreef Slabber het volgende:

[..]

TREKKEEEEERS :Y
COMBINE'S!! ):O
Weggegaan en opgerot
pi_179938339
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 09:19 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

COMBINE'S!! ):O
combines ;(
pi_179938429
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 09:23 schreef Slabber het volgende:

[..]

combines ;(
bijna Niks mooiers als een hakselaar.

Tevens vind ik varkens ook wel de bom, al is de dierverzorging daar minder leuk.
Weggegaan en opgerot
pi_179938702
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 09:28 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

bijna Niks mooiers als een hakselaar.

Tevens vind ik varkens ook wel de bom, al is de dierverzorging daar minder leuk.
Ik woon aan de rand van een dorp waar veel import-westerlingen wonen ('Want het is hier zo lekker rustig')

Niks is zo leuk om dan met een dikke gierton het land vol te baggeren. De verschrikking en walging op het gezicht van die mensen is prijsloos.
pi_179938788
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 09:50 schreef Slabber het volgende:

[..]

Ik woon aan de rand van een dorp waar veel import-westerlingen wonen ('Want het is hier zo lekker rustig')

Niks is zo leuk om dan met een dikke gierton het land vol te baggeren. De verschrikking en walging op het gezicht van die mensen is prijsloos.
Ik ben wel eens recht uit de varkensstal de Jumbo binnengelopen, moest nog 1 ding hebben.
Die gezichten waren geweldig.

Het is ook wel echt heel goor, ik vind het ook nasty als klanten recht uit de stal bij ons binnenkomen.
Weggegaan en opgerot
pi_179938816
Terechte klacht. Insecten zijn de Fransen van het dierenrijk.
pi_179939019
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 09:58 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

Ik ben wel eens recht uit de varkensstal de Jumbo binnengelopen, moest nog 1 ding hebben.
Die gezichten waren geweldig.

Het is ook wel echt heel goor, ik vind het ook nasty als klanten recht uit de stal bij ons binnenkomen.
Niks is ook zo ranzig als de varkenslucht die je hebt, ik heb wel eens een varkensboer gesproken die ook toegeeft dat als je t fulltime doet je ook niet meer van die geur afkomt.
pi_179939046
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:15 schreef Slabber het volgende:

[..]

Niks is ook zo ranzig als de varkenslucht die je hebt, ik heb wel eens een varkensboer gesproken die ook toegeeft dat als je t fulltime doet je ook niet meer van die geur afkomt.
Vooral die beren zijn erg. Ik heb vroeger een tijd bij een slagerij gewerkt. Meestal werden de beren die voor vlees werden gefokt gesteriliseerd. Er kwam wel eens een half varken binnen bij ons die niet geholpen was. Die konden we direct terug sturen. Die geur van dat vlees is zo erg, dat kan je niet verkopen. Ranzig.
pi_179939094
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:18 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Vooral die beren zijn erg. Ik heb vroeger een tijd bij een slagerij gewerkt. Meestal werden de beren die voor vlees werden gefokt gesteriliseerd. Er kwam wel eens een half varken binnen bij ons die niet geholpen was. Die konden we direct terug sturen. Die geur van dat vlees is zo erg, dat kan je niet verkopen. Ranzig.
Albert Heijn had er ook een handje van berenvlees te verkopen. Dan gooi je het in de pan, en dan krijg je die lucht ook gewoon een tijd lang niet uit je huis. Met het half gebakken vlees zo terug naar de winkel gegaan, en zo gauw ik het zakje open trok werd de manager er bijna zelf ziek van. Nadat ik twee keer terug ben gegaan in een korte tijd koop ik ook geen vlees meer bij de AH.
pi_179939155
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:20 schreef Slabber het volgende:

[..]

Albert Heijn had er ook een handje van berenvlees te verkopen. Dan gooi je het in de pan, en dan krijg je die lucht ook gewoon een tijd lang niet uit je huis. Met het half gebakken vlees zo terug naar de winkel gegaan, en zo gauw ik het zakje open trok werd de manager er bijna zelf ziek van. Nadat ik twee keer terug ben gegaan in een korte tijd koop ik ook geen vlees meer bij de AH.
Terecht. Die geur krijg je moeilijk weg inderdaad.
pi_179939164
Ik zeg tijd voor een agrarisch subforum!
Weggegaan en opgerot
pi_179939183
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:24 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Ik zeg tijd voor een agrarisch subforum!
Of open een eigen topic over het boerenleven waar iedereen vragen kan stellen en je zelf het een en ander vertelt. Ik zou dat serieus wel volgen.
pi_179939194
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:25 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Of open een eigen topic over het boerenleven waar iedereen vragen kan stellen en je zelf het een en ander vertelt. Ik zou dat serieus wel volgen.
Hier ook
pi_179939202
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:25 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Of open een eigen topic over het boerenleven waar iedereen vragen kan stellen en je zelf het een en ander vertelt. Ik zou dat serieus wel volgen.
Misschien geen gek idee, er is nog veel onwetendheid over de sector, maar volgens mij vinden de meeste het toch wel interessant.
Weggegaan en opgerot
pi_179939223
quote:
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:25 schreef Monopoly het volgende:
Wie zou je moeten aanschrijven voor zo'n subforum evt?
pi_179939251
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:27 schreef Slabber het volgende:

[..]

[..]

Wie zou je moeten aanschrijven voor zo'n subforum evt?
Danny.

Maar misschien eerst eens beginnen met een Topic in GC?
Weggegaan en opgerot
pi_179939293
quote:
10s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:29 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

Danny.

Maar misschien eerst eens beginnen met een Topic in GC?
Zie ik graag tegemoet
pi_179939888
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:32 schreef Slabber het volgende:

[..]

Zie ik graag tegemoet
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:25 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Of open een eigen topic over het boerenleven waar iedereen vragen kan stellen en je zelf het een en ander vertelt. Ik zou dat serieus wel volgen.
Bij deze, graag tips en opmerkingen voor de OP.
Weggegaan en opgerot
pi_179940246
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 11:15 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

[..]

Bij deze, graag tips en opmerkingen voor de OP.
Een mooie banner bovenaan het topic. Kleine uitleg wie je bent en wat je doet. (let wel op je anonimiteit, vertel - maar niet te veel!)
Een mooie anekdote of verhaal in de OP wat je hebt mee gemaakt wat interessant is, en een paar plaatjes van je werkplek.
[Ik ben boer] Vraag me alles deel 1 ofzoiets.
  donderdag 21 juni 2018 @ 12:08:20 #71
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_179940644
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 09:58 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

Ik ben wel eens recht uit de varkensstal de Jumbo binnengelopen, moest nog 1 ding hebben.
Die gezichten waren geweldig.

Het is ook wel echt heel goor, ik vind het ook nasty als klanten recht uit de stal bij ons binnenkomen.
Zo ooit vanuit school koeien wezen scheren voor de winter. Heb nog nooit zoveel ruimte gehad in de trein en bus ;)
Vlak daarna had ik mijn eigen auto al, maar wel vaker dat je nog even snel onderweg wat moet halen en dat mensen zo dicht op je gaan staan in de rij. Om Dan snel maar weer een stapje terug te doen omdat je zo'n lekkere veegeur om je heen hebt hangen. Altijd weer leuk.

Varkens moest ik zelf altijd weer even aan wennen, stinkt in het begin (daarna wen je eraan en valt het wel mee), maar koeien vind ik best fijn ruiken.
Maar het allerergste zijn mannelijke geiten. Gatver wat stinken die beesten.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_179941364
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:08 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Zo ooit vanuit school koeien wezen scheren voor de winter. Heb nog nooit zoveel ruimte gehad in de trein en bus ;)
Vlak daarna had ik mijn eigen auto al, maar wel vaker dat je nog even snel onderweg wat moet halen en dat mensen zo dicht op je gaan staan in de rij. Om Dan snel maar weer een stapje terug te doen omdat je zo'n lekkere veegeur om je heen hebt hangen. Altijd weer leuk.

Varkens moest ik zelf altijd weer even aan wennen, stinkt in het begin (daarna wen je eraan en valt het wel mee), maar koeien vind ik best fijn ruiken.
Maar het allerergste zijn mannelijke geiten. Gatver wat stinken die beesten.
Ooit tussen de kippen gestaan? Dat vond ik de hardste stinkers altijd.
Weggegaan en opgerot
pi_179941387
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juni 2018 11:42 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Een mooie banner bovenaan het topic. Kleine uitleg wie je bent en wat je doet. (let wel op je anonimiteit, vertel - maar niet te veel!)
Een mooie anekdote of verhaal in de OP wat je hebt mee gemaakt wat interessant is, en een paar plaatjes van je werkplek.
[Ik ben boer] Vraag me alles deel 1 ofzoiets.
Goeie, ga ik zo mee aan de slag. Mocht iemand tijd hebben voor een banner wordt dat zeer gewaardeerd. Ik heb intussen ook nog werk te doen NL. ;)
Weggegaan en opgerot
  donderdag 21 juni 2018 @ 13:06:08 #74
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_179941649
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:00 schreef Monopoly het volgende:
Terechte klacht. Insecten zijn de Fransen van het dierenrijk.
Godver. :') (y).
And so is the past
  donderdag 21 juni 2018 @ 13:17:21 #75
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_179941820
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:48 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

Ooit tussen de kippen gestaan? Dat vond ik de hardste stinkers altijd.
Ooit 1 keer kippen ingevangen, dat was 1 keer en nooit weer. Behalve dat het echt dramatisch zielig was was het idd niet te harden. Ben van de combi stof, stank en ellende letterlijk over mijn nek gegaan.
Sindsdien mijd ik grote kippenstallen ;)
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')