vgm was het een fabriekstaart van de aldi ofzoquote:Op woensdag 20 juni 2018 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar kwam die appeltaart vandaan? KFC?
Gadverdamme die zijn echt tering smerig.quote:Op woensdag 20 juni 2018 14:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vgm was het een fabriekstaart van de aldi ofzo
mijn moeder doet uiteraard de boodschappen
Hahahahaquote:Op woensdag 20 juni 2018 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En een kalender van de Chinees met koi karpers uit 2016
En moeders mag weer alle bloedsporen en levenloze cavialichaampjes opruimenquote:Op woensdag 20 juni 2018 14:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er gaan een hoop cavia's rondgeschopt worden
Waarom?quote:Op woensdag 20 juni 2018 14:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dit is hans als hij ash ziet
Mijn broer was niet zo. Druk ventje en drukke puber met veel strugglesquote:Op woensdag 20 juni 2018 14:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Volgens een agent zijn heftige kleine kinderen later rustige pubers, dus heb hoop
Is niet zo, ik spreek uit ervaringquote:Op woensdag 20 juni 2018 14:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Volgens een agent zijn heftige kleine kinderen later rustige pubers, dus heb hoop
Dat was een mooi momentquote:Op woensdag 20 juni 2018 14:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hans liet een paar grote boze k's vallen tegen ash laatst
Gemaakt van Chinese kindertjesquote:Op woensdag 20 juni 2018 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gadverdamme die zijn echt tering smerig.
[..]
Hahahaha![]()
gemaakt van rijstpapier of van dat kunststof geweven?
quote:Op woensdag 20 juni 2018 14:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Is niet zo, ik spreek uit ervaring
quote:Op woensdag 20 juni 2018 14:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hans liet een paar grote boze k's vallen tegen ash laatst
quote:Op woensdag 20 juni 2018 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gemaakt van Chinese kindertjes
Nee, nee, neequote:
om nom nomquote:Op woensdag 20 juni 2018 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, nee, nee
Gewoon gemalen chinese kindjes.
Oh wowquote:Op woensdag 20 juni 2018 14:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
KLB / [KLB SC]Snot
je kunt het nog teruglezen
Daarom ruiken die kalenders altijd zo naar zosk.quote:Op woensdag 20 juni 2018 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, nee, nee
Gewoon gemalen chinese kindjes.
Ik kom juist dan niet omdat jij dat niet wil hebben.quote:Op woensdag 20 juni 2018 14:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet je er s'avonds maar zijn
ja hij doet hier wel altijd alsof hij maagd is maar ondertussen alle vrouwelijke SC'ers aflebberenquote:Op woensdag 20 juni 2018 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh wowen weer iets wat ik niet wist... dat hans en madelief geneukt hebben wijo
quote:
Seaaauuxxxquote:
Alle? iel dat is wel vies.quote:Op woensdag 20 juni 2018 14:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja hij doet hier wel altijd alsof hij maagd is maar ondertussen alle vrouwelijke SC'ers aflebberen
en goed ook, madelief postte dag later dat ze naar de dokter moestquote:Op woensdag 20 juni 2018 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hier is iequote:Op woensdag 20 juni 2018 14:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
de zon moet hier nog doorbreken
klopt ook wel weerquote:Op woensdag 20 juni 2018 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kom juist dan niet omdat jij dat niet wil hebben.
Haha Hugo heeft het afdankertje van hansquote:Op woensdag 20 juni 2018 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
noel en tsjakka ookquote:Op woensdag 20 juni 2018 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
Maar apart, dus eigenlijk hebben hans en hugecool elkaar ook geneukt
Kwakcontactquote:Op woensdag 20 juni 2018 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
Maar apart, dus eigenlijk hebben hans en hugecool elkaar ook geneukt
die hans toch he wat een playerquote:Op woensdag 20 juni 2018 14:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en goed ook, madelief postte dag later dat ze naar de dokter moest
Koop een voet voor de parasol.quote:Op woensdag 20 juni 2018 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier is ie. Dus ik doe een poging tot zonnen. Maar de parasol waait dus steeds weg
.
Zekerquote:
Viesquote:
Haha fok inteeltquote:
Ik heb m op zijn kant zodat ik erachter kan liggen zonnen zonder dat half Duitsland m'n tieten ziet.quote:Op woensdag 20 juni 2018 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
die hans toch he wat een player
[..]
Koop een voet voor de parasol.
zou bijna honger krijgenquote:Op woensdag 20 juni 2018 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeker
Kan het aanraden als ontbijt of lichte lunch
Oh doe je topless? weinig kans sowieso dat mensen jouw tieten niet zien. Vanaf het ISS zie je die nog.quote:Op woensdag 20 juni 2018 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb m op zijn kant zodat ik erachter kan liggen zonnen zonder dat half Duitsland m'n tieten ziet.
iewhl zon jij met blote tietenquote:Op woensdag 20 juni 2018 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb m op zijn kant zodat ik erachter kan liggen zonnen zonder dat half Duitsland m'n tieten ziet.
is ze zo dik?quote:Op woensdag 20 juni 2018 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh doe je topless? weinig kans sowieso dat mensen jouw tieten niet zien. Vanaf het ISS zie je die nog.
Volgens mij niet maar de tieten wel.quote:
Overdrijven is ook een vakquote:Op woensdag 20 juni 2018 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh doe je topless? weinig kans sowieso dat mensen jouw tieten niet zien. Vanaf het ISS zie je die nog.
ik wacht nog op mijn beurtquote:Op woensdag 20 juni 2018 14:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
lol hebben jullie getapt op de tieten van samz ofzo
Klopt maar is wel leuk en ben zelf wel een beetje een overdrijvende dramaqueen somsquote:
Getapt? heb gewoon foto's gezien meer niet.quote:Op woensdag 20 juni 2018 14:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
dat lijkt me pijnlijk voor sammzquote:Op woensdag 20 juni 2018 14:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Staan gewoon in het pics only topic in lifquote:Op woensdag 20 juni 2018 14:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Foto's? Waar?quote:Op woensdag 20 juni 2018 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt maar is wel leuk en ben zelf wel een beetje een overdrijvende dramaqueen soms
[..]
Getapt? heb gewoon foto's gezien meer niet.
daar mag ik niet meer komen nadat ik een bruid dik had genoemdquote:Op woensdag 20 juni 2018 14:34 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Staan gewoon in het pics only topic in lif
Tardis stuurt regelmatig wat door hoezo?quote:
Jij vindt iedereen wel dik he. Ben je zelf een fatty dat je op anderen af moet geven?quote:Op woensdag 20 juni 2018 14:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
daar mag ik niet meer komen nadat ik een bruid dik had genoemd
Ah zo. Enjoy.quote:Op woensdag 20 juni 2018 14:35 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ingezoomd op je halfnaakte decolleté gaan rond via dm
Oh nee, ik dacht ergens op FOK!.quote:Op woensdag 20 juni 2018 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tardis stuurt regelmatig wat door hoezo?
of een biertje er op getapt? dat doet minder pijn dan met van die ijzeren zooltjes er op gaan dansen..quote:
Welke bruid?quote:Op woensdag 20 juni 2018 14:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
daar mag ik niet meer komen nadat ik een bruid dik had genoemd
Alleen diegene die jij zelf post.quote:
Ja geen ideequote:Op woensdag 20 juni 2018 14:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of een biertje er op getapt? dat doet minder pijn dan met van die ijzeren zooltjes er op gaan dansen..
Mooie bhquote:
Niks mis meequote:
Ja geen idee hoe zoks ruikt of mijn kalenderquote:Op woensdag 20 juni 2018 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom ruiken die kalenders altijd zo naar zosk.
ja inmiddels welquote:Op woensdag 20 juni 2018 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij vindt iedereen wel dik he. Ben je zelf een fatty dat je op anderen af moet geven?
Ik dacht even hakuna maar toen sprong die naar margaretha.quote:Op woensdag 20 juni 2018 14:40 schreef Der_Mann het volgende:
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #112 air max for the win
wow dit is echt een van de knapste dames die ik hier heb gezien
dat is niet de bedoelingquote:Op woensdag 20 juni 2018 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik dacht even hakuna maar toen sprong die naar margaretha.
Naar chinsese kindertjes.quote:Op woensdag 20 juni 2018 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe zoks ruikt of mijn kalender
Oke, bedankt.quote:
Hakuna heeft wel een beter figuur dan veel echte vrouwenquote:
Satésaus dus.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2018 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hakuna heeft wel een beter figuur dan veel echte vrouwen
echt hèquote:Op woensdag 20 juni 2018 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hakunaquote:Op woensdag 20 juni 2018 14:40 schreef Der_Mann het volgende:
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #112 air max for the win
wow dit is echt een van de knapste dames die ik hier heb gezien
Die wenkbrauwen zijn dan helaas wel weer getekend met een blok koolstofquote:
jammer dat ze al een aantal jaar is overleden en door een vloek eeuwig moet ronddwalenquote:Op woensdag 20 juni 2018 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Koolstof? Je bedoelt vast houtskoolquote:Op woensdag 20 juni 2018 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die wenkbrauwen zijn dan helaas wel weer getekend met een blok koolstof
het middenrif van hakuna heeft ongeveer dezelfde omvang als mijn bovenbeenquote:Op woensdag 20 juni 2018 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die wenkbrauwen zijn dan helaas wel weer getekend met een blok koolstof
ik ben zowaar ineens belangrijk hier, dus ik ben het helemaal vergetenquote:Op woensdag 20 juni 2018 14:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
staat Portugal op bij jou?
man man manquote:Op woensdag 20 juni 2018 14:43 schreef LCMS het volgende:
[..]
ik ben zowaar ineens belangrijk hier, dus ik ben het helemaal vergeten
hoe vind je het dat ash je populariteit heeft gegevenquote:Op woensdag 20 juni 2018 14:43 schreef LCMS het volgende:
[..]
ik ben zowaar ineens belangrijk hier, dus ik ben het helemaal vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |