Gewoon TR's zetten, meer heb je niet nodigquote:Op woensdag 20 juni 2018 13:13 schreef Kreator het volgende:
Gelukkig is er goede moderatie in r&p, drm. Dat scheelt.
Weet dat Samzz er zit, maar kom er nooit.quote:Op woensdag 20 juni 2018 13:13 schreef Kreator het volgende:
Gelukkig is er goede moderatie in r&p, drm. Dat scheelt.
Beter hou je dat zo ook.quote:Op woensdag 20 juni 2018 13:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weet dat Samzz er zit, maar kom er nooit.
Joah, is nog erger dan VBL, en dat zegt watquote:
Is er een WK dan?quote:Op woensdag 20 juni 2018 17:28 schreef rulerofdeath het volgende:
Gaat snel hier. Ik heb nog niet zoveel van het wk gezien
haha ja inderdaad. maar was ook als grapje bedoeltquote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er is wel iets van voetbal, want ik hoor ik elke ochtend er wel iets over
Serieus.. een grapje?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 13:13 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
haha ja inderdaad. maar was ook als grapje bedoelt![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet je maar geen grapjes met me uithalen
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 15:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet je maar geen grapjes met me uithalen
quote:Op zondag 24 juni 2018 13:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Beetje Duitsland en Mexico volgen, verder niet echt
quote:Op donderdag 28 juni 2018 08:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
in de laatste minuten een goal tegen krijgen, koekje van eigen deeg
Wat is daar nou weer te doen? ;iquote:
Pilschquote:Op zaterdag 30 juni 2018 12:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer te doen? ;i
He'j thuis ookquote:
Onnie.quote:Op woensdag 4 juli 2018 19:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Avontuurlijke globetrotter dat je der bent.
quote:
Toch half uurtje redelijke regen hier, daarna nog een half uurtje miezer. Liever dat dan niks.quote:
zoveel hebben wij niet gehad.quote:Op woensdag 25 juli 2018 23:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Toch half uurtje redelijke regen hier, daarna nog een half uurtje miezer. Liever dat dan niks.
Heb je een paar emmers voor ons?quote:Op donderdag 26 juli 2018 08:21 schreef Kreator het volgende:
Waar ik zat te eten bij Lonneker was het een flinke bui van een half uur.
Mijn 1e werkdag na 1,5 week en ik ben er alweer helemaal klaar mee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 14:00 schreef sjoemie1985 het volgende:
Goede middag allen, inmiddels alweer mijn 2e werkdagen na 3 weken vakantie.
Ik vond mijn superlike best grappig. Maar jij kennelijk niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 14:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn 1e werkdag na 1,5 week en ik ben er alweer helemaal klaar mee.
?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 14:22 schreef Kreator het volgende:
Ik vond mijn superlike best grappig. Maar jij kennelijk niet..
Ik superlikete (dit is geen woord) je op de wondere app van Tinder. Maar je deed niet eens een match.quote:
Had ik nog helemaal niet gezien johquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 14:22 schreef Kreator het volgende:
Ik superlikete (dit is geen woord) je op de wondere app van Tinder. Maar je deed niet eens een match.
Nee, ik wilde alleen superliken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 14:23 schreef Cue_ het volgende:
Maar als je me graag wil, kon j edat ook wel gewoon zeggen hoor?
Valt gelukkig reuze meequote:
dat gelukkig wel, hij is 's ochtends wat vroeger wakker maar verder weinig problemenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 00:19 schreef rulerofdeath het volgende:
Kan de kleine nog een beetje tegen de hitte?
Niet gekeken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 20:55 schreef Cue_ het volgende:
Vraag is vooral of m'n profiel verder wel goed is
quote:
geen last van de warmte en Slaapt' s nachts mooi door.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 08:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat gelukkig wel, hij is 's ochtends wat vroeger wakker maar verder weinig problemenen bij jullie?
Hoe heet je Spawn of Satan ookalweer? Lars, Luuk... iets in de richting toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
geen last van de warmte en Slaapt' s nachts mooi door.
Olivierquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe heet je Spawn of Satan ookalweer? Lars, Luuk... iets in de richting toch?
Ojaquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 18:41 schreef ReMcOrE het volgende:
Lars, Luuk, Olivier, weinig verschil voor J.
Donequote:Op donderdag 9 augustus 2018 18:08 schreef trein2000 het volgende:
GC / Hoe dicht wonen wij FOK!kers bij elkaar? (google maps)
Meld u allen hier, we zijn onder vertegenwoordigd
Googlemapd met markersquote:Op donderdag 9 augustus 2018 18:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Done
Is het eigenlijk een (volledig) interactieve kaart of gewoon een afbeelding?
Ikziequote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:00 schreef Cue_ het volgende:
Dacht eerst dat de nr's stonden voor de aantallen. Blijkt 't enkel een sequence te zijn
quote:
en nog een mooi eind buiten de hoeve. Jij nog verder dan mijquote:Op maandag 13 augustus 2018 06:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en wij in de Hoeve, daar zet Google Maps ons neer met 7482
ja klopt. Ik woon in de achterbuurt van haaksbergen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:35 schreef ReMcOrE het volgende:
Wouter, dat is wel heel dichtbij![]()
https://www.tubantia.nl/h(...)r-opgepakt~a8263a65/
toch jammer dat zo'n nette jongeman als jij in zo'n achterbuurt woontquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 20:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja klopt. Ik woon in de achterbuurt van haaksbergen.
Een paar weken geleden ook al politie in de straat gehad voor een andere bewoner.
ik dacht eigenlijk dat ik in de elitewijk woondequote:Op dinsdag 14 augustus 2018 20:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
toch jammer dat zo'n nette jongeman als jij in zo'n achterbuurt woont
helaas dus niet lijkt hetquote:Op zondag 26 augustus 2018 01:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik dacht eigenlijk dat ik in de elitewijk woonde
jazeker. Groeit goed enzo.quote:Op zondag 26 augustus 2018 08:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
helaas dus niet lijkt het
hoest verder dan, alles goed met kleine ruler?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |