Is gedaanquote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:17 schreef LCMS het volgende:
Gelukkig is Salah op tijd fit hoor, anders had het 3-0 gestaan
omgekochtquote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:21 schreef SideEffect het volgende:
Die Egyptenaren hebben zand in hun ogen, wat een domme fouten
ok queen bquote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:13 schreef VanderWoodsen het volgende:
Drug
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 21:01 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
ietwat groeiende na het zien van jouw enthousiasme
Let’s make love in the summertime
Nou nou nou, het land zelf kan er niks aan doen, het gaat om de inwonersquote:
Ik bedoel dan ook ..quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:32 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nou nou nou, het land zelf kan er niks aan doen, het gaat om de inwoners
Nou nou, de bevolking kan er niks aan doen, het komt door het ijzige klimaat daar.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:34 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nou nou, de bevolking kan er niks aan doen, het komt door het ijzige klimaat daar.
Nou nou nou, het klimaat kan er niks aan doen, dat komt door de verkwisting van fossiele brandstoffen in het westen.quote:
Dit is waarquote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:35 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nou nou nou, het klimaat kan er niks aan doen, dat komt door de verkwisting van fossiele brandstoffen in het westen.
Dan ken ik jou buurmanquote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:39 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Mijn oude buurman importeert altijd Russinnen, ik vind ze altijd wel tof, aardige mensen.
Dat kan als het dezelfde is waar de Russinnen na verloop van tijd niet wisten hoe snel ze weer in het vliegtuig moesten springen om te vertrekken, dan zeg ik ja, dan is het dezelfdequote:
Die Russinnen gebruiken hem alleen maar om naar nederland te kunnen komen, die springen niet in het vliegtuig maar gaan opzoek naar een rijke Nederlandse manquote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat kan als het dezelfde is waar de Russinnen na verloop van tijd niet wisten hoe snel ze weer in het vliegtuig moesten springen om te vertrekken, dan zeg ik ja, dan is het dezelfde
Nee dan is het niet dezelfde, ik ben wel mee geweest naar vliegveld, ik heb nog nooit zo snel iemand zien afscheid nemen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Die Russinnen gebruiken hem alleen maar om naar nederland te kunnen komen, die springen niet in het vliegtuig maar gaan opzoek naar een rijke Nederlandse man
Hoe rijk is rijk eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Die Russinnen gebruiken hem alleen maar om naar nederland te kunnen komen, die springen niet in het vliegtuig maar gaan opzoek naar een rijke Nederlandse man
zoiets als boekjesquote:Op dinsdag 19 juni 2018 22:21 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je bent rijk genoeg wanneer je alles kan kopen wat je maar wilt hebben
Maar ik ben tevreden met nietsquote:Op dinsdag 19 juni 2018 22:21 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je bent rijk genoeg wanneer je alles kan kopen wat je maar wilt hebben
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 22:28 schreef Amarantha het volgende:
Etto ik heb vandaag een tshirt gekocht met Darth Vader erop.
neen.. hou niet van stripsquote:Op dinsdag 19 juni 2018 22:45 schreef LCMS het volgende:
[..]
Lees jij wel eens boeken van Ollie B. Bommel?
Is niet echt een strip, maar oké. Ik wilde alleen aangeven dat hij net zo praat zoals jij hier, dus ik dacht misschien ben jij de zoon van Toonder ofzoquote:
alhier?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 22:46 schreef LCMS het volgende:
[..]
Is niet echt een strip, maar oké. Ik wilde alleen aangeven dat hij net zo praat zoals jij hier, dus ik dacht misschien ben jij de zoon van Toonder ofzo
Jaquote:Op dinsdag 19 juni 2018 23:00 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ben jij nog steeds zo’n enge griezel
Maak ik jou ook al bang?quote:
Fijn, ik zoek nog mensen die later in mijn kelder gevonden wordenquote:
Nee, no mods allowed only amaquote:Op dinsdag 19 juni 2018 23:14 schreef Vanillekwark het volgende:
Oke alleen lieve users mogen hier posten.
Hoe zit het met nare moderators? Mogen die hier posten?
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Gelukkig lijk ik op chris hemsworth
Ja dacht al, als alleen lieve moderators welkom zijn is Ama echt de enige die daarvoor in aanmerking komt.quote:
Jammerquote:Op dinsdag 19 juni 2018 23:18 schreef Vanillekwark het volgende:
Maar goed daar heb ik schijt aan wie hier gaat me tegen houden
waarom niet op zolderquote:Op dinsdag 19 juni 2018 23:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Fijn, ik zoek nog mensen die later in mijn kelder gevonden worden
Nou ja, waarom niet eigenlijkquote:Op dinsdag 19 juni 2018 23:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Waarom doe je de laatste tijd zo naar tegen me
Ik heb geen zolderquote:
Oh sry is niet mijn bedoelingquote:Op dinsdag 19 juni 2018 23:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Waarom doe je de laatste tijd zo naar tegen me
En hugo dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 23:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oh sry is niet mijn bedoeling
Ik vind jou en ama en Haags wel lieve mods
Dan moet ik zeker eerst op F5 drukkenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 23:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Omdat ik net die tekst bij het invulveld van dit topic heb weggehaald misschien
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 23:20 schreef LCMS het volgende:
bold italic underline strike sub sup img link listbullet spoiler quote quotesplits code php youtube flickr flickrset tweet me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |