Ik hoop dat er een mega mooie vrouw (als nieuwe bewoonster) van 28 binnen komt wandelen................quote:
En dat Mike verliefd wordt op het eerste gezichtquote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er een mega mooie vrouw (als nieuwe bewoonster) van 28 binnen komt wandelen................
En dat het wederzijds is....quote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dat Mike verliefd wordt op het eerste gezicht
Die is laaaang geen 28 meer. En niet knapquote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En dat het wederzijds is....Billy komt er maar in meid!
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Billy trekt hem uit elkaar, mot je hem niet gunnen.............quote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maakt niet uit.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:55 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Die is laaaang geen 28 meer. En niet knap
How how...........quote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:55 schreef mazaru het volgende:
Harde werkers! Vrouwen werken harder dan de mannen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Best wel een lange zit, maar voor wie er zin in heeft ......![]()
[ afbeelding ]
Centraal deel 1 - 18 juni 2018.
x6m8f3e
[ afbeelding ]
Centraal deel 2 - 18 juni 2018.
x6m8mee
Mike?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:57 schreef mazaru het volgende:
Laat IK Jeffrey zo die mensen ff bellen...
Rara wie zegt dat?
Dat zou zielig zijn. En wreed.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Billy trekt hem uit elkaar, mot je hem niet gunnen.............
Precies, Billy moet je niet loslaten op gewild vlees.........quote:
Jessesquote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:57 schreef mazaru het volgende:
Laat IK Jeffrey zo die mensen ff bellen...
Rara wie zegt dat?
Vout is met een D jonguh............Hey is voud............quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vout is met een D jonguh............Hey is voud............
Geen meesteres?..........quote:
Heeft Gaait Brandon al van zijn troon gestoten?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Geen meesteres?..........![]()
![]()
Ik denk dat Gaait nog wel een stempel gaat drukken daar.................
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Geen meesteres?..........![]()
![]()
Ik denk dat Gaait nog wel een stempel gaat drukken daar.................
Nope. Is een dagtaakquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:05 schreef pullup het volgende:
Heeft die jessie ook nog een ander eigen project behalve Mike?
[ afbeelding ]
Dat denk ik niet. Als een vlieg op de stroop.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:05 schreef pullup het volgende:
Heeft die jessie ook nog een ander eigen project behalve Mike?
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nope. Is een dagtaak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog niet, maar denk dat dat een kwestie van tijd is................quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:05 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Heeft Gaait Brandon al van zijn troon gestoten?
Vind het ook een jongen die wel verstandig is, hebben ze nog veel aan.........quote:
Ik zou met een driedelig kostuum aan gaan lopen van Hugo........quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:05 schreef freaky40 het volgende:
Dat achterlijke hoedje bij Jessie kan ook niet meer, zo overdressed daar...
In dit geval op de stront.............quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Als een vlieg op de stroop.
denk je ?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vind het ook een jongen die wel verstandig is, hebben ze nog veel aan.........
Ik geef het nog een kans schatzi.............quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
denk je ?
.. krijg meer de indruk dat het een gebakkenlucht Gozert is
Tussen die lompe boeren past Gaait idd niet erg tussen..............quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:10 schreef freaky40 het volgende:
Gerrit komt over als een betweter en pedant aanmatigend typetje naar de rest toe. Weet niet of hij daar thuis hoort.
En toen was het geen strontput maar 'n onder gelopen wijnkelderquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
![]()
![]()
Strontput gaat open
selie
Sjon, Jeff, Adrie
Sjon ; Oh kijk es hoe vol die staat
Mike en onze Rotterdammer zijn wel vant aanpakken............quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mike wil toch nog een keer de kringloop bellen
dan maar een tientje dr bij
Sjon zou grag bi datgesprek willen zijn
verdr wil sjon een plan bord maken
mbt bouwen ..ook tekeningen
planmatig paaltjes en dingen uitzetten
wat komt waar
de stromend water kraan wrd niet iingetekend
die is er niet
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mike en onze Rotterdammer zijn wel vant aanpakken............
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]...
nou indSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ziet het verkeerd..............Echt.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:25 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Stoffer en blik.
Servies voor 15 personen
2 pannen groot.
Pennenm schriften.
2 scheppen
Kruiwagen
WC bril
Prullenbak van +/- 20 liter
Gieter 10 liter
Kippengaas komt niet veel binnen.
Geen kippenhok maar wel honden hok.
Duur hondenhok van ¤65 hebt de krinloop wel.
Gotere zeilen
Wasmand
Was ton/tobbe
Agregator hebben ze wel eens.
Maarten gaat kijken.
Mike belt over uurtje terug.
John is goed bezig jonguhhh.....quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
sjon gaat ook gelijk ff het verkeer regelen![]()
![]()
ex ..afstortenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:32 schreef IkFok het volgende:
103 euro per uur was dit toch dus de tijd loopt
Een kleine maand stront.............Duurt effe.........quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:32 schreef IkFok het volgende:
Ja, grote zeikerds daar.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ex ..afstorten
gaat een flinke fractuur worden
Jezus en dan zeggen dat rioolbelasting duurder is....quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:32 schreef IkFok het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:32 schreef IkFok het volgende:
kunnen ze beter toch een goede toilet gaan makenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Een kleine maand stront.............Duurt effe.........
nog maar 16 euro en gisteren 60 euro beltegoed toegevoegd. Gaat goed daar.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Beltegoed staat nog op 16,- vlgs Mike
Rene Stronzuigert is inmidd al een halfuurtje aan de gang
de meter llopt door
dag 20 .. rond de 5 volwassen kakkers
telt u ff mee
Denk dat ze ook gewoon rekenen voor de tijd dat ze nog niet naar binnen mogen hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Beltegoed staat nog op 16,- vlgs Mike
Rene Stronzuigert is inmidd al een halfuurtje aan de gang
de meter llopt door
dag 20 .. rond de 5 volwassen kakkers
telt u ff mee
Is vergelijkbaar dit............quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
kunnen ze beter toch een goede toilet gaan maken
Hoe is het gelukt dat beltegoed op te waarderen?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:37 schreef IkFok het volgende:
[..]
nog maar 16 euro en gisteren 60 euro beltegoed toegevoegd. Gaat goed daar.
yeppp..quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:37 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Denk dat ze ook gewoon rekenen voor de tijd dat ze nog niet naar binnen mogen hoor.
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
Als dit elke 3 weken moet,is het een duur grapje.
't is eigenlijk best triest, dat ze sociaal zwakkeren laten betalen voor hun decadente verblijf daar.quote:
Ze zijn er zelf bij.............quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:45 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
't is eigenlijk best triest, dat ze sociaal zwakkeren laten betalen voor hun decadente verblijf daar.
Keutels zullen wel dikker worden..............quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:48 schreef BirdsEyeView het volgende:
Volgende ronde moet hij dikkere slangen meenemen.
Tussen de stront wroeten voor een paar schroeven...........quote:
Ons bunt zuunig.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Tussen de stront wroeten voor een paar schroeven...........
Best gemakkelijk als je zo bent.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
man man manquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
die Beerenburgerquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Met dank aan Hagenesie, het fragment van vorige week waar Adriaan Christel schijnheilig noemt ....![]()
[ afbeelding ]
Adriaan noemt Christel schijnheilig.
x6m8q62
Gelijk het die.........................quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:52 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Best gemakkelijk als je zo bent.
Even graaien en weer door.
Wat nu moeilijk doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Jah iddquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:53 schreef freaky40 het volgende:
Strontventje lijkt op Herman Finkers....
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gelijk het die.........................Ook echt niet mijn dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neanderthalers waren schoner vrees ik..............quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
man man man
maar echt....
zelfzorg zero ook he
tarrels en zow
quote:
Mot ie nu wel z'n klauwen gaan wassen waarmee die aan de strontpijp heb gezeten.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:59 schreef utopia2.0 het volgende:
Die John is eigenlijk best wel een goeierd..........
Ach maakt dat uit joh..............quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:00 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Mot ie nu wel z'n klauwen gaan wassen waarmee die aan de strontpijp heb gezeten.
Geen wetten, geen regelsquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:02 schreef Chanel5 het volgende:
Ze sturen een factuur, en hoe gaan ze die dan betalen?
Zijn vrouwtjequote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:00 schreef IkFok het volgende:
Is john in reallife zzp'r of heeft die een eigen bedrijf?.
Omdat die een keer zei dat zijn vrouw de administratie deed en hij het werk met de handjes
Wel een beetje luxe caravans dan.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:05 schreef formule het volgende:
[..]
Laat dan gewoon een paar stacaravans het terrein oprijden
Van die pauper Tabbert caravans.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:05 schreef formule het volgende:
[..]
Toiletje en douchie erin........quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wel een beetje luxe caravans dan.
Dat is nog steeds wat ze hopen ....quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:05 schreef formule het volgende:
[..]
Alles er op en eraanquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wel een beetje luxe caravans dan.
Dat zal hier vroeg of laat ook gaan gebeuren.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:12 schreef freaky40 het volgende:
Ze doen hier wel meer dan in Utopia 1 waar het toch veelal bank/vide hangen was door bepaalde iemanden....
Valt nog weinig te hangen hier 😂quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:12 schreef freaky40 het volgende:
Ze doen hier wel meer dan in Utopia 1 waar het toch veelal bank/vide hangen was door bepaalde iemanden....
Hangmatten voldoende aanwezig.......quote:
Volgens mij allemaal gelul geweest......quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:16 schreef formule het volgende:
Utopia 1 moest terug geven worden aan de natuur, Utopia 2 bestraat een bos
Peelen ander woord voor scrubbenquote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mefroi komt uit Adam he j
ze hoorde sjon zo roepen om een BBQ
dus dacht .. ik ga wat brengen
Wat aardig van die mevrouw.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
mefroi ik wil ff wat brengen en bbq en vlees schaal
15,-
Wie zeurt krijgt een beurt zullen ze achter wel denken ...net zolang tot ze niks meer durven te vragen...quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:34 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[ afbeelding ]Saskia komt met een BBQ voor John. Ze had John gehoord en deze mag overgekocht worden.
A joh! Doe eens gek ...Hallo....ik hoorde dat jullie wel zin in een biertje hebben en ook rondleidingen geven dus ik dacht.....quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:40 schreef IkFok het volgende:
nu nog een met een kratje bier en het is compleet
is besteld bij Riesquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:41 schreef chufi het volgende:
Ik hoorde ze ook praten over kratje bier .. Wie gaat rijden?
Snel wat vega burgers bestellen bij richard?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:41 schreef eskil het volgende:
Nou dan mag Adriaan wel wat extra bammetjes.
Vlees zat in vaginatische dozen. Dus A3aan vreet gewoon meequote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:41 schreef eskil het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:41 schreef eskil het volgende:
Nee hoor niet waar net gecremeerd is.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Snel wat vega burgers bestellen bij richard?
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:41 schreef Soulraven het volgende:
Ook ff roepen naar Adriaan, wat een Kutwijf.
Voor Adriaan zat er champignons bij en paprika. Cristel keek er speciaal naar dacht ik.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:41 schreef eskil het volgende:
Alsof ze dat zo gaan doenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[..]
Voor Adriaan zat er champignons bij en paprika. Cristel keek er speciaal naar dacht ik.
Maar misschien is alles wel voor Sjon.
Oh nou ben benieuwd.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[..]
Voor Adriaan zat er champignons bij en paprika. Cristel keek er speciaal naar dacht ik.
Maar misschien is alles wel voor Sjon.
Dat is wel handig.quote:
Tijd voor dat leuke roddelhutje.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:49 schreef chufi het volgende:
Het wordt tijd voor een schuurtje / tuinhuisje om al die spulletjes op te bergen
Kleding dombo bestel kledingquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:49 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Mike belt met de kringloop.
wordt gelijk doorverbonden met Maarten.
Krinlopp heb leeggen
Kruiwagen
15 liter topbbe
Stoffer en blik
1 grote 15 liter kookpan
6 litter
Grote pan
en een wok.
Volledig 12 delig servies
Thee potje er bij voor ¤19.-50
Voldoende vorken en messen maar slechts 5 lepels.
Geen schep en geen WC bril
Geen kippegaas, geen wc vril
Mike belt donderdag weer om te kijken of kringloop alles kompleet heeft.
Bovenstaande wat de kringloop nu heeft gaat ongeveer ¤50,- kosten
De Hemaquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:50 schreef Silves het volgende:
90 euro dus aan 2ehands rotzooi..blokker heeft sale, zo ook de action en meerdere winkels.
Vraag me af of de Action daar mag leveren. Anders zijn ze reuze dom bezig met die spullen.quote:
Dat klopt.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:54 schreef espri het volgende:
GM.
liggen de "dames" nu met etenswaar op de ogen terwijl Aad niks mag eten????
Action levert sowieso niet. En al zou het via Richard gaan. Je bent toch echt duurder uit hoor. Vind maar 12 deling servies voor 20 euro.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:54 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Vraag me af of de Action daar mag leveren. Anders zijn ze reuze dom bezig met die spullen.
Komkommerschijfjes. Deed mijn moeder (1912 zaliger ook al )quote:
richard mag toch shoppen waar hij wil?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:54 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Vraag me af of de Action daar mag leveren. Anders zijn ze reuze dom bezig met die spullen.
A3 is zelfvoorzienend. Maak je vooral niet druk om hemquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:54 schreef espri het volgende:
GM.
liggen de "dames" nu met etenswaar op de ogen terwijl Aad niks mag eten????
Rob bracht dat.quote:
Dat is waar maar vind het gewoon zeer hypocriet van ze.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:56 schreef chufi het volgende:
[..]
A3 is zelfvoorzienend. Maak je vooral niet druk om hem
starterset servies 16 delig 27.95 ..maar dan wel nieuw..bij de actionquote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:55 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Action levert sowieso niet. En al zou het via Richard gaan. Je bent toch echt duurder uit hoor. Vind maar 12 deling servies voor 20 euro.
Dit gaat om 12 van alles he.... Dus niet 12 dingen in zijn geheel.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
starterset servies 16 delig 27.95 ..maar dan wel nieuw..bij de action
Dacht dat ik John gister hoorde zeggen: vijftien platte en vijftien diepe borden.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:59 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dit gaat om 12 van alles he.... Dus niet 12 dingen in zijn geheel.
Zo ook bij Xenos, zo,n goedkoop starters servies, of ikea..quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja dat is...quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
zochten ze ja. Maar meneer had een set in de winkel goedkoop, 12 diepe, 12 platte, twaalf kleine borden, zelfs theekannetje zit erbij. Alleen lepels had hij maar 5 van.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:01 schreef eskil het volgende:
[..]
Dacht dat ik John gister hoorde zeggen: vijftien platte en vijftien diepe borden.
Ah oke.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:02 schreef Soulraven het volgende:
[..]
zochten ze ja. Maar meneer had een set in de winkel goedkoop, 12 diepe, 12 platte, twaalf kleine borden, zelfs theekannetje zit erbij. Alleen lepels had hij maar 5 van.
Kop en schotels.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:02 schreef Soulraven het volgende:
[..]
zochten ze ja. Maar meneer had een set in de winkel goedkoop, 12 diepe, 12 platte, twaalf kleine borden, zelfs theekannetje zit erbij. Alleen lepels had hij maar 5 van.
Ja, zo 1990quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:01 schreef eskil het volgende:
[..]
Dacht dat ik John gister hoorde zeggen: vijftien platte en vijftien diepe borden.
Een boom van houtquote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jessie;die houten boom ,daar komen jullie hangmatten aan.
Je verwacht het niet.quote:
Ze hebben ook heel veel houten stammetjes waar ze houten plakjes van zagen hoor en één van de dames zag ook een paar houten planken.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 16:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ze hebben ook heel veel houten stammetjes waar ze houten plakjes van zagen hoor en één van de dames zag ook een paar houten planken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |