Fallen Kingdom was gaaf hee, met die glazen bollen die zo gingen rollenquote:
Natuurlijk komt er een nieuw deel. Gewoon weer wat jaren wachten en een nieuw park beginnenquote:Op zondag 12 juni 2022 21:25 schreef egelhond het volgende:
Zet deel 7 maar vast in de agenda. Wereldwijd staat de teller al op bijna 390 miljoen dus het is al een groot succes de eerste week.
In de bios wel leuk om te zien met de actie inderdaad, maar het verhaal en dat stuk in de UK was om te janken.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Fallen Kingdom was gaaf hee, met die glazen bollen die zo gingen rollen
Huh dit was toch de allerlaatste 🤣quote:Op zondag 12 juni 2022 21:25 schreef egelhond het volgende:
Zet deel 7 maar vast in de agenda. Wereldwijd staat de teller al op bijna 390 miljoen dus het is al een groot succes de eerste week.
Ondanks dat deze slecht wordt ontvangen, maar money talks dus de volgende wordt van een nog lager niveau dan deze.quote:Op zondag 12 juni 2022 21:25 schreef egelhond het volgende:
Als mensen toch blijven gaan en de films toch winst maken ondanks de kwaliteit, waarom zou je dan idd nog moeite doen voor een goed verhaal?quote:Op maandag 13 juni 2022 13:40 schreef Xan21 het volgende:
[..]
Ondanks dat deze slecht wordt ontvangen, maar money talks dus de volgende wordt van een nog lager niveau dan deze.
Valt ook wel mee. De film is niet slecht. Alleen er had zoveel meer in kunnen zitten. Als je in slaap valt is een film slecht. Maar kwa dinos en actie zit deze film wel goed al duurt het eerste uur wat traagquote:
Die is echt slechter. Alleen Fallen Kingdom is slechter dan drie.quote:Op maandag 20 juni 2022 20:14 schreef DKUp het volgende:
Ik kijk veel liever Jurassic Park 3 een paar keer.
De tweede helft van Dominion is best goed. De eerste helft is gewoon dramatisch slecht.quote:Op maandag 20 juni 2022 20:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die is echt slechter. Alleen Fallen Kingdom is slechter dan drie.
Dat kon wel beter ja, met die Spinosaurus vond ik wel vet jaren geledenquote:Op maandag 20 juni 2022 20:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind de vliegende beesten in drie gewoon te slecht. CGI troep, schande voor de franchise.
Deel 3 bestaat alleen maar uit hele slechte CGI en houterige animatronics.quote:Op maandag 20 juni 2022 20:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind de vliegende beesten in drie gewoon te slecht. CGI troep, schande voor de franchise.
Waarom niet de eerste? Beter is het nooit meer geworden volgens mij.quote:Op maandag 20 juni 2022 20:14 schreef DKUp het volgende:
Ik kijk veel liever Jurassic Park 3 een paar keer.
Om maar een enkel moment te noemen van de vele slechte momenten.quote:Op maandag 20 juni 2022 19:59 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Dino's doen het altijd goed en het was wel leuk om de oude JP-crew weer te zien.
Maar wat een slechte film. Die scène met Chris Pratt die met een enkel touwtje een elephant-sized dino vangt en die vervolgens binnen een halve minuut temt was het ergste.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 15:09 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Waarom niet de eerste? Beter is het nooit meer geworden volgens mij.
Vond dit de beste van de Jurassic World serie.quote:Op maandag 13 juni 2022 13:40 schreef Xan21 het volgende:
[..]
Ondanks dat deze slecht wordt ontvangen, maar money talks dus de volgende wordt van een nog lager niveau dan deze.
Zoals?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:30 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Om maar een enkel moment te noemen van de vele slechte momenten.
De film valt van extreme toevalligheden aan elkaar. Heel veel onnodige woke bullshit erin verwerkt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |