Zeker! 9 juni hier.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oeh mooi! Juni ook al in de Nederlandse bioscopen??
Inflatie he, inflatiequote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:10 schreef NoXia het volgende:
Het skelet van een dinosauriër die model stond voor de bloeddorstige velociraptors uit de film Jurassic Park is donderdagavond op een veiling in New York voor 12,4 miljoen dollar (11,9 miljoen euro) verkocht. Het 110 miljoen jaar oude fossiel bracht daarmee ruim twee keer zoveel op als verwacht, aldus veilinghuis Christie’s.
https://www.ad.nl/buitenl(...)en-geveild~af882b82/
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:26 schreef CoExist het volgende:
Nou ik kom net ook uit de bios…
Ik ging er al zonder verwachtingen naar toe, mede door de trailers en de 2e JW film. Maar wat een treurnis is deze film zeg. Gewoon een willekeurige actie film met een paar dino’s er in en een hoop woke geneuzel.
De easter eggs zijn nog wel grappig hier en daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks nog een JP "marathon" met Jurassic Park en Dominion in het Kinepolis (2D). Sowieso heel gaaf om JP1 nog een keer terug te zien in de biosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, moest ik ook aan denkenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:20 schreef CoExist het volgende:
Dodgson ja! Die als een soort van evil CEO aan acteren was.
De autistische narcistische trekjes van Steve Jobs met de looks van Tim Cook.
Als je echt Dino’s wilt zien dan kun je beter “Prehistoric Planet” met David Attenborough kijken op TV+.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan wel een flinke opening zijn naar een proloog. Terug naar 1994-1996 en het park van toen. Dat lijkt me dan wel weer wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door NoXia op 04-06-2022 13:46:29 ]
Jeff Goldblumquote:
Slechter dan Fallen Kingdom is knap.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:04 schreef Paul het volgende:
Vond hem erg tegenvallen, misschien wel de slechtste tot nu toe
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |