Idd een herrinnering om nooit te vergeten.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 01:13 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
Wat gaaf!
Voor de eerste keer naar de bioscoop en de film is Jurassic Park. Dat moet wel een indruk op je gemaakt hebben.
okquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
uitgesteld tot Juni 2022
allemaal dankzij Trump's coronavirus pandemie wat die oranje loser heeft veroorzaakt![]()
Straks lopen de raptors rond met mondkapjes.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
uitgesteld tot Juni 2022
allemaal dankzij Trump's coronavirus pandemie wat die oranje loser heeft veroorzaakt![]()
Ik vond t dus serieus een hele goeie serie.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:14 schreef NoXia het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Denk dat de kinderen er blij mee zullen zijn.
Eindelijk velociraptors met verenquote:
Ik ga vast een plekje in de bios reserverenquote:Op donderdag 10 februari 2022 16:36 schreef NoXia het volgende:
[..]
Eindelijk velociraptors met veren![]()
Dilophosaurus![]()
The Lost World raptors
Richard Attenborough![]()
Goldblum, Dern & Neill![]()
Omg hier heb ik echt zin in.quote:
Ja dat, de eerste Jurassic Park is nog altijd onovertroffen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 01:04 schreef ems. het volgende:
Wanneer een film uit '93 er beter uitziet dan een uit '22.
Fallen kingdom was een beetje jammer, maar ik denk dat deze film het goed zal maken.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 02:05 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Ja dat, de eerste Jurassic Park is nog altijd onovertroffen.
Ben wel benieuwd naar deze, maar heb niet al te hoge verwachtingen, volgens mij zitten alle acties al in de trailer.
Dat sowieso. Maar extra pijnlijk is dat het er qua FX gewoon ook beter uit ziet. De CGI in de trailer is echt walgelijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 02:05 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Ja dat, de eerste Jurassic Park is nog altijd onovertroffen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |