Dit verbaast me nietsquote:Op woensdag 20 juni 2018 19:19 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Waarom haal je Feyenoord erbij, dit is het Ajaxtopic hoor.
Maar ikzelf heb jarenlang spits gestaan (2e klasse) en scoorde nauwelijks. Misschien is hij wel een perfect aanspeelpunt of een type Koné waar verdedigers helemaal gek van worden. Hoop ik dan maar.
Krijgt 2 miljoen per jaar. Gaat psv niet betalen.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:11 schreef Doublepain het volgende:
Kunnen we geen Servische spits halen? Mitrovic ofzo?
Jij denkt echt dat je zo even simpel voor meer kan verkopen, een scout die 5 wedstrijden van Brenet heeft gezien lacht je vierkant uit als je 10 miljoen vraagt.quote:Op donderdag 21 juni 2018 00:59 schreef Scarface88 het volgende:
Ajax betaalt 17.1 miljoen voor Tadic. Waar zijn de users die zeiden dat Ajax niks met hun geld op de bank kunnen doen?
Teringjantje zeg. Die gaan een enorme gat met ons slaan die niet meer te overbruggen is. Tenzij we eindelijk eens goed gaan verkopen zoals Ajax al jaren doet. 5 miljoen Brenetje hier en 13 miljoen Pröppertje daar ga je het niet mee redden.
Ajax staat een straatlengte voor.
17 miljoen, plus een bult tekengeld om het salarisplafond te omzeilen.quote:Op donderdag 21 juni 2018 00:59 schreef Scarface88 het volgende:
Ajax betaalt 17.1 miljoen voor Tadic. Waar zijn de users die zeiden dat Ajax niks met hun geld op de bank kunnen doen?
Teringjantje zeg. Die gaan een enorme gat met ons slaan die niet meer te overbruggen is. Tenzij we eindelijk eens goed gaan verkopen zoals Ajax al jaren doet. 5 miljoen Brenetje hier en 13 miljoen Pröppertje daar ga je het niet mee redden.
wel met je eens al zie ik het meer als kampioenschap kopen, echt benieuwd of hij het ook nog kan laten zienquote:Op donderdag 21 juni 2018 06:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
17 miljoen, plus een bult tekengeld om het salarisplafond te omzeilen.
Oftewel, ruim 20 miljoen voor een speler van bijna 30. Ik ben blij dat PSV andere keuzes maakt, al dan niet gedwongen.
Dit is gewoon een aankoop om de supporters zoet te houden, niets meer en niets minder. Puur eigenbelang van Sar en Overmars. Eigenlijk gewoon heel zielig.
Eens, na 4 jaar op rij zonder titel, ben je met dit soort aankopen verplicht kampioen te worden.quote:Op donderdag 21 juni 2018 06:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel met je eens al zie ik het meer als kampioenschap kopen, echt benieuwd of hij het ook nog kan laten zien
Janken....quote:Op donderdag 21 juni 2018 00:59 schreef Scarface88 het volgende:
Ach, de wet van de remmende voorsprong ligt dan ook op de loer.quote:Op donderdag 21 juni 2018 07:28 schreef Moustachio het volgende:
De lat ligt nu wel meteen weer hoger voor inkomende transfers. Die 17 miljoen kan Ajax afschrijven natuurlijk. Heeft gezien zijn leeftijd bijna geen transferwaarde meer. Maar als dit Ajax een aantal titels oplevert meer dan waard. PSV kan dit zich niet veroorloven dan kunnen ze het salaris van de koffiejuffrouw en materiaalman niet meer betalen. In dat opzicht heeft Ajax het wel makkelijker dan PSV.
Die ligt de hele nacht op zijn F5 met Ajax Showtime open.quote:Op donderdag 21 juni 2018 08:08 schreef Doublepain het volgende:
Kan Scarface wel slapen in dat Amerika? wetende dat onze tijd voorloopt dus als ie ligt te pitten kan Ajax zomaar nieuwe spelers halen, de horror!!
Het transfernieuws is altijd weer een verrassing 's ochtends bij de kop koffie. Maar sinds Brands weg is slaap ik stukken beter. Veel vertrouwen in John de Jong.quote:Op donderdag 21 juni 2018 08:08 schreef Doublepain het volgende:
Kan Scarface wel slapen in dat Amerika? wetende dat onze tijd voorloopt dus als ie ligt te pitten kan Ajax zomaar nieuwe spelers halen, de horror!!
Ik heb de notificaties aanstaan. Bij breaking news berichten op Ajax Showtime krijg ik een pushbericht op telefoonquote:Op donderdag 21 juni 2018 08:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die ligt de hele nacht op zijn F5 met Ajax Showtime open.
Rikkertgodquote:Op donderdag 21 juni 2018 08:46 schreef Scarface88 het volgende:
Trouwens waarom moet ik ineens voor elk artikel van Rikkert op ED.nl betalen?Wat denkt ie wel niet dat zijn schrijfsels hoogstaande literatuur is ofzo? Ik was altijd groot fan van Rikkert maar hij begint nou toch wel erg naast zn schoenen te lopen als ie denkt dat er ook maar iemand daar voor gaat betalen.
Godver worden we wéér kampioen dus.quote:Op donderdag 21 juni 2018 00:59 schreef Scarface88 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |