Haha, wel jammer vind het wel leuke meid. Nu heb ik via de personen gehoord die ons gekoppeld hebben dat ze vrij kortaf kan zijn op WhatsApp dus dat ligt niet direct aan mij zelf. Ook bij die personen doet ze dat.quote:Op maandag 25 juni 2018 17:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja
Ik heb trouwens ook zoiets gezegd van ja misschien volgende week wel. maar dat was gewoon omdat ik niet durfde.
En bellen?quote:Op maandag 25 juni 2018 17:26 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Haha, wel jammer vind het wel leuke meid. Nu heb ik via de personen gehoord die ons gekoppeld hebben dat ze vrij kortaf kan zijn op WhatsApp dus dat ligt niet direct aan mij zelf. Ook bij die personen doet ze dat.
Nog nooit gedaan met haar dus weet niet of dit iets te vroeg is om te bellen omdat ik haar pas sinds vrijdag echt ken (voorheen wel gezien, nooit echt gesproken), en dat het haar niet afschrikt?quote:
Misschien kun je aan die vrienden vragen of zij denken dat ze wel interesse heeft?quote:Op maandag 25 juni 2018 17:29 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan met haar dus weet niet of dit iets te vroeg is om te bellen omdat ik haar pas sinds vrijdag echt ken (voorheen wel gezien, nooit echt gesproken), en dat het haar niet afschrikt?
Is een optie, al wordt dat dan ook via WhatsApp aangezien die ook elkaar niet dagelijks zien. Lastige situatie hahaquote:Op maandag 25 juni 2018 17:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien kun je aan die vrienden vragen of zij denken dat ze wel interesse heeft?
Zit er nu ineens aan te denken hoe erg het eigenlijk gesteld is dat we niet meer durven te bellen maar alleen nog via social media contact durven op te nemen.quote:Op maandag 25 juni 2018 17:33 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Is een optie, al wordt dat dan ook via WhatsApp aangezien die ook elkaar niet dagelijks zien. Lastige situatie haha
Veel plezier!quote:
Die trui is niet om aan te zien dus hoop nog steeds dat het een grap isquote:Op maandag 25 juni 2018 19:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Veel plezier!
Doe die trui alleen niet aan, het schijnt 29 graden te worden die dag
Ik zou daar gewoon een lolletje van maken, een soort guilty pleasure. Zo van "die kan ik echt niet aan op straat hoor, maar wanneer je bij me langs komt draag ik 'm voor je" terwijl je knipoogt en checkt of je NuvaRing nog goed zit.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die trui is niet om aan te zien dus hoop nog steeds dat het een grap is
Mja ik heb echt zo gereageerd....quote:Op dinsdag 26 juni 2018 06:39 schreef LuNaTiC het volgende:
Die trui intrigeert me![]()
We hebben meer achtergrond nodigStaat er iets op die trui dat verwijst naar een inside joke ofzo? Of het kopen daarvan?
Het kopen van een trui voor je date (na date 3) vind ik persoonlijk nogal random.
Is het wel serieus en goedbedoeld, klinkt het een beetje onhandig. Heb je echt 'wtf' gereageerd toen ie het stuurde? Dan ben ik zeer benieuwd of ie er echt mee komt of niet (wat trouwens los staat of ie hem echt heeft gekocht als ie niks geeft en zegt dat het maar een grapje was
)
K vroeg ook om een foto waar die em aan heeft. Wacht nog steeds :pquote:Op dinsdag 26 juni 2018 07:48 schreef LuNaTiC het volgende:
haha nee dat klinkt wel een redelijke safe bet (als er inderdaad geen verhaal/inside joke aan vooraf is gegaan)
Hij hoopt dat je een joint met hem gaat rokenquote:Op dinsdag 26 juni 2018 07:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
K vroeg ook om een foto waar die em aan heeft. Wacht nog steeds :p
Lol.quote:Op maandag 25 juni 2018 17:26 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik spreek tinderdate nu. Hij was zaterdag in Amsterdam. Stuurde die een app met een foto van een verschrikkelijke trui die die voor me heeft gekocht..... Dus ik reageerde van wtf?![]()
Maar nu vraagt die dus wanneer hij mij die trui kan geven.... Dus geloof dat die het echt heeft gedaan.
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 07:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja ik heb echt zo gereageerd....Achteraf dacht ik een beetje lullig. Maar het was een foto van de trui in de winkel nog. Maar het is een afbeelding met een figuur er op die een joint rolt. Zo'n typische Amsterdamvoortoeristentrui. :p
Maar kan mij gewoon niet voorstellen dat die dat heeft gekocht.
Nah dan liever gewoon die trui aanquote:Op dinsdag 26 juni 2018 14:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hij hoopt dat je een joint met hem gaat roken
Die ligt gewoon lekker op het strand.quote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:27 schreef Subpoena het volgende:
Tinderdate gaat niet door.
Vage uitleg dat hij moest meehelpen bij 'iets' van zijn zus en haar vriend ofz.
Gewoon stom dat ik het pas 2u voor het afgesproken uur weet.
Lekker vaag... Heeft die een andere dag voorgesteld?quote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:27 schreef Subpoena het volgende:
Tinderdate gaat niet door.
Vage uitleg dat hij moest meehelpen bij 'iets' van zijn zus en haar vriend ofz.
Gewoon stom dat ik het pas 2u voor het afgesproken uur weet.
Neen. Ik weet wel dat hij tot het weekend al vol zit. Dusja. Geen idee of het er nog van komtquote:Op dinsdag 26 juni 2018 17:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Lekker vaag... Heeft die een andere dag voorgesteld?
Gewoon dankjewel zeggen en daarna aan een vriendin waar je stiekem een hekel hebt gevenquote:Op maandag 25 juni 2018 17:26 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik spreek tinderdate nu. Hij was zaterdag in Amsterdam. Stuurde die een app met een foto van een verschrikkelijke trui die die voor me heeft gekocht..... Dus ik reageerde van wtf?![]()
Maar nu vraagt die dus wanneer hij mij die trui kan geven.... Dus geloof dat die het echt heeft gedaan.
Ik kan me uberhaupt al niet voorstellen voor een tinderdate iets te kopen, laat staan een trui en laat staan zoietsquote:Op dinsdag 26 juni 2018 07:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja ik heb echt zo gereageerd....Achteraf dacht ik een beetje lullig. Maar het was een foto van de trui in de winkel nog. Maar het is een afbeelding met een figuur er op die een joint rolt. Zo'n typische Amsterdamvoortoeristentrui. :p
Maar kan mij gewoon niet voorstellen dat die dat heeft gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |