sjieke namen, gebruikt ze strap-ons jaquote:Op maandag 18 juni 2018 21:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Die komt niet, aber zit dan wss in Parijs of China ofzo
Nog steeds hoorquote:Op maandag 18 juni 2018 21:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hans heeft ook gekookt, van woede ahahah
Gvdquote:Op maandag 18 juni 2018 21:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sjieke namen, gebruikt ze strap-ons ja
quote:Op maandag 18 juni 2018 21:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sjieke namen, gebruikt ze strap-ons ja
haha bij jou moet de eerste keer nog voorkomen met een account van 11 jaar oudquote:Op maandag 18 juni 2018 22:00 schreef Catkiller het volgende:
Wel fijn voor hem dat vrouwen bestaan en er mensen lachen om zijn humorloze grapjes
eyquote:Op maandag 18 juni 2018 22:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha bij jou moet de eerste keer nog voorkomen met een account van 11 jaar oud
sooooooooowquote:Op maandag 18 juni 2018 22:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha bij jou moet de eerste keer nog voorkomen met een account van 11 jaar oud
Oh sorryquote:Op maandag 18 juni 2018 22:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe eens niet, je nare persoonlijkheid verpest blake lively voor me
Graag gedaanquote:Op maandag 18 juni 2018 22:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben in een goeie bui omdat ik een uitstekende fapsessie heb gehad
waar heb je op getaptquote:Op maandag 18 juni 2018 22:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
good timesquote:Op maandag 18 juni 2018 22:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Nee ik zet alleen de meubels op het balkon om te kunnen dansen in de woonkamer en mijn moeder was vroeger een top turnsterquote:Op maandag 18 juni 2018 22:29 schreef LCMS het volgende:
[..]
Geeft niet, zolang je maar niet gaat skaten
Ah vandaar dusquote:Je verbinding is niet privé
Cybercriminelen proberen mogelijk je gegevens van static.ah.nl te stelen (bijvoorbeeld wachtwoorden, berichten of creditcardgegevens). Meer informatie
NET::ERR_CERT_AUTHORITY_INVALID
Jawel, Sisi is lekker.quote:Op maandag 18 juni 2018 22:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je gaat toch geen frisdrank zonder prik drinken gek
Geen last van.quote:Op maandag 18 juni 2018 22:48 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ja dat geeft hij sinds kort aan bij de website van Albert Heijn
quote:Op maandag 18 juni 2018 23:05 schreef Vanillekwark het volgende:
Als Ama het snoepje van de SC is, dan is haags het brood.
Minder flitsend, maar oh zo fundamenteel belangrijk.
quote:Op maandag 18 juni 2018 23:05 schreef Vanillekwark het volgende:
Zo, dat was wel weer genoeg etto voor vandaag
dat klopt wel, brood is ook overal en het gaat al snel schimmelenquote:Op maandag 18 juni 2018 23:05 schreef Vanillekwark het volgende:
Als Ama het snoepje van de SC is, dan is haags het brood.
Minder flitsend, maar oh zo fundamenteel belangrijk.
Gewoon invriezen die hap.quote:Op maandag 18 juni 2018 23:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat klopt wel, brood is ook overal en het gaat al snel schimmelen
Ik zou een lekker wentelteefje van 'm maken. Hem van top tot teen insmeren met ei en melk, beetje kaneel eroverheen, licht opbakken.quote:Op maandag 18 juni 2018 23:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou met alle plezier haags invriezen
Zal schrikken zijn voor je moeder als ze de mexicano's komt pakkenquote:Op maandag 18 juni 2018 23:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou met alle plezier haags invriezen
het is al een teef eerste klasquote:Op maandag 18 juni 2018 23:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zou een lekker wentelteefje van 'm maken. Hem van top tot teen insmeren met ei en melk, beetje kaneel eroverheen, licht opbakken.
ja he, nu naar mijn bedje toe zodat ik morgen weer 8 uur lang geen enkel programma op mijn werk pc kan openenquote:Op maandag 18 juni 2018 23:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Altijd prettig om je erbij te hebben Hermann.
Wat een feest.quote:Op maandag 18 juni 2018 23:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja he, nu naar mijn bedje toe zodat ik morgen weer 8 uur lang geen enkel programma op mijn werk pc kan openen
hoe voel je je daarbij?quote:Op maandag 18 juni 2018 23:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja he, nu naar mijn bedje toe zodat ik morgen weer 8 uur lang geen enkel programma op mijn werk pc kan openen
hahaquote:Op maandag 18 juni 2018 23:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat klopt wel, brood is ook overal en het gaat al snel schimmelen
ja nou aan de ene kant wel lekker want ik zit daar een beetje te doen wat ik thuis ook doe maar aan de andere kant moet ik vroeg opstaan en soms sociaal doen als ik om thee ga dus liever nietquote:
ga je om thee?quote:Op maandag 18 juni 2018 23:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja nou aan de ene kant wel lekker want ik zit daar een beetje te doen wat ik thuis ook doe maar aan de andere kant moet ik vroeg opstaan en soms sociaal doen als ik om thee ga dus liever niet
Daar gaat mijn belastinggeld dus heen.quote:Op maandag 18 juni 2018 23:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja je hebt daar een kamer met graties koffie of 20 soorten thee
Altijd voor de groene thee gaanquote:Op maandag 18 juni 2018 23:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja je hebt daar een kamer met graties koffie of 20 soorten thee
ik ga meestal voor rooibos of forest fruitquote:
ohquote:Op maandag 18 juni 2018 23:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga meestal voor rooibos of forest fruit
rooibos doet me aan mijn goeie vriend ginger hans denken en forest fruit omdat ik een homo ben
forest fruitquote:Op maandag 18 juni 2018 23:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
rooibos doet me aan mijn goeie vriend ginger hans denken en forest fruit omdat ik een fruitige jongen ben
Ik drink toevallig ook het meeste rooibos, kan geen toeval zijnquote:Op maandag 18 juni 2018 23:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
rooibos doet me aan mijn goeie vriend ginger hans denken en forest fruit omdat ik een fruitige jongen ben
quote:Op maandag 18 juni 2018 23:26 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee grapje luv yu, hoop dat je fijn slaapt
Doeidoei
Ik jou natuurlijk ook.quote:Op maandag 18 juni 2018 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wens jullie allemaal geweldige nachtrust toe
wow zo helemaal vanuit het niets.quote:Op maandag 18 juni 2018 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wens jullie allemaal geweldige nachtrust toe
Ik denk liever niet aan jullie als ik Skye stoten geefquote:Op maandag 18 juni 2018 23:37 schreef LCMS het volgende:
[..]
wow zo helemaal vanuit het niets.
Jij ook, droom lekker en geef Skye in je droom nog een paar extra stoten namens Hermann en mij
owquote:Op maandag 18 juni 2018 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk liever niet aan jullie als ik Skye stoten geef
Hey Nielsquote:Op maandag 18 juni 2018 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Vrouwen moeten niet zo zeuren, bij het beffen likken je zo een paar ml urine, zweet, bacteriën.
Gewoon nog even een relletje snel om de maandag af te sluitenquote:Op maandag 18 juni 2018 23:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Haal je nu echt een post uit R&P hierheen?
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 00:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Godverdomme wat een timing, ons solide brood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |