Niet aan Willem Drees?quote:Op maandag 18 juni 2018 17:14 schreef Domme_Gans het volgende:
Willem & Drees doet me een beetje denken aan Vroom & Dreesman.
Stond niets van vermeld.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:15 schreef LurkJeRot het volgende:
Het zou plastic kunnen zijn dat biologisch afbreekbaar is, maar meestal zeggen ze dat er dan wel bij.
Ik dacht dat het om vogelvoer ging ofzoquote:Op maandag 18 juni 2018 17:16 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Stond niets van vermeld.
Ze zijn ook zo lekker consistent, de grote tomaten lagen los in de doos maar de trostomaatjes in dubbel plastic.
Oi ik ben vogeltjesdans niet.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:17 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik dacht dat het om vogelvoer ging ofzo
Wijze woorden weer PZ.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:17 schreef Plompzakker het volgende:
Plastic is ook biologisch aangezien het ooit heeft geleefd
Het is: FOK!quote:Op maandag 18 juni 2018 19:46 schreef WP8iscool het volgende:
Eigenlijk gewoon verkapte reclame waarvoor je nog betaald ook. En jij blij met niks en ondertussen voor deze meuk op fok! reclame maken
Het is dat je Domme_Gans heet, anders had ik je het land uitgeschoptquote:
Snap je het principe van KLB? Dit is anti-reclame.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:46 schreef WP8iscool het volgende:
Eigenlijk gewoon verkapte reclame waarvoor je nog betaald ook. En jij blij met niks en ondertussen voor deze meuk op fok! reclame maken
Ja dat snap ik. Snap jij het principe van anti-reclame negatieve reclame?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 08:02 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Snap je het principe van KLB? Dit is anti-reclame.
Biologische groenten en fruit is gewoon duur. Dat is echt eten. En het wordt thuisbezorgd. Die 35 euro is niet goedkoop, maar het klopt wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 07:19 schreef C.L.Werner het volgende:
En zeker met een foto van desbtreffende (random) boer die jouw kekke 'vergeten groente' in een doos doet met quasi glimlach, omdat er een beunhaas is die 35 euro per groentebox betaalt wat je voor nog geen tientje bij de groenteboer ken halen.
Neen, dank u.
Eens over de eetcultuur. Maar dat neemt niet weg dat biologisch eten vaker over de kop gaat dan niet-biologisch. En zoveel anders is het vaak niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:39 schreef Homey het volgende:
[..]
Biologische groenten en fruit is gewoon duur. Dat is echt eten. En het wordt thuisbezorgd. Die 35 euro is niet goedkoop, maar het klopt wel.
Er is in Nederland geen eetcultuur, van alle landen in Europa geeft de Nederlander relatief het minste uit aan eten. Alles moet zo spotgoedkoop mogelijk, zonder smaak, in de fabriek gemaakt, kiloknaller vlees, etc. Stel je voor dat je wat meer uitgeeft voor echt voedzaam en lekker eten.
Ja sorryquote:Op maandag 18 juni 2018 17:18 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Oi ik ben vogeltjesdans niet.
Bij Willem&Drees is het zo dat de boer een eerlijke prijs krijgt. Het is een cooperatie, geen hypercommercieel bedrijf als Hello Fresh. Er zit een sociaal aspect aan, daar betaal je voor. Maar eens verder dat mensen die weinig verdienen niet zo snel Willem&Drees kunnen en willen veroorloven.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:44 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Eens over de eetcultuur. Maar dat neemt niet weg dat biologisch eten vaker over de kop gaat dan niet-biologisch. En zoveel anders is het vaak niet.
Nogmaals het voer is goed, beter dan supermarkt. Alleen de biologische claim is wat vergezocht wanneer je een halve doos plastic meekrijgt.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:21 schreef Homey het volgende:
[..]
Bij Willem&Drees is het zo dat de boer een eerlijke prijs krijgt. Het is een cooperatie, geen hypercommercieel bedrijf als Hello Fresh. Er zit een sociaal aspect aan, daar betaal je voor. Maar eens verder dat mensen die weinig verdienen niet zo snel Willem&Drees kunnen en willen veroorloven.
Ik ben persoonlijk wel bereid de portemonnee te trekken voor echt voedzaam en lekker eten, but that's me. En als je dat eenmaal gewend bent, ga je niet snel terug naar goedkoop nepvoedsel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |