Ik woon letterlijk op de grens jaloerse hond dat je bent.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:01 schreef CoolGuy het volgende:
Als je alles hebt wat je wil hoef je ook niet moeilijk te doen met tanken in Duitsland, want immers, die paar grijpstuivers heb je daar dan niet voor nodig.
Jij rijdt een 1 serie. Ik rij een 530d met een tankpas, wat nou jaloers, ik ben hier niet degene die moet nadenken over wat iets kost, dat ben jij, mafkeesquote:Op maandag 18 juni 2018 16:21 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik woon letterlijk op de grens jaloerse hond dat je bent.
Mijn een serie is meer waard met alle extra’s domme plofkip dat je bent.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij rijdt een 1 serie. Ik rij een 530d met een tankpas, wat nou jaloers, ik ben hier niet degene die moet nadenken over wat iets kost, dat ben jij, mafkees
Op de grens wonenquote:Op maandag 18 juni 2018 16:21 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik woon letterlijk op de grens jaloerse hond dat je bent.
Geloof je het zelf dat jouw 1 serie 'meer waard is'?quote:
Hij wil vooral trollen, gewoon hem een beetje voeden, vindt ie prachtigquote:Op maandag 18 juni 2018 16:35 schreef Plompzakker het volgende:
TS is een materialistische plathoofd die pronkt met een afgetrapte 1 serie en in een pauperflat woont om deze te kunnen betalen
Haha lease-rijdersquote:Op maandag 18 juni 2018 16:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Geloof je het zelf dat jouw 1 serie 'meer waard is'?
Ja, alleen is die van mij uit 2016 en NIET zoveelste hands, zoals die 1 serie van je, grapjasGing je nog uitleggen hoe jij 300 euro per maand bespaarde op tanken door in Duitsland te waarbij je 15 euro per tankbeurt zou besparen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |