Nopequote:
Ik weet even niet op welke foto je doelt? Heb je sowieso een linkje? Want het speelt ook echt in het nu, begrijp ik.quote:Op maandag 18 juni 2018 13:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Nope![]()
Je hebt vast die foto van dat kleine huilende meisje in het rood wel gezien. Als je goed kijkt zie je dat ze de veters uit haar schoenen hebben gehaald zodat ze zichzelf niets aandoet terwijl ze opgesloten wordt. Twee jaar oud.
quote:Op maandag 18 juni 2018 13:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet even niet op welke foto je doelt? Heb je sowieso een linkje? Want het speelt ook echt in het nu, begrijp ik.
Wat een wereldquote:Op maandag 18 juni 2018 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haar moeder gaat de gevangenis in en zij naar een detentiecentrum waar ze met andere kinderen opgesloten wordt. Soms zitten de kinderen vele uren met z'n twintigen in een kooi opgesloten.
Murica.
Tragisch.quote:Op maandag 18 juni 2018 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Haar moeder gaat de gevangenis in en zij naar een detentiecentrum waar ze met andere kinderen opgesloten wordt. Soms zitten de kinderen vele uren met z'n twintigen in een kooi opgesloten.
Murica.
Wat ik wel erg eng vind, is dat er mensen zijn die dit zonder morren uitvoeren, want bevel is bevel.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2018 13:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat ik wel erg eng vind, is dat er mensen zijn die dit zonder morren uitvoeren, want bevel is bevel.
Maar ja, die kutdemocraten willen niet instemmen met het bouwen van The Great Wall of Mexico, dus het is hun schuld. The Donald kan hier niks aan doen. (o shit, zit ik toch weer te sneren)
But Hillary's e-mails ...quote:Op maandag 18 juni 2018 13:43 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Die Trump is een gevaar voor de wereld. Ik snap ook niet dat hij nog steeds vrolijk rond loopt
Afschuwelijk! Kan wel janken als ik zoiets lees.quote:Op maandag 18 juni 2018 13:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat dus niet over Westerbork of zo, hè?
Tja... Hillary is ook geen schatje. Maar nog niet zo knetter als die Trumpquote:
CIA leest ook meequote:Op maandag 18 juni 2018 13:45 schreef Copycat het volgende:
Trump-bashen ... aiaiaiaiai.
Lever je veters maar in, Scrute.
Niet eens 1%quote:Op maandag 18 juni 2018 13:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja... Hillary is ook geen schatje. Maar nog niet zo knetter als die Trump
Gezellige man!quote:Op maandag 18 juni 2018 13:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit is de adviseur van Trump die deze strategie bedacht heeft. Stephen Miller. Je ziet meteen dat hij een warme persoonlijkheid is.
[ afbeelding ]
Voor zolang hij daar nog is. Er zijn al meer dan 30 mensen ontslagen in de Trumpregeringquote:Op maandag 18 juni 2018 14:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je ruikt de balsemingsvloeistof die hij als deodorant gebruikt gewoon door de foto heen.
Melania begeeft zich wat dat betreft op glad ijs, zij heeft zich ook uitgesproken tegen de scheiding van kinderen en hun ouders aan de grens.quote:Op maandag 18 juni 2018 14:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voor zolang hij daar nog is. Er zijn al meer dan 30 mensen ontslagen in de Trumpregering![]()
1 verkeerd woord en hij ligt eruit
De fotograaf, zelf vader, die de foto maakte schreef dat-ie normaal gesproken tientallen foto's maakte van nieuwsgebeurtenissen maar dat hij hier maar een paar foto's kon nemen.quote:Op maandag 18 juni 2018 14:57 schreef mootie het volgende:
Dat meisje![]()
En hoe kun je dat werk in hemelsnaam doen.
Iemand die als vrijwilliger de ouders bijstaat.quote:Op maandag 18 juni 2018 15:01 schreef Voxs het volgende:
Wat hartverscheurend, dat bericht..
De geïnterviewde wordt aangeduid als AC en heeft het over 'we'. Is het een commissie of journalisten?
quote:Op maandag 18 juni 2018 15:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Iemand die als vrijwilliger de ouders bijstaat.
Dit is het artikel waaruit het screenshot komt.
https://www.texasmonthly.(...)-families-separated/
Thx, ik ga het lezen.quote:Op maandag 18 juni 2018 15:14 schreef Scrutinizer het volgende:
En dit is een artikel over de 'holding facilities' waar de kinderen opgesloten worden.
https://www.apnews.com/9794de32d39d4c6f89fbefaea3780769
En dan zijn dit nog de meest feitelijke stukken. Er zijn ook ooggetuigeverslagen van stewardessen die kinderen meemaken die als criminelen zonder hun ouders van het ene deel van het land naar het andere worden getransporteerd, verslagen over baby's die van hun moeder worden gescheiden terwijl ze de borst kregen, dat soort tearjerkers.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2018 15:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan zijn dit nog de meest feitelijke stukken. Er zijn ook ooggetuigeverslagen van stewardessen die kinderen meemaken die als criminelen zonder hun ouders van het ene deel van het land naar het andere worden getransporteerd, verslagen over baby's die van hun moeder worden gescheiden terwijl ze de borst kregen, dat soort tearjerkers.
Anyway: leuk is het niet geworden. Ik ga even een blokje om.
Die kan toch nog vrij ver gaan met hem volgens mij. Was ook te zien aan de keren dat hij haar hand wilde pakken en zij hem weg duwdequote:Op maandag 18 juni 2018 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Melania begeeft zich wat dat betreft op glad ijs, zij heeft zich ook uitgesproken tegen de scheiding van kinderen en hun ouders aan de grens.
Sowieso een moeilijk dossier voor haar want zij heeft waarschijnlijk ook gelogen bij haar binnenkomst in de VS. Ook haar ouders zou deportatie boven het hoofd hangen
panamaquote:Op maandag 18 juni 2018 16:36 schreef mazaru het volgende:
Nog een klein half uurtje en mijn favoriete team gaat laten zien hoe ze wereldkampioen gaan worden!
quote:
quote:Op maandag 18 juni 2018 17:01 schreef Charmian het volgende:
[..]ik heb een paar neefjes net over de grens wonen. Die zullen nu ongetwijfeld ook wel voor de buis zitten. Maar ik wens je cluppie veel succes hoor!
Die zat er lekker in maar daarna leken ze het gewoon uit te willen spelen en genoegen nemen met de 1-0quote:Op maandag 18 juni 2018 18:32 schreef DKUp het volgende:
De eerste goal was goed, voor de rest flopshow.....
Maar wel met 3-0 gewonnenquote:Op maandag 18 juni 2018 18:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die zat er lekker in maar daarna leken ze het gewoon uit te willen spelen en genoegen nemen met de 1-0
En dit dan:quote:
Ja vind ik ook. Maar wel het geluk dat ze zo'n zwakke tegenstander hadden denk ikquote:Op maandag 18 juni 2018 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Netjes hoor. Geen punten laten liggen.
Ja, het is pure chantage.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dit dan:
Het is niet de eerste keer dat Trump de schuld ten onrechte bij zijn politieke tegenstanders legt: eind vorig jaar probeerde hij hen de schuld te geven voor zijn besluit het DACA-beschermingsprogramma voor illegale migranten - de zogeheten 'Dreamers' - die als kind naar de VS kwamen te beëindigen. Dat besluit kon worden teruggedraaid als de Democraten het budget voor de muur die Trump op de grens met Mexico wil bouwen goedkeurden.
twitter:NBCNightlyNews twitterde op maandag 18-06-2018 om 18:56:38BREAKING: President Trump orders US military to form a "space force" military branch: "We must have American dominance in space." https://t.co/9FeRi0Ndkl reageer retweet
quote:Op maandag 18 juni 2018 19:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, het is pure chantage.
Deze parodie van SNL is wel grappig. Hoe verzinnen ze het?twitter:NBCNightlyNews twitterde op maandag 18-06-2018 om 18:56:38BREAKING: President Trump orders US military to form a "space force" military branch: "We must have American dominance in space." https://t.co/9FeRi0Ndkl reageer retweet
Ja, maar Brazilië laat tegen Zwitserland wel gewoon twee punten liggen. Dat was ook geen sterke tegenstander. Daar hadden ze gewoon van moeten winnen.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Maar wel het geluk dat ze zo'n zwakke tegenstander hadden denk ik
De favorieten laten het sowieso niet zien. Marokko verliest, Duitsland verliest, Brazilië gelijk. Ik lig in een deuk als België wereldkampioen wordtquote:Op maandag 18 juni 2018 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, maar Brazilië laat tegen Zwitserland wel gewoon twee punten liggen. Dat was ook geen sterke tegenstander. Daar hadden ze gewoon van moeten winnen.
Nou, zoals ze vanavond speelden worden ze geen kampioen.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
De favorieten laten het sowieso niet zien. Marokko verliest, Duitsland verliest, Brazilië gelijk. Ik lig in een deuk als België wereldkampioen wordt
Woensdag 26 graden en ik ben lekker vrij!quote:Op maandag 18 juni 2018 19:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, zoals ze vanavond speelden worden ze geen kampioen.
Anyway, de zon schijnt hier zowaar. Even kijken of dat wel goed gaat.
Lekker genieten, donderdag, het begin van de zomer nog maar 15 grquote:Op maandag 18 juni 2018 19:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Woensdag 26 graden en ik ben lekker vrij!
Ja bizar! Ineens 10 graden kouder.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker genieten, donderdag, het begin van de zomer nog maar 15 gr
Dat heb je als je in twee topics zitquote:
Ben al blij dat ik het niet in de FB postquote:
Je bent er maar druk mee.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ben al blij dat ik het niet in de FB post![]()
De avond is nog jongquote:Op maandag 18 juni 2018 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee.
Ik heb eigenlijk helemaal geen tijd om hier te zitten
Maar ik heb eigenlijk ook geen zin in te doen wat ik eigenlijk moet doen, notulen maken
Ja, de avond wel, ik nietquote:
Dat is een kwestie van africhten. Gelijk uit het werk een schort bij ze aantrekken en de stofzuiger in zijn handen duwenquote:Op maandag 18 juni 2018 20:04 schreef Dotteke het volgende:
Ben ik ff blij dat ik geen kerel in huis hebscheelt me toch zo weer 7 uur
http://tipsenideetjes.net(...)k-in-het-huishouden/
quote:Op maandag 18 juni 2018 20:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van africhten. Gelijk uit het werk een schort bij ze aantrekken en de stofzuiger in zijn handen duwen
De parodie van SNL is niet te zien. Wel een tweet waarin Donnie de space force nog een keer aankondigt. Hij wil Amerikaanse dominantie in de ruimte. Erg fijn.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, het is pure chantage.
Deze parodie van SNL is wel grappig. Hoe verzinnen ze het?twitter:NBCNightlyNews twitterde op maandag 18-06-2018 om 18:56:38BREAKING: President Trump orders US military to form a "space force" military branch: "We must have American dominance in space." https://t.co/9FeRi0Ndkl reageer retweet
O dat was geen parodie?quote:Op maandag 18 juni 2018 20:30 schreef Recce het volgende:
[..]
De parodie van SNL is niet te zien. Wel een tweet waarin Donnie de space force nog een keer aankondigt. Hij wil Amerikaanse dominantie in de ruimte. Erg fijn.
twitter:EdKrassen twitterde op maandag 18-06-2018 om 19:18:40This is disgusting! @AnnCoulter is disgusting! She literally just called the children who are being ripped from their parents’ arms “actor children”. https://t.co/gn7a9SIOsE reageer retweet
They are given scripts to read by liberals. Don’t fall for the acting children.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:47 schreef Scrutinizer het volgende:
O dat was geen parodie?
Dit wel toch?twitter:EdKrassen twitterde op maandag 18-06-2018 om 19:18:40This is disgusting! @AnnCoulter is disgusting! She literally just called the children who are being ripped from their parents’ arms “actor children”. https://t.co/gn7a9SIOsE reageer retweet
Je hebt al getekend, zeker?quote:Op maandag 18 juni 2018 21:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
They are given scripts to read by liberals. Don’t fall for the acting children.
Dan ben je toch wel heel erg ver heen.
Hoorde ook dat kinderen die huilen niet met wat menselijke warmte getroost mogen worden. Protocol, no physical contact.
Om te janken.
En hij deed dat vandaag ook met de immigranten in Duitsland. Alles wat-ie daarover heeft gezegd is ook gewoon niet waar.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:25 schreef Copycat het volgende:
Getekend.
Hoe Trump ook direct deze immigranten criminaliseert als thieves, murderers, and possibly worse ...
Engnek.
My sincerest apologies, Mr President.quote:They could be murderers and thieves and so much else,” Mr. Trump said of the people crossing the border, as he delivered somewhat incongruous remarks during a meeting of the National Space Council on Monday. “We want a safe country, and it starts with the borders, and that’s the way it is.”
Ik weet niet meer wat echt is.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O dat was geen parodie?
Dit wel toch?twitter:EdKrassen twitterde op maandag 18-06-2018 om 19:18:40This is disgusting! @AnnCoulter is disgusting! She literally just called the children who are being ripped from their parents’ arms “actor children”. https://t.co/gn7a9SIOsE reageer retweet
Lol! Die banjo maakt het wel een stuk minder heavy.quote:
Mijn neefje speelt banjo. Hij kan het ook best aardig maar ik vind het echt één van de allerverschrikkelijkste instrumenten.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Lol! Die banjo maakt het wel een stuk minder heavy.
Nah, voor mij kwam het niet zo absurd over omdat-ie deze onzin al eerder had uitgekraamd. De VS zit nog wel aan een verdrag vast dat wapens in de ruimte verbiedt, maar daar heeft Trump lak aan als het hem uitkomt natuurlijk.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die toespraak over Spaceforce is zo absurd dat het niet te parodiëren valt.
Ik ben er ook niet dol op. In ieder geval komt alles wat je speelt niet echt serieus over.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn neefje speelt banjo. Hij kan het ook best aardig maar ik vind het echt één van de allerverschrikkelijkste instrumenten.
Ja, maar ik ben graag voor de underdog.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Aan de statistieken te zien, waren ze wel een stukje beter dan de Tunesiërs.
Whehe, jij ziet zo'n space force wel zitten, geloof ik.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Of zoals George Clinton het zei:
"We gonna be dealing with aliens. You think black and white gonna be a problem? Wait till you start running into motherfuckers with three or four dicks! Bug-eyed motherfuckers! They could be ready to party, or they could be ready to eat us."
Maar die had toen wel heel veel lsd gebruikt.
Ik zou er niet te veel op rekenenquote:Op maandag 18 juni 2018 22:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, jij ziet zo'n space force wel zitten, geloof ik.Die space force van Trump is er niet op gericht om aliens te verslaan of om olie op Mars te veroveren.
Het gaat gewoon om observatie- en navigatiesatellieten, mag ik hopen.
Zelfs Trump is niet zo gek tientallen miljarden te gaan verspillen aan bijvoorbeeld bemande ruimtesoldaten. Ik zou het wel heel naar vinden als ze meer gaan investeren in antisatellietwapens. Als landen eenmaal elkaar satellieten gaan aanvallen, is ruimtevaart direct voorbij.quote:Op maandag 18 juni 2018 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou er niet te veel op rekenen
Gewaagde veronderstellingquote:Op maandag 18 juni 2018 22:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Zelfs Trump is niet zo gek tientallen miljarden te gaan verspillen aan bijvoorbeeld bemande ruimtesoldaten.
Het is wel weer een kans voor hem om een stempel op de wereld te drukken, een desastreus resultaat waar niemand iets aan heeft en waar we nooit meer vanaf komen.quote:Ik zou het wel heel naar vinden als ze meer gaan investeren in antisatellietwapens. Als landen eenmaal elkaar satellieten gaan aanvallen, is ruimtevaart direct voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |