Ben je niet aan het wandelen tussen de middag of naar de bedrijfskantine?quote:
Bier en jopenkerk!quote:
lolquote:Op maandag 18 juni 2018 12:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zie hier voor details:
KLB / Kantoorirritaties #8
niet donderdagquote:Op maandag 18 juni 2018 12:42 schreef murp het volgende:
[..]
Ik woon er op fietsafstand, wanneer ga je?
Dat is wel een voordeel. Heb je uberhaupt wel ergens last van?quote:Op maandag 18 juni 2018 12:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lol
blij dat ik daar geen last van heb
oh jawel ik loop tegen andere dingen aan op mijn werkquote:Op maandag 18 juni 2018 12:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is wel een voordeel. Heb je uberhaupt wel ergens last van?
zit sinds 8 uur op kantoor en moet überhaupt mijn werkprogramma's nog openenquote:Op maandag 18 juni 2018 12:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh jawel ik loop tegen andere dingen aan op mijn werk
hoog stressgehalte bijv
vk betaalt niet voor iemand wat een verrassing weerquote:Op maandag 18 juni 2018 12:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
In alle zeerieusheid, dinsdagJe bent welkom als je betaalt.
ik moet 100 man in een paar uurtjes te eten gevenquote:Op maandag 18 juni 2018 12:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit sinds 8 uur op kantoor en moet überhaupt mijn werkprogramma's nog openen
echt stressvol hoor
Waarom zou ikquote:Op maandag 18 juni 2018 12:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vk betaalt niet voor iemand wat een verrassing weer
Werkdruk heb je wel wat jij doet, ja. Onbekwaam personeel?quote:Op maandag 18 juni 2018 12:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh jawel ik loop tegen andere dingen aan op mijn werk
hoog stressgehalte bijv
ik heb net 100 reddit topics gelezenquote:Op maandag 18 juni 2018 12:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik moet 100 man in een paar uurtjes te eten geven
Tot dinsdagquote:Op maandag 18 juni 2018 12:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
In alle zeerieusheid, dinsdagJe bent welkom als je betaalt.
SPEKKIEquote:Op maandag 18 juni 2018 12:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb net 100 reddit topics gelezen
haha ja ook genoeg jaquote:Op maandag 18 juni 2018 12:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Werkdruk heb je wel wat jij doet, ja. Onbekwaam personeel?
Jullie zouden mij moeten betalen omdat ik jullie onzin moet aanhorenquote:Op maandag 18 juni 2018 12:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een beetje goeie karma opbouwen nadat je het allemaal verspild hebt met mod worden
MEXICANIEquote:Op maandag 18 juni 2018 12:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik lust niet eens spek dus verzin eens wat anders
wietparkiet:quote:Op maandag 18 juni 2018 12:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
haha ja ook genoeg ja
van die jonge kutjochies vooral die denken dat ze het mannetje zijn maar ondertussen niet eens fatsoenlijk een soep kunnen scheppenom maar niet over de bediening te beginnen
dan log je maar uit als het je niet bevaltquote:Op maandag 18 juni 2018 12:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jullie zouden mij moeten betalen omdat ik jullie onzin moet aanhoren
Soort horeca-pendule dusquote:Op maandag 18 juni 2018 12:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
haha ja ook genoeg ja
van die jonge kutjochies vooral die denken dat ze het mannetje zijn maar ondertussen niet eens fatsoenlijk een soep kunnen scheppenom maar niet over de bediening te beginnen
Zullen wij eens een dagje ruilen?quote:Op maandag 18 juni 2018 12:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jullie zouden mij moeten betalen omdat ik jullie onzin moet aanhoren
De wereld heeft meer Etto nodig.quote:Op maandag 18 juni 2018 12:50 schreef LCMS het volgende:
[..]
Maar dan worden het van die uitgebreide Ettobegroetingen
Nee, het feit dat jij naar KLB SC komt om af te schakelen van je eigen subforum zegt mij genoeg hoor.quote:
echt hequote:Op maandag 18 juni 2018 12:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee, het feit dat jij naar KLB SC komt om af te schakelen van je eigen subforum zegt mij genoeg hoor.
Heb net de laatste gepakt hehehehequote:Op maandag 18 juni 2018 12:51 schreef Der_Mann het volgende:
godver had voor de pauze een blu ray in winkelmandje voor mooie prijs en nu is het niet meer leverbaar
krijg de lazeres
meestal gewoon zeggen dat ze hun bek dicht moeten houden en wie niet luisteren wil moet maar voelenquote:
quote:Op maandag 18 juni 2018 12:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
meestal gewoon zeggen dat ze hun bek dicht moeten houden en wie niet luisteren wil moet maar voelen
Wow. Ik ga wel weer.quote:Op maandag 18 juni 2018 12:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee, het feit dat jij naar KLB SC komt om af te schakelen van je eigen subforum zegt mij genoeg hoor.
Seauxquote:Op maandag 18 juni 2018 12:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoop dat ie uit de vrachtwagen valt en wordt overreden door braddie
Ook nicequote:
maar liever wel hahaquote:Op maandag 18 juni 2018 12:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Don't let the door hit you on the way out haha
Seaux!quote:Op maandag 18 juni 2018 12:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
watquote:Op maandag 18 juni 2018 12:54 schreef wietparkiet het volgende:
heb mijn chef wel 1 keer met mes bewerkt
en sous chef ook een keer
en nu ben je de chef en sous chef?quote:Op maandag 18 juni 2018 12:54 schreef wietparkiet het volgende:
heb mijn chef wel 1 keer met mes bewerkt
en sous chef ook een keer
Ook al zo vriendelijk.quote:Op maandag 18 juni 2018 12:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
ja was beide gevallen wel beetje eigen schuldquote:
Ik ben niet normaalquote:Op maandag 18 juni 2018 12:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dacht je dat ik hier nog zou komen als ik aardig moest doen
doe normaal
Ja dan vragen ze er wel om. Niet gelijk de keel doorgesneden zeker?quote:Op maandag 18 juni 2018 12:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja was beide gevallen wel beetje eigen schuld
gaan ze lopen kloten als ik een mes in mijn handen heb
yo paksoi boiquote:
neequote:Op maandag 18 juni 2018 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dan vragen ze er wel om. Niet gelijk de keel doorgesneden zeker?
Mooi gezegdquote:Op maandag 18 juni 2018 12:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je geen spanning in je leven hebt moet je het zelf creëren
Dat idee had ik alquote:Op maandag 18 juni 2018 12:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee
en was beide keren ook zeker niet de bedoeling om ze uberhaupt te snijden
foe jong! hai!quote:
loempiaquote:
Ik doe altijd mn bestquote:Op maandag 18 juni 2018 12:59 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt he, we zijn nog redelijk aardig geweest tot dusverre
Zosk is daar wel een meester inquote:Op maandag 18 juni 2018 12:59 schreef Der_Mann het volgende:
had laatst wel udon noedels met kip en biefstuk besteld, was lekker zosk bedankt
Graag gedaan namens mijn familiequote:Op maandag 18 juni 2018 12:59 schreef Der_Mann het volgende:
had laatst wel udon noedels met kip en biefstuk besteld, was lekker zosk bedankt
Ja heb nooit iemand gesneden hier toen ik mijn appel met fruitmesje bewerkte.quote:Op maandag 18 juni 2018 12:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ach het is in ieder geval spannender dan kantoorwerk
Ja, twee.quote:
Zeker weten. Noodles draaienquote:
Hoe smaakt dat, Kan Toor Werk?quote:Op maandag 18 juni 2018 12:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ach het is in ieder geval spannender dan kantoorwerk
Gewone en zonnebril.quote:
ook nooit verbrand zekerquote:Op maandag 18 juni 2018 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja heb nooit iemand gesneden hier toen ik mijn appel met fruitmesje bewerkte.
Niet dat ik me heugquote:
hai.quote:
haha domboquote:Op maandag 18 juni 2018 13:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
pakte van de week nog een pan die net uit de oven kwam vast zonder doek
dacht dat je transgender wasquote:Op maandag 18 juni 2018 13:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat sowieso, ik ben net een wijf.
Nee en neequote:Op maandag 18 juni 2018 12:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben je niet aan het wandelen tussen de middag of naar de bedrijfskantine?
Oke, is goed.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2018 13:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom wil je niet gewoon normaal zijn
7/30quote:
Hoe komt dat?quote:Op maandag 18 juni 2018 13:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat sowieso, ik ben net een wijf.
Was al bezigquote:
vooral dat accent, bahquote:Op maandag 18 juni 2018 13:24 schreef wietparkiet het volgende:
gewoon bom op limburg
komt alleen maar gedonder van die provincie
Jeetjequote:Op maandag 18 juni 2018 13:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oestrogeen hier in het water in Limburg.
heb al genoeg zwembandjes op mijn lichaamquote:Op maandag 18 juni 2018 13:26 schreef Vanillekwark het volgende:
Hoop dat die dijken binnenkort 's doorbreken.
jij bent het michelin mannetjequote:Op maandag 18 juni 2018 13:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb al genoeg zwembandjes op mijn lichaam
Ohquote:Op maandag 18 juni 2018 13:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb al genoeg zwembandjes op mijn lichaam
Maar dan gaat juist iedereen naar Limburgquote:Op maandag 18 juni 2018 13:26 schreef Vanillekwark het volgende:
Hoop dat die dijken binnenkort 's doorbreken.
heb altijd al willen pillagen en rapenquote:Op maandag 18 juni 2018 13:28 schreef LCMS het volgende:
[..]
Maar dan gaat juist iedereen naar Limburg
Nee dan mogen jullie ook optyfequote:Op maandag 18 juni 2018 13:28 schreef LCMS het volgende:
[..]
Daarom ook een dijk om Limburg heen. Kan iedereen lekker ophokken in Brabant!quote:Op maandag 18 juni 2018 13:28 schreef LCMS het volgende:
[..]
Akkoordquote:
huh, curry?quote:Op maandag 18 juni 2018 14:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
KNOFLOOKSAUS HOMO GAY GAY GAY FLIKKERRRRRR
Vast een warme frikandel met kaassmaak verorberd.quote:Op maandag 18 juni 2018 14:15 schreef Der_Mann het volgende:
een mannelijke en vrouwelijke college kwamen net uit een gesloten kamer en toen zei die chick dat was een lekker toetje
sow
zou mij ook wel lekker lijkenquote:Op maandag 18 juni 2018 14:19 schreef LCMS het volgende:
[..]
Vast een warme frikandel met kaassmaak verorberd.
Oei, wat een uitspraak van Ash. Ik hoop dat hij dit account ook laat verwijderen, want je zou zo maar bekend staan hier.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:41 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
vertelde een x dat dat wilde doen en hetero ben, volgens bepaalde persone is dat echter geen optie omdat Pijpen uit nieuwsgierigheid voor homo is.
hoeveel accounts heeft die beste meneerquote:Op maandag 18 juni 2018 14:21 schreef LCMS het volgende:
[..]
Oei, wat een uitspraak van Ash. Ik hoop dat hij dit account ook laat verwijderen, want je zou zo maar bekend staan hier.
Meer dan ik pandapunten hebquote:Op maandag 18 juni 2018 14:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoeveel accounts heeft die beste meneer
Auquote:Op maandag 18 juni 2018 13:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
pakte van de week nog een pan die net uit de oven kwam vast zonder doek
Ben je al weg met gierende banden?quote:Op maandag 18 juni 2018 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee en nee
Ik ben over minder dan 2 uur met gierende banden weg![]()
Wij hebben niet eens een bedrijfskantine.. armoede alom.
En dit?quote:
Gvdquote:
Je dikke hoerenmoeder achter het station volgepompt door 12 negers en een paardquote:Op maandag 18 juni 2018 14:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou jou niet eens een bedorven kliekje voor in de afval willen noemen
de huur moet ergens van betaald wordenquote:Op maandag 18 juni 2018 14:46 schreef LCMS het volgende:
[..]
Je dikke hoerenmoeder achter het station volgepompt door 12 negers en een paard
Ik heb Detroit al helemaal uitgegamed!quote:
Ik Markus. Hallo zeg!quote:Op maandag 18 juni 2018 14:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou kara wel als seksrobot willen hoor sow
En ik wil een Chloe.quote:Op maandag 18 juni 2018 14:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou kara wel als seksrobot willen hoor sow
Bij mij Connorquote:Op maandag 18 juni 2018 14:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bij mij ging hij op het laatst een beetje dood
connor was mijn favoriete personage, heb met hem dan ook markus neergeschoten dus het was een klein beetje mijn eigen schuldquote:
Dat is wel naar zeg, gvdquote:Op maandag 18 juni 2018 14:54 schreef Amarantha het volgende:
Pff damn. Goede vriend van me is paar maanden terug zijn moeder verloren en afgelopen weekend zijn zus. Wat vreselijk.
quote:Op maandag 18 juni 2018 14:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
connor was mijn favoriete personage, heb met hem dan ook markus neergeschoten dus het was een klein beetje mijn eigen schuld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 18 juni 2018 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal mensen die weten hoe het niet moetquote:Op maandag 18 juni 2018 13:42 schreef Der_Mann het volgende:
godver wist niet dat er zoveel relatieguru's op FOK! zaten
quote:Op maandag 18 juni 2018 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]Wat een spannend verhaal zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juni 2018 15:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]Ik ga t ook zeker nog eens spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond de ene verhaallijn soms de andere tegenwerken (voornamelijk Connor dus, dat je bv Kara zoekt en ik alleen dacht "Nee, niet verder zoeken!") en dat vond ik moeilijke keuzes. Ga t nogmaals helemaal anders doen!
L'Amour menaçant:
Spel, interactieve film, t is maar hoe je t bekijktquote:Op maandag 18 juni 2018 15:02 schreef Catkiller het volgende:
Detroit zag er wel cool uit maar ja ik speel toch nooit spellen
gamen is voor kaolo nerdjesquote:Op maandag 18 juni 2018 15:02 schreef Catkiller het volgende:
Detroit zag er wel cool uit maar ja ik speel toch nooit spellen
Eensquote:
Is het wat? soort vergevorderde heavy rain iets?quote:
quote:
Ziekquote:Op maandag 18 juni 2018 14:54 schreef Amarantha het volgende:
Pff damn. Goede vriend van me is paar maanden terug zijn moeder verloren en afgelopen weekend zijn zus. Wat vreselijk.
Ja beetje dat jaquote:Op maandag 18 juni 2018 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is het wat? soort vergevorderde heavy rain iets?
Ja, ziet er supermooi uit maar niet mijn kinda of game. Ook omdat ik dan waarschijnlijk alle 50 eindes wil zienquote:Op maandag 18 juni 2018 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja beetje dat ja
Iets meer emo, boel meer mooiere graphics.
volgens mij kun je in je tweede playthrough echt 90% nieuwe scenes krijgen, heb verhalen gelezen van anderen die compleet verschillenquote:Op maandag 18 juni 2018 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga t ook zeker nog eens spelen
Ik vond de ene verhaallijn soms de andere tegenwerken (voornamelijk Connor dus, dat je bv Kara zoekt en ik alleen dacht "Nee, niet verder zoeken!") en dat vond ik moeilijke keuzes. Ga t nogmaals helemaal anders doen!
Zat ik pas nog over na te denken ja, ging over een spel met 100 verschillende eindes ofzo.quote:Op maandag 18 juni 2018 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ziet er supermooi uit maar niet mijn kinda of game. Ook omdat ik dan waarschijnlijk alle 50 eindes wil ziendan ben je wel even bezig...
Ja, als je naar die diagrammen kijkt na afloop van elk hoofdstuk dan zie je dat idd.quote:Op maandag 18 juni 2018 15:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij kun je in je tweede playthrough echt 90% nieuwe scenes krijgen, heb verhalen gelezen van anderen die compleet verschillen
dat is wel een grote verbetering op heavy rain en beyond
Ja, dit dus... daar word ik echt onrustig vanquote:Op maandag 18 juni 2018 15:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zat ik pas nog over na te denken ja, ging over een spel met 100 verschillende eindes ofzo.Iets uitspelen heb ik al moeite mee en bewust andere keuzes maken dan de eerste keer ook.
Hiet zaten ook wel echt behoorlijke lastige keuzes in moet ik zeggen.quote:Op maandag 18 juni 2018 15:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zat ik pas nog over na te denken ja, ging over een spel met 100 verschillende eindes ofzo.Iets uitspelen heb ik al moeite mee en bewust andere keuzes maken dan de eerste keer ook.
The witcher 3: O hier nog een quest, o hier nog eentje. Ok nog 1 quest en dan slapen. O nog een side quest! En als ik dan via hier naar daar loop dan... o nog eentje! Uh, wat was mijn missie ook alweer?quote:Op maandag 18 juni 2018 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dit dus... daar word ik echt onrustig van![]()
Heb nog steeds het liefst beetje linaire games met niet te veel vrijheid.
Daarom gewoon Super Mario Bros 3 spelenquote:Op maandag 18 juni 2018 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dit dus... daar word ik echt onrustig van![]()
Heb nog steeds het liefst beetje linaire games met niet te veel vrijheid.
daar hou ik wel van, 2 of 3 van die grote RPG's per jaarquote:Op maandag 18 juni 2018 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The witcher 3: O hier nog een quest, o hier nog eentje. Ok nog 1 quest en dan slapen. O nog een side quest! En als ik dan via hier naar daar loop dan... o nog eentje! Uh, wat was mijn missie ook alweer?
Ja, lekker simpelquote:Op maandag 18 juni 2018 15:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Daarom gewoon Super Mario Bros 3 spelen
Ja precies dat!! met The Witcher was het voor mij ook echt heel ergquote:Op maandag 18 juni 2018 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The witcher 3: O hier nog een quest, o hier nog eentje. Ok nog 1 quest en dan slapen. O nog een side quest! En als ik dan via hier naar daar loop dan... o nog eentje! Uh, wat was mijn missie ook alweer?
Verstandig met al die debielen(rechters enzo) daar die liever daders dan slachtoffers helpen.quote:Op maandag 18 juni 2018 15:13 schreef Catkiller het volgende:
Die Pinkpop doodrijder.Daar rondcrossen, je bus in Heerlen parkeren, naar Amsterdam gaan en jezelf daar melden.
Ben nog nooit vanwege een stressreactie zomaar naar Amsterdam gegaan.
Bij Witcher haakte ik daardoor op een gegeven moment af. Omdat ik t echt helemaal kwijt was.quote:Op maandag 18 juni 2018 15:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar hou ik wel van, 2 of 3 van die grote RPG's per jaar
helaas zijn alle spellen tegenwoordig open wereld games van 3 miljoen uur
Ik ook, toen ben ik gestopt. Dat was me TE groot en open.quote:Op maandag 18 juni 2018 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
Ja precies dat!! met The Witcher was het voor mij ook echt heel erg![]()
op den duur zat ik allemaal side quests te doen en was ik de rode draad helemaal kwijt.
Vind ik wel lastig hoor
vind de sidequests meestal boeiender dan het verhaalquote:Op maandag 18 juni 2018 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij Witcher haakte ik daardoor op een gegeven moment af. Omdat ik t echt helemaal kwijt was.
Horizon zero dawn vond ik dan weer fantastisch.
Ja dat werkt toch niet als je in Limburg iets doet, dan leveren ze je gewoon uit aan België.quote:Op maandag 18 juni 2018 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verstandig met al die debielen(rechters enzo) daar die liever daders dan slachtoffers helpen.
Horizon zero dawn mee gestopt omdat ik niet verder kwam in een kamp met allemaal van die gastjes die op je schieten en 3 van die vage kutbeesten. Na 5x doodgaan heb ik hem weer weggelegd :")quote:Op maandag 18 juni 2018 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij Witcher haakte ik daardoor op een gegeven moment af. Omdat ik t echt helemaal kwijt was.
Horizon zero dawn vond ik dan weer fantastisch.
Ben wel doorgegaan maar bij de slotbattle ben ik weer gestopt omdat ik niet klaar wou zijn met Witcherquote:Op maandag 18 juni 2018 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook, toen ben ik gestopt. Dat was me TE groot en open.
Een beetje sturing had ik wel nodig
quote:Op maandag 18 juni 2018 15:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja dat werkt toch niet als je in Limburg iets doet, dan leveren ze je gewoon uit aan België.
je bent gestopt omdat je niet wilde stoppenquote:Op maandag 18 juni 2018 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben wel doorgegaan maar bij de slotbattle ben ik weer gestopt omdat ik niet klaar wou zijn met Witcherdat is nu 2 jaar geleden volgens mij
[..]
Alle games vervelen mij de laatste tijd, maar ik heb nu Fallout 4 opgepikt. En net Spider-Man en Kingdom Hearts 3 gepre-orderedquote:Op maandag 18 juni 2018 15:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar hou ik wel van, 2 of 3 van die grote RPG's per jaar
helaas zijn alle spellen tegenwoordig open wereld games van 3 miljoen uur
Stoppen als in klaar met die game zijn.quote:Op maandag 18 juni 2018 15:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent gestopt omdat je niet wilde stoppen
dat is een goed plan
Ik heb the Witcher 3 geplatinumdquote:Op maandag 18 juni 2018 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, lekker simpel
[..]
Ja precies dat!! met The Witcher was het voor mij ook echt heel erg![]()
op den duur zat ik allemaal side quests te doen en was ik de rode draad helemaal kwijt.
Vind ik wel lastig hoor
Ik moet t weer een keer gaan oppikken, maar dan krijg je weer dat je de controls kwijt bent.quote:Op maandag 18 juni 2018 15:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind de sidequests meestal boeiender dan het verhaal
Ik platinum niks ik heb ook nog een levenquote:
KH3 is pas 2019 manquote:Op maandag 18 juni 2018 15:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alle games vervelen mij de laatste tijd, maar ik heb nu Fallout 4 opgepikt. En net Spider-Man en Kingdom Hearts 3 gepre-ordered![]()
Steelbooks baby
Ik ookquote:Op maandag 18 juni 2018 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik platinum niks ik heb ook nog een leven
Een Donald Duck sleutelhangerquote:Op maandag 18 juni 2018 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
KH3 is pas 2019 man
Of kreeg je er pre-order dingen bij?
Ja een steelbook, daar ben ik gevoelig voor.quote:Op maandag 18 juni 2018 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
KH3 is pas 2019 man
Of kreeg je er pre-order dingen bij?
Daar begin ik idd ook niet aan neequote:Op maandag 18 juni 2018 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik platinum niks ik heb ook nog een leven
quote:
O.... maar die zijn daarna toch nog gewoon te koop?quote:Op maandag 18 juni 2018 15:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja een steelbook, daar ben ik gevoelig voor.
godver dit najaarquote:Op maandag 18 juni 2018 15:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alle games vervelen mij de laatste tijd, maar ik heb nu Fallout 4 opgepikt. En net Spider-Man en Kingdom Hearts 3 gepre-ordered![]()
Steelbooks baby
Ja ja, staat op de agendaquote:Op maandag 18 juni 2018 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
Ben met God of War begonnen en die is wel weer echt top notch!
maar je kreeg daarna DLC's van tientallen urenquote:Op maandag 18 juni 2018 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Stoppen als in klaar met die game zijn.
Ja, same. Heb ook nooit dat ik bepaalde trophy's moet hebben ofzo... ik weet wel dat ik een lange (e-)penis heb dus nergens voor nodig.quote:Op maandag 18 juni 2018 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar begin ik idd ook niet aan nee
Vind ik weinig toegevoegde waarde hebben.
Daarvan gaat t bij mij alleen Tomb Raider worden.quote:Op maandag 18 juni 2018 15:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
godver dit najaar
Red Dead 2, Spider-Man, Divinity Original Sin 2, Tomb Raider, AC Odyssey, Spyro, Code Vein, Mega Man 11, Hitman 2, Just Cause 4, Super Smash
ik word een hele blije mann
Ja, dat wist ik toen niet. Maar DLC doe ik ook nooit aan btw.quote:Op maandag 18 juni 2018 15:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar je kreeg daarna DLC's van tientallen uren
Sowieso gamenquote:Op maandag 18 juni 2018 15:22 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben een tijdje gestopt met gamen toen ik merkte dat ik games alleen maar speelde voor de trophies en totaal niet meer voor de games zelf. Daarna heb ik me ook echt een tijdje verveeld met games, ik vond alles maar saai.
quote:Op maandag 18 juni 2018 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, same. Heb ook nooit dat ik bepaalde trophy's moet hebben ofzo... ik weet wel dat ik een lange (e-)penis heb dus nergens voor nodig.
Waarvan die Blood & Wine echt heel leuk schijnt te zijn!quote:Op maandag 18 juni 2018 15:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar je kreeg daarna DLC's van tientallen uren
dan zal je de enige persoon op aarde zijn die red dead 2 niet haalt jeetjequote:Op maandag 18 juni 2018 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarvan gaat t bij mij alleen Tomb Raider worden.
Ik vond die 1e in de reboot echt fantastisch (2x helemaal uitgespeeld, PS3 en PS4). De 2e prima.
Elliequote:Op maandag 18 juni 2018 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik toen niet. Maar DLC doe ik ook nooit aan btw.
Alleen bij the last of us gedaan.
quote:Op maandag 18 juni 2018 15:22 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben een tijdje gestopt met gamen toen ik merkte dat ik games alleen maar speelde voor de trophies
quote:Op maandag 18 juni 2018 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weerhoud mij.
Alleen bij Tomb Raider heb ik wel bv alle artifacts en caches opgehaald, maar meer omdat ik t leuk klimmen en slingeren vond. Niet zozeer voor de trophies.
Ja, maar sowieso wat een game... echt een game die mij helemaal meesleurdequote:
Red Dead moet ik nog maar zien. Spyro wil ik ook. AC Odyssey volgend jaar weer. Ik heb zo vreselijk veel uur in Origins zitten dat ik even AC moe ben. De rest interesseert me niet zo in deze lijst behalve Super Smash maar ik heb geen Switch.quote:Op maandag 18 juni 2018 15:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
godver dit najaar
Red Dead 2, Spider-Man, Divinity Original Sin 2, Tomb Raider, AC Odyssey, Spyro, Code Vein, Mega Man 11, Hitman 2, Just Cause 4, Super Smash
ik word een hele blije mann
Ik speel dat sinds kort ook weer, verschrikkelijkquote:Op maandag 18 juni 2018 15:26 schreef Der_Mann het volgende:
ik start altijd mijn ps4 op met het plan om een nieuw spel te spelen maar dan zit overwatch er nog in en heb ik geen zin om de discs te verwisselen dus dan maar weer een paar levels omhoog toch
Nee want wie ziet die trophies nouquote:Op maandag 18 juni 2018 15:26 schreef LCMS het volgende:
[..]
Maar waar was dat goed voor? Je e-penis ofzo?
Ben erg benieuwd naar de opvolger!quote:Op maandag 18 juni 2018 15:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, maar sowieso wat een game... echt een game die mij helemaal meesleurde
Nooit gespeeldquote:Op maandag 18 juni 2018 15:26 schreef Der_Mann het volgende:
ik start altijd mijn ps4 op met het plan om een nieuw spel te spelen maar dan zit overwatch er nog in en heb ik geen zin om de discs te verwisselen dus dan maar weer een paar levels omhoog toch
Ik ook manquote:
heerlijk om als Brigitte al die Tracertjes binnen een halve seconde neer te maaienquote:Op maandag 18 juni 2018 15:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik speel dat sinds kort ook weer, verschrikkelijk
IK eis dat er giraffe in zitten!quote:
Ik hoop voor Cyberpunk op een PS5 release.quote:Op maandag 18 juni 2018 15:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat en Cyberpunk 2077 worden denk ik wel de 2 grote toppers van de PS4
Ik heb de online multiplayer van the Last of Us wel echt heel erg veel gespeeld. Dat was echt vet.quote:
komt denk ik op allebei uitquote:Op maandag 18 juni 2018 15:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik hoop voor Cyberpunk op een PS5 release.
Is ook prima hoor maar ben toen met CoD:Modern Warfare zo verslaafd geweest dat ik daarna nooit meer een competitive online multiplayer heb aangeraaktquote:Op maandag 18 juni 2018 15:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb de online multiplayer van the Last of Us wel echt heel erg veel gespeeld. Dat was echt vet.
Sam Witwerquote:Op maandag 18 juni 2018 15:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoofdpersonage lijkt me een beetje een homo maar word denk ik wel leuk
Ohja dat soort shooters interesseren me dus geen bal.quote:Op maandag 18 juni 2018 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is ook prima hoor maar ben toen met CoD:Modern Warfare zo verslaafd geweest dat ik daarna nooit meer een competitive online multiplayer heb aangeraakt
Ik speel alleen mccreequote:Op maandag 18 juni 2018 15:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heerlijk om als Brigitte al die Tracertjes binnen een halve seconde neer te maaien
Ik doelde meer op het competatieve element in online gamen waarbij er toch altijd wel mensen zijn die veel meer tijd er in steken en dus beter blijven.quote:Op maandag 18 juni 2018 15:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ohja dat soort shooters interesseren me dus geen bal.
Mad dog mcreequote:
heb in overwatch mensen gezien met meer dan 1000 uur die uitermate kut warenquote:Op maandag 18 juni 2018 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het competatieve element in online gamen waarbij er toch altijd wel mensen zijn die veel meer tijd er in steken en dus beter blijven.
Dan spoor je helemaal nietquote:Op maandag 18 juni 2018 15:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb in overwatch mensen gezien met meer dan 1000 uur die uitermate kut waren
Wat een pracht was datquote:Op maandag 18 juni 2018 15:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Holy shitwat trigger jij mijn nostalgie even
Oeh, ik ga meteen googlenquote:Op maandag 18 juni 2018 15:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoofdpersonage lijkt me een beetje een homo maar word denk ik wel leuk
Was dat een floppy of een cd.quote:Op maandag 18 juni 2018 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat een pracht was datheb hem nog origineel thuis liggen...
De hele game trekt mij niet zo.quote:Op maandag 18 juni 2018 15:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet echt zin om als een gaye biker te spelen
Eey, die potten hebben stoere Ellie alquote:
Deel 2 komt er aan..quote:Op maandag 18 juni 2018 15:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eerst nog Dying Light spelen, heb gehoord dat dat een uitstekende zombie game is
O god, dat jaquote:Op maandag 18 juni 2018 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Cd-rom indd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon inbeelden dat Kratos gay is. Betere rolmodel is er dan nietquote:Op maandag 18 juni 2018 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eey, die potten hebben stoere Ellie al
Ik wil ook een role-model!
die scheurt je kontgat gewoon open als zijn cock of war te groot isquote:Op maandag 18 juni 2018 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon inbeelden dat Kratos gay is. Betere rolmodel is er dan niet
O la laquote:Op maandag 18 juni 2018 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon inbeelden dat Kratos gay is. Betere rolmodel is er dan niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb op de PS2 wel eens een GOW gespeeld, maar nooit uitgespeeld.
Deze schijnt wel echt een hele dikke mooie verbetering te zijn. Ik ga m sowieso halen.L'Amour menaçant:
HOU OP MET ME!!!!quote:Op maandag 18 juni 2018 15:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die scheurt je kontgat gewoon open als zijn cock of war te groot is
Eens, was heel leuk.quote:Op maandag 18 juni 2018 15:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eerst nog Dying Light spelen, heb gehoord dat dat een uitstekende zombie game is
quote:Op maandag 18 juni 2018 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O la la
Yes daddy!Heb echt alle games gespeeld behalve die op de Vita. Supervet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb op de PS2 wel eens een GOW gespeeld, maar nooit uitgespeeld.
Deze schijnt wel echt een hele dikke mooie verbetering te zijn. Ik ga m sowieso halen.
Je zal vast genoeg homo erotische art hebben van GoWGvdquote:Op maandag 18 juni 2018 15:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die scheurt je kontgat gewoon open als zijn cock of war te groot is![]()
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
vond de laatste deus ex niet zo moeilijk en xcom is tyfusmoeilijkquote:Op maandag 18 juni 2018 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
Heb van PSN nog Deus ex liggen weet niet welke, en XCOM2 is dat wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |