Ben je niet aan het wandelen tussen de middag of naar de bedrijfskantine?quote:
Bier en jopenkerk!quote:
lolquote:Op maandag 18 juni 2018 12:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zie hier voor details:
KLB / Kantoorirritaties #8
niet donderdagquote:Op maandag 18 juni 2018 12:42 schreef murp het volgende:
[..]
Ik woon er op fietsafstand, wanneer ga je?
Dat is wel een voordeel. Heb je uberhaupt wel ergens last van?quote:Op maandag 18 juni 2018 12:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lol
blij dat ik daar geen last van heb
oh jawel ik loop tegen andere dingen aan op mijn werkquote:Op maandag 18 juni 2018 12:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is wel een voordeel. Heb je uberhaupt wel ergens last van?
zit sinds 8 uur op kantoor en moet überhaupt mijn werkprogramma's nog openenquote:Op maandag 18 juni 2018 12:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh jawel ik loop tegen andere dingen aan op mijn werk
hoog stressgehalte bijv
vk betaalt niet voor iemand wat een verrassing weerquote:Op maandag 18 juni 2018 12:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
In alle zeerieusheid, dinsdagJe bent welkom als je betaalt.
ik moet 100 man in een paar uurtjes te eten gevenquote:Op maandag 18 juni 2018 12:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit sinds 8 uur op kantoor en moet überhaupt mijn werkprogramma's nog openen
echt stressvol hoor
Waarom zou ikquote:Op maandag 18 juni 2018 12:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vk betaalt niet voor iemand wat een verrassing weer
Werkdruk heb je wel wat jij doet, ja. Onbekwaam personeel?quote:Op maandag 18 juni 2018 12:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh jawel ik loop tegen andere dingen aan op mijn werk
hoog stressgehalte bijv
ik heb net 100 reddit topics gelezenquote:Op maandag 18 juni 2018 12:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik moet 100 man in een paar uurtjes te eten geven
Tot dinsdagquote:Op maandag 18 juni 2018 12:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
In alle zeerieusheid, dinsdagJe bent welkom als je betaalt.
SPEKKIEquote:Op maandag 18 juni 2018 12:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb net 100 reddit topics gelezen
haha ja ook genoeg jaquote:Op maandag 18 juni 2018 12:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Werkdruk heb je wel wat jij doet, ja. Onbekwaam personeel?
Jullie zouden mij moeten betalen omdat ik jullie onzin moet aanhorenquote:Op maandag 18 juni 2018 12:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een beetje goeie karma opbouwen nadat je het allemaal verspild hebt met mod worden
MEXICANIEquote:Op maandag 18 juni 2018 12:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik lust niet eens spek dus verzin eens wat anders
wietparkiet:quote:Op maandag 18 juni 2018 12:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
haha ja ook genoeg ja
van die jonge kutjochies vooral die denken dat ze het mannetje zijn maar ondertussen niet eens fatsoenlijk een soep kunnen scheppenom maar niet over de bediening te beginnen
dan log je maar uit als het je niet bevaltquote:Op maandag 18 juni 2018 12:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jullie zouden mij moeten betalen omdat ik jullie onzin moet aanhoren
Soort horeca-pendule dusquote:Op maandag 18 juni 2018 12:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
haha ja ook genoeg ja
van die jonge kutjochies vooral die denken dat ze het mannetje zijn maar ondertussen niet eens fatsoenlijk een soep kunnen scheppenom maar niet over de bediening te beginnen
Zullen wij eens een dagje ruilen?quote:Op maandag 18 juni 2018 12:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jullie zouden mij moeten betalen omdat ik jullie onzin moet aanhoren
De wereld heeft meer Etto nodig.quote:Op maandag 18 juni 2018 12:50 schreef LCMS het volgende:
[..]
Maar dan worden het van die uitgebreide Ettobegroetingen
Nee, het feit dat jij naar KLB SC komt om af te schakelen van je eigen subforum zegt mij genoeg hoor.quote:
echt hequote:Op maandag 18 juni 2018 12:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee, het feit dat jij naar KLB SC komt om af te schakelen van je eigen subforum zegt mij genoeg hoor.
Heb net de laatste gepakt hehehehequote:Op maandag 18 juni 2018 12:51 schreef Der_Mann het volgende:
godver had voor de pauze een blu ray in winkelmandje voor mooie prijs en nu is het niet meer leverbaar
krijg de lazeres
meestal gewoon zeggen dat ze hun bek dicht moeten houden en wie niet luisteren wil moet maar voelenquote:
quote:Op maandag 18 juni 2018 12:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
meestal gewoon zeggen dat ze hun bek dicht moeten houden en wie niet luisteren wil moet maar voelen
Wow. Ik ga wel weer.quote:Op maandag 18 juni 2018 12:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee, het feit dat jij naar KLB SC komt om af te schakelen van je eigen subforum zegt mij genoeg hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |