Hij doet het uit z’n hoofd en is denk ik al langer dan 30 uur wakker...quote:Op maandag 18 juni 2018 12:18 schreef Waterdrinker het volgende:
"de eerste keer dat Pinkpop dooie te betreure heeft"..
Jan wilde sowieso al 3 biertjes max p.p. en om 23u in bed, toch? Anders kan hij helemaal niet meer concurreren.quote:Op maandag 18 juni 2018 12:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Alcoholverbod op Festivals zit er wel aan te komen nu.
Hier moest ik even om gniffelen, kan toch niet!quote:Op maandag 18 juni 2018 12:18 schreef Waterdrinker het volgende:
"de eerste keer dat Pinkpop dooie te betreure heeft"..
Nee johquote:Op maandag 18 juni 2018 12:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
En de dader?quote:Op maandag 18 juni 2018 12:20 schreef Crazy-M het volgende:
Het slachtoffer is een 35 jarige man uit Heerlen
Nog niks erover.quote:
Dan is gelijk het verdienmodel weg.quote:Op maandag 18 juni 2018 12:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zou kunnen als de bestuurder uit Heerle komtquote:Op maandag 18 juni 2018 12:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Gewonden uit Landgraaf en Heerlen.
Bekenden van bestuurder?
Op een ander forum was iig iemand die zei zowel dader én slachtoffer te kennen, dus dat het uit dezelfde groep komt is niet uitgesloten. En dan kan het ineens ook zomaar uit de hand gelopen ruzie onderlig zijn oid.quote:Op maandag 18 juni 2018 12:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Gewonden uit Landgraaf en Heerlen.
Bekenden van bestuurder?
Ja, dacht ik ook aan.quote:Op maandag 18 juni 2018 12:22 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Op een ander forum was iig iemand die zei zowel dader én slachtoffer te kennen, dus dat het uit dezelfde groep komt is niet uitgesloten. En dan kan het ineens ook zomaar uit de hand gelopen ruzie onderlig zijn oid.
Geschrokken. Shock enzo.quote:Op maandag 18 juni 2018 12:22 schreef richolio het volgende:
Je bent een onwijze lul als je na een aanrijding doorrijdt. Zal misschien ook wel gedronken hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |